Ja osittain jo siivottu . Täällä on riisi kiehumassa ja broiskun rintapalat uunissa tuoksuu . Ihanaa olla kotona! Kohta muutama tuoksutuikku tuoksumaan ja nauttimaan olosta :heart: .
mä kans tykkään kun hämärtyy aivan ihana on käydä ulkona kävelemässä sillon kun alkaa hiljakseen pimentyä.ihana tulla sit kotiin kun ulkona on jo pimeä,sytytellä kynttilöitä ja löhötä lämpimässä kodissa