Ihanaa, koulusta tuli TÄNÄÄN viesti kotiin, että huomenna on pikkujoulut ja saa tuoda karkkia kouluun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaarrrggh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaarrrggh

Vieras
Kiva saada tietää asiasta NYT kun lapset on menossa jo nukkumaan. Hyvä tuuri, että mulla on nyt edes rahaa sen verran, että karkkia saan lapselle ostettua mukaan.

Monella ei välttämättä edes ole :( kiva olla ainoa jolla ei ole mitään mukana

Eikun aamulla huoltikselle ostamaan sitä karkkia, ennenkuin lapsi lähtee kouluun 7.30

Tekis mieli yks kirosana sanoa :o

Tuo on kyllä meilläki aivan "normaalia", että viestit tulee vasta edellisenä päivänä. Toinen mikä ärsyttää on synttärikutsut jotka tulee edellisenä iltana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo on kyllä meilläki aivan "normaalia", että viestit tulee vasta edellisenä päivänä. Toinen mikä ärsyttää on synttärikutsut jotka tulee edellisenä iltana.

Meillä lapset muistaa antaa monesti vasta aamulla ne viestit.Ja ovat iste saaneet jo aikaa päiviä sitten.

eiks sulla oo mitään herkkua kotona? pakkohan ei oo viedä mitään.. mä oon joskus tehny kattila-poppareita pussiin, mehua pulloon ja pari keksiä matkaan. eikä oo ees hävettäny.

Mun lasten koulussa on kans ihan tavallista, että tänään tulee lappu, että huomenna tarvitaan mukaan sitä ja tätä tai että huomenna onkin koulua ihan poikkeukselliseen aikaan. Ja todellakin nämä laput tulevat aina vain päivää ennemmin - tiedän siitä, että itse aina tarkistan laukut.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Meilläkin huomenna pikkujoulu ja herkkuja saa viedä parilla eurolla. Reissuvihkossa oli siitä ilmoitus jo pari päivää sitten. Lukisit useemmin!! :D

Missä sitä teidän reissuvihkoa voi käydä lukemassa? Onko siinä tietoa meidänkin lasten jutuista? Meille kun sitä tietoa heruu opettajalta aina vasta päivää ennen h-hetkeä.

no poppareita meilläkin olis, ehkä vien niitä, vaihtelevat kuitenkin koulussa nameja :)

eskarissa ilmoitettiin edellisenä päivänä retkestä joka maksaa 8e, eipä ollut juuri silloin rahaa :( oli kyllä ärsyttävää

Me laitetaanki iltiksessä aina suunnillee viikkoo ennen tiedotteet reissareihin ku tahtoo osa vanhemmista oleen vähän verkkaisempia lukemaan niitä viestejä.. Ja pyydetään vielä kuittausta alle mutta monelta jää kuittaamattaki.

Tänään oli pojalla koulussa pikkujoulut, ja reissarissa oli asiasta jo viime perjantaina. Mä katson reissuvihon yleensä heti kun poika tulee koulusta, tai jos olen iltavuorossa niin soitan miehelle että kattoo onko siellä mitään erikoista. Joskus on kyllä ollut niin, että poika on itse aamulla ennen kouluunlähtöä ilmoittanut että tarvii kouluun jonkun jutun, ope ei ole muistanut reissariin laittaa ja itse ei ole muistanut sanoa aiemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja aaarrrggh:
Kiva saada tietää asiasta NYT kun lapset on menossa jo nukkumaan. Hyvä tuuri, että mulla on nyt edes rahaa sen verran, että karkkia saan lapselle ostettua mukaan.

Eikun aamulla huoltikselle ostamaan sitä karkkia, ennenkuin lapsi lähtee kouluun 7.30

Oikestiko kaikilla ei ole kotona muutamaa euroa? Muuten kyllä ymmärrän, että jos ei ole kauppoja lähellä, niin varoaika on lyhyt, mutta ettei olisi rahaa :o

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:

Oikestiko kaikilla ei ole kotona muutamaa euroa? Muuten kyllä ymmärrän, että jos ei ole kauppoja lähellä, niin varoaika on lyhyt, mutta ettei olisi rahaa :o

jos näkee ilmoituksen vasta klo 20 niin ei siinä paljoa kauppaan enää ehdi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:

jos näkee ilmoituksen vasta klo 20 niin ei siinä paljoa kauppaan enää ehdi.

No tässä kyselinkin sen perään, ettei olisi kotona sitä paria euroa.

Joillain katsos se parikin euroa menee RUOKAAN, me syödään sillä yks päivä, edullisesti jos teen niin kaksikin päivää

Eli ei, minulla ei aina ole edes sitä paria euroa YLIMÄÄRÄISTÄ, en mä viimeisiä rahojani nyt lapsen KARKKIIN laita

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joillain katsos se parikin euroa menee RUOKAAN, me syödään sillä yks päivä, edullisesti jos teen niin kaksikin päivää

Eli ei, minulla ei aina ole edes sitä paria euroa YLIMÄÄRÄISTÄ, en mä viimeisiä rahojani nyt lapsen KARKKIIN laita

No sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa. Jos ei ole karkkirahaa, niin ei kai asia olisi siitä parantunut, että ope olisi ilmoittanut pari päivää aiemmin?

Jälkikäteen vanhemmat naureskelee kun oltiin lapsena just tuollaisia, illalla nukkumaan mentäessä kerrottiin äidille et huomenna myyjäiset et pitäisi olla jotain leivottuna yms. sit ne alkoi kauheassa kiireessä väsäämään jotain :D usko pois ap et joskus viel naurat koko asialle...