T
tiina
Vieras
Nyt käytössä vuosia vanha imuri joka ei toimi kunnolla. Nyt saadaan uusi imuri! =) Sujuu imurointikin paremmin sen avulla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja menkää töihin!!::headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:miks te tollai hyökkäätte ap:n kimppuun?? hänhän opiskelee ja yrittää päässä sinne työelämään ja veroja maksamaan! ei se kaikille mee niin kuin ruusuilla tanssi... itse oon päässyt helpolla koska mulla vanhemmat ja mies on kustantaneet mun opiskeluita.. kaikki ei ole niin onnekkaita. miettikääpä oikeasti ite, oletteko pärjänneet ihan omillaa??
Alkuperäinen kirjoittaja hei:miks te tollai hyökkäätte ap:n kimppuun?? hänhän opiskelee ja yrittää päässä sinne työelämään ja veroja maksamaan! ei se kaikille mee niin kuin ruusuilla tanssi... itse oon päässyt helpolla koska mulla vanhemmat ja mies on kustantaneet mun opiskeluita.. kaikki ei ole niin onnekkaita. miettikääpä oikeasti ite, oletteko pärjänneet ihan omillaa??
Alkuperäinen kirjoittaja lehmät lentää:Alkuperäinen kirjoittaja hei:miks te tollai hyökkäätte ap:n kimppuun?? hänhän opiskelee ja yrittää päässä sinne työelämään ja veroja maksamaan! ei se kaikille mee niin kuin ruusuilla tanssi... itse oon päässyt helpolla koska mulla vanhemmat ja mies on kustantaneet mun opiskeluita.. kaikki ei ole niin onnekkaita. miettikääpä oikeasti ite, oletteko pärjänneet ihan omillaa??
Jokainen voi lämpimikseen kirjoitella näppiksestään että opiskelee mutta totuus voi olla toinen
aivan liikaa näitä työtä pakoilevia vain nähnyt
Tämän palstan mammoista suurin osa nähtävästi elää sossun rahoilla ja luottotiedotkin menetettynä.
Muutaman kuukauden nyt palstalla pyörinyt ja näin on nähty tämän palstan taso.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:miks te tollai hyökkäätte ap:n kimppuun?? hänhän opiskelee ja yrittää päässä sinne työelämään ja veroja maksamaan! ei se kaikille mee niin kuin ruusuilla tanssi... itse oon päässyt helpolla koska mulla vanhemmat ja mies on kustantaneet mun opiskeluita.. kaikki ei ole niin onnekkaita. miettikääpä oikeasti ite, oletteko pärjänneet ihan omillaa??
Paha olo pitää jonnekin purkaa, vaikka rahaa on niin henkisestä pääomasta taitaa olla puutetta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No olkaa onnellisia te joilla on rahaa maksaa kaikki itse! Toivon mukaan mä saan valmistumisen jälkeen pian töitä, että sitten on mullakin varaa maksaa itse. Nyt kuitenkin olen todella pienituloinen kolmen lapsen yh.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja menkää töihin!!::headwall:
no 9e on mulla päiväpalkka töissä. Mahtavaa....