IHANAA, kun lapset on "tehty". Muita jotka tuntee samoin :)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mömmmmmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mömmmmmis

Vieras
Ihanaa kun ei tarvitse enää olla raskaana, synnyttää tai imettää. Vaan voi mennä elämässä eteenpäin, lasten kasvaessa elämä muuttuu ja helpottuu ja tulee uudet haasteet. Niitä kohti menen innolla ja on helpottunut, iloinen tunne kun nyt on hyvä :) . Onko kohtalotovereita?

Täällä yksi melkein kohtalotoveri. Masussa siis kasvaa viimeinen vauva meidän perheessä. :) Ei ole edes haikea olo, ainakaan vielä. Tämä riittää ja se on hyvä. Ja kyllä odotan vauva-aikaa mutta myös sitä, että ei tarvitse enää imettää eikä synnyttää, eikä lihota 20kg raskauden takia :)
Tämän jälkeen laihdutan kunnolla ja palautan itsetuntoni!

Äitiysloman jälkeen todella uudet haasteet odottaa, nimittäin aloitan yliopisto-opinnot, 5 vuotta menee siinä sitten :)

:wave: Neljä riittää. Aikaa sterilisaatioon odottelen. Tosin pieni haikeus vaivaa, mutta kyllä se tästä =) Pienin on nyt 4kk, joten yritän nauttia vauva-ajasta täysillä.

Täällä kans :)

Samoja fiiliksiä kuin esim. ap:lla.Voi vaan nauttia ja keskittyä tulevaan. Sitä tulee vaan päivä päivältä mukavuuden haluisemmaksi lasten kasvun myötä. On ihana kun saa yöllä nukkua!! :)

Mä vasta odotan toista, laskettuaika alkukesästä, ja oon tosi onnellinen "että tää on nyt viimenen kerta" ja että nyt saan sit sitä mukaa kaapit tyhjäksi kun isoveljen vaatteet ja pikkuveljelle pieneksi jne. Että kohtta ei enää ole vauvaperheen arkea, vaan yhtäkkiä pieninkin on leikki-ikäinen.

Ja ennen kun joku huomauttaa niin joo, mä tiedän, tää saattaa kuolla kohtuun ja mun mielimuuttuu, mutta just nyt mä olen tämmöinen optimisti ja se tuntuu hyvältä.

:wave:
Pienet vauvat on kovin ihania mutta onneksi mun ei tarvii niitä enää imettää, heräillä yöllä yms.
Ajattelin aina että mulla on krooninen vauvakuume mutta kyllä nää nyt on tässä :D

Ihan alusta asti toiveissa on ollut kolme lasta ja kolmatta odottaessa varmuus siitä, että meidän lapsiluku on täynnä vain vahvistui (todella vaikea raskaus). Nyt on ihana katsoa lasten kasvua ja kehitystä. Muutaman kerran on haikeus iskenyt (esim kun lopetin imetyksen viimeisen kanssa) mutta päätös ei ole horjunut kertaakaan.

Todellakin IHANAA, että meidän lapsen on nyt tehty.

Uusimmat

Yhteistyössä