Big Bang Theory Aktiivinen jäsen 05.07.2011 9 533 5 36 21.01.2013 #1 Nyt taas jaksaa muutaman kuukauden.
Big Bang Theory Aktiivinen jäsen 05.07.2011 9 533 5 36 21.01.2013 #4 Alkuperäinen kirjoittaja varma tieto: Ne menee Hankoon. Click to expand... Ei mennä Hankoon. Se on tylsä paikka!
Alkuperäinen kirjoittaja varma tieto: Ne menee Hankoon. Click to expand... Ei mennä Hankoon. Se on tylsä paikka!
Big Bang Theory Aktiivinen jäsen 05.07.2011 9 533 5 36 21.01.2013 #5 Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu: Minnepä menette? Click to expand... Lanzarotelle, on tuollakin tullut joskus käytyä pikkulikkana.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu: Minnepä menette? Click to expand... Lanzarotelle, on tuollakin tullut joskus käytyä pikkulikkana.
Lentokala Aktiivinen jäsen 12.02.2005 13 695 1 36 21.01.2013 #6 On aina tosi kiva kun on jotain mitä odottaa Me varattiin kans vuoden vaihteessa matka Kreikkaan, Pargaan. Kyllä tässä nyt hetken tosiaan jaksaa.
On aina tosi kiva kun on jotain mitä odottaa Me varattiin kans vuoden vaihteessa matka Kreikkaan, Pargaan. Kyllä tässä nyt hetken tosiaan jaksaa.
Coffee Break Aktiivinen jäsen 04.04.2006 8 004 8 38 Helsinki 21.01.2013 #7 Meillä lähtö reissuun hiihtolomalla. Matkakuume varmaan hipoo jo hulluutta kun tuli ihailtua reissulle ostettuja bussilippuja :ashamed: Mutta pitäähän liput tarkastaa useampaan kertaan että ovat varmasti oikein, eiks niih? Reactions: lissukka. ja Lentokala
Meillä lähtö reissuun hiihtolomalla. Matkakuume varmaan hipoo jo hulluutta kun tuli ihailtua reissulle ostettuja bussilippuja :ashamed: Mutta pitäähän liput tarkastaa useampaan kertaan että ovat varmasti oikein, eiks niih?
BootyPeppi Tunnettu jäsen 08.02.2010 35 043 535 113 www.villananna.blogspot.com 21.01.2013 #8 Nautinnollista matkaa
L lissukka. Aktiivinen jäsen 11.03.2012 1 824 0 36 21.01.2013 #9 Ihanaa! Minäkin ensi kesän matkaa tässä suunnittelen.
M "mami" Vieras 21.01.2013 #10 Mekin lähetään lanzarotelle maaliskuun lopus sinne playa blancaan...minne hotelliin menette?
Phoebsi Aktiivinen jäsen 12.06.2008 28 881 2 38 21.01.2013 #11 Mahtavaa! Koska lähdette? Meilläkin on reissut edessä keväällä, joku lämmin kohde koko perheelle ja sitten kaksistaan Lontooseen.
Mahtavaa! Koska lähdette? Meilläkin on reissut edessä keväällä, joku lämmin kohde koko perheelle ja sitten kaksistaan Lontooseen.