meidän perheen uusi auto...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se laulu on meidän perheen uusi vauva :D
Mut mä kippasin meidän Sprintteri Mersun lunastukseen ja ostin ikivanhan Fiat Punton tilalle, kun oli seuraavana päivänä pakko saada kulkuneuvo, enkä sitä ehtiny miettimään enempää, niin otin halvimman minkä löysin. Ja lapset on intona; äidillä on uusi auto :laugh:

Tiedän, tiedän! Mut kaikki kun ei halua laittaa niin paljon rahaa autoon -kuten me! meille aivan sama ajammeko Citroenilla vaiko sitten mersulla, BMV:llä, Volvolla tai City maasturilla. rahaa löytys vaik noihin kaikkiin, mut me halutaan käyttää se muuhun tarkoitukseen! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Se laulu on meidän perheen uusi vauva :D
Mut mä kippasin meidän Sprintteri Mersun lunastukseen ja ostin ikivanhan Fiat Punton tilalle, kun oli seuraavana päivänä pakko saada kulkuneuvo, enkä sitä ehtiny miettimään enempää, niin otin halvimman minkä löysin. Ja lapset on intona; äidillä on uusi auto :laugh:

:) :) :) ai se olikin vauva!!! hehe hehe.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
...onko sellainen laulu olemassa?? Tuli vaan mieleen kun me saadaan tänään uusi auto!!;) Citroen Picasso! nyt luulis lasten turvaistuimetkin paremmin mahtumaan.

Mäkin haluaisin ton auton mut isäntä haluaa saksalaisen....kyllä mä sen vielä puhun ympäri :)

Yhteistyössä