Huomenta!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Ei helmikuussa pitäisi sataa vettä. |O Miten jollekin voi tulla hyvä fiilis sellaisesta? :/

Ihanaa tää on! Kotona vapaalla, lämpimässä ja sade ropisee ikkunan laudalle. Kahvi kuppi edessä ja poju päikkäreillä.. Nautin oikein kunnolla olostani :D :xmas:
 

Yhteistyössä