Oih, ihanaa kun hämärtyi..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Ja osittain jo siivottu :). Täällä on riisi kiehumassa ja broiskun rintapalat uunissa tuoksuu :p . Ihanaa olla kotona! Kohta muutama tuoksutuikku tuoksumaan ja nauttimaan olosta :heart: .
 
mä kans tykkään kun hämärtyy:) aivan ihana on käydä ulkona kävelemässä sillon kun alkaa hiljakseen pimentyä.ihana tulla sit kotiin kun ulkona on jo pimeä,sytytellä kynttilöitä ja löhötä lämpimässä kodissa:)
 

Yhteistyössä