Ihanaa me saadaan uusi imuri sossusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onneksi mulla on sen verran hyväpalkkainen työ, että pystyin rakennuttamaan oman talon, jossa on keskuspölynimuri. ei tartte ruinata sossusta mitään perässä vedettävää huutavaa kapinetta.

Alkuperäinen kirjoittaja menkää töihin!!:
:headwall:

pakko kyllä sanoa että aivan paska systeemi täällä suomessa kun ei saa edes opiskella tai etsiä työtä. ihan turhaan me niitä veroja maksetaan, pidetään vaan itsellä rahat eiks niin, niin voidaan lorvata niin paljo ku huvittaa?

No olkaa onnellisia te joilla on rahaa maksaa kaikki itse! Toivon mukaan mä saan valmistumisen jälkeen pian töitä, että sitten on mullakin varaa maksaa itse. Nyt kuitenkin olen todella pienituloinen kolmen lapsen yh.

miks te tollai hyökkäätte ap:n kimppuun?? hänhän opiskelee ja yrittää päässä sinne työelämään ja veroja maksamaan! ei se kaikille mee niin kuin ruusuilla tanssi... itse oon päässyt helpolla koska mulla vanhemmat ja mies on kustantaneet mun opiskeluita.. kaikki ei ole niin onnekkaita. miettikääpä oikeasti ite, oletteko pärjänneet ihan omillaa??

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
miks te tollai hyökkäätte ap:n kimppuun?? hänhän opiskelee ja yrittää päässä sinne työelämään ja veroja maksamaan! ei se kaikille mee niin kuin ruusuilla tanssi... itse oon päässyt helpolla koska mulla vanhemmat ja mies on kustantaneet mun opiskeluita.. kaikki ei ole niin onnekkaita. miettikääpä oikeasti ite, oletteko pärjänneet ihan omillaa??

Paha olo pitää jonnekin purkaa, vaikka rahaa on niin henkisestä pääomasta taitaa olla puutetta.

Juu..ei näytä se raha kuitenkaan tuovan onnea..tuntuu olevan niin huonotuulista porukkaa! Oikeesti miks ihmiset on niin epäkohteliaita!

Jokainen voi lämpimikseen kirjoitella näppiksestään että opiskelee mutta totuus voi olla toinen
aivan liikaa näitä työtä pakoilevia vain nähnyt :(
Tämän palstan mammoista suurin osa nähtävästi elää sossun rahoilla ja luottotiedotkin menetettynä.
Muutaman kuukauden nyt palstalla pyörinyt ja näin on nähty tämän palstan taso.

Alkuperäinen kirjoittaja lehmät lentää:

Jokainen voi lämpimikseen kirjoitella näppiksestään että opiskelee mutta totuus voi olla toinen
aivan liikaa näitä työtä pakoilevia vain nähnyt :(
Tämän palstan mammoista suurin osa nähtävästi elää sossun rahoilla ja luottotiedotkin menetettynä.
Muutaman kuukauden nyt palstalla pyörinyt ja näin on nähty tämän palstan taso.

Kannattaisko vaihtaa palstaa ja hankkia samantasoista seuraa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Paha olo pitää jonnekin purkaa, vaikka rahaa on niin henkisestä pääomasta taitaa olla puutetta.

Hyvin sanottu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No olkaa onnellisia te joilla on rahaa maksaa kaikki itse! Toivon mukaan mä saan valmistumisen jälkeen pian töitä, että sitten on mullakin varaa maksaa itse. Nyt kuitenkin olen todella pienituloinen kolmen lapsen yh.

Todella pienituloinen? Opintotuki, 3 lapsen lapsilisät, elarit, asumistuki ja opintolaina. Noh, jokainen toki määrittelee pienituloisuuden eri tavalla.

Yhteistyössä