Ihanaa HUOMENTA ! Suunnitelmia G :

Rauhallista Loppiaista kaikille :xmas:
Oho. Minäkin nuikuin 7 asti ... ei ole tällästä tapahtunut aikoihin .
Mitä suunnitelmia ??

Meillä lähtee kuusi tänään ulos , muine joulukoristeineen. :)
Tuossa päivällä mennään leffaan perheen kesken, katsomaan se Avin ja Oravat 2 . Se ykkönenkin oli niin hyvä :D:D

Nyt kaffii ja puuroa keittelemään . :p
 
Mä ja tuplat ollaan hereillä, oltu jo puoltoista tuntia.. *haukotus*
Eli aamupalat on syöty ja jonkinverran joulua jo riisuttu. Ainakin tästä koneen läheltä.. B)

Joulukoristeet tänään pois, sitten lasten ja lasten serkkujen kanssa tuhotaan piparimökki (muumitalo, HIENO sellainen, ei kyllä malttais syyä mutta syyään silti ). Sellaista meillä, ei mitään ihmeitä tiedossa, mökkihöperyys vaan kasvaa kun ulkona on niin kauhian KYLMÄ! Niin on kyllä täällä sisälläkin.. Eli villasukkien ja aamukahvin etsintään!

Hyvää loppiaista!
 
:D Sä olet aina aamulla ekana täällä. :D Hassu. :heart: Mäkin vääntäydyin vasta äsken sängystä.. me mennään mummilaan mummin lihapullakastiketta ja perunamuusia syömään. =) Jos sen sais maistumaan, viikko tässä jo mennyt aika vähillä ruoilla kun ei vaan ruoka maistu. :(

Kahvia....
 
Minä sain kuumaa kahvia kuppiin ja tosiaan villasukat jalkaan . Kohta lämmittää takan tuli kivasti tässä istuessa :) .
Oi ja voi kun maistuu aamukahvi hyvälle näin kiireettömänä aamuna .
Täällä etelässä satelee taas lisää lunta ja isoin hiutaleina :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:D Sä olet aina aamulla ekana täällä. :D Hassu. :heart: Mäkin vääntäydyin vasta äsken sängystä.. me mennään mummilaan mummin lihapullakastiketta ja perunamuusia syömään. =) Jos sen sais maistumaan, viikko tässä jo mennyt aika vähillä ruoilla kun ei vaan ruoka maistu. :(

Kahvia....
Näköjään, vaikka nukkusin " pommiin " olen ekana huomisia toivottelemassa, mikäs mukavempaa :D:D
 
vieras
Huomenta vaan =) Tänään mulla on suunnitelmissa tiputtaa joulukuussa keräämäni 5 kiloa ja ja... :D perk! Kyllä sitä laardia vaan ihmiseen voi nopeasti kertyä :( Lisääntyneen laardin lisäksi heräsin jo kahdelta enkä saanut enää unta ja kaikenkukkuraksi vasemman jalan nimetöntä varvasta alko nippailemaan jostain kumman syystä, eikä siinä edes näkynyt eikä tuntunut mitään. Ihme varvas.
 
aamututtu
Huomenta!

Mulla oli aamulla semmoinen tunne, että noniin, nyt oon nukkunut jo tositosi pitkään, kello on varmasti ainakin jo puoli yhdeksän. Ja mitä vielä, kymmentä yli seitsemän. Blaah. Että se siitä pitkään nukkumisesta sitten.

Aamukahvia nyt, nauttien hiljaisuudesta ja kiireettömyydestä :) Sitten pitäis alkaa siivoamaan ja laittamaan ruokaa hautumaan. Uloskin ois kiva mennä, mutta jos on kovin kylmä päivä niin en sitten kyllä kykene.

Ihanaa loppiaista kaikille!
 
Huomenta!
Mitä mitä, mä olen heilunut tänään palstalla jo ennen marabouta, mitäs tää nyt on? :eek: :D

Täällä -24 astetta, joten suunnitelmissa pukea vauvalle ihan sikana päälle ja ottaa vartin happihyppely aamupäivällä, pakkasrajoista huolimatta. :whistle:

Myöhemmin päivällä testaillaan vauvalle syöttötuolia ensimmäistä kertaa. Hän siis yli 7kk jo, mutta niin lötkö, ettei ole voinut aiemmin istuttaa. Nyt ollaan saatu siihen fysioterapeutilta lupa.

Hitsi, toiset vasta nauttii aamukahvia, ja mä olen omani jo juonut. :( Pitäiskö keittää lisää? :p
 
Huomenta! Luistelemaan piti mennä aamupäivästä, mutta pakkasta -18, niin mietin paleleeko varpaat. Jotain ulkoilua kuitenkin tiedossa. Ja kuusi tänään ulos -mutta koristeet meillä kerätään kyllä laatikkoon sisälle. =)
 
vieras
Huomenta:) Täällä kaikki muut nukkuu vielä, ihana rauha!

Ohjelmassa olisi kuusen ulos vienti, siivousta ja pyykkiä+ulkoilua. Jotain tosi hyvää ruokaa vois laittaa myös, ettei vaan pääse joulukilot karisemaan;)
 
hi
herättiin vauvan kanssa 6.30 eli 2,5h ennen normaalia. nyt yritän väkisin pysyä hereillä. suunnitelmana ainoastaan päästä jossain vaiheessa päikkäreille. miehenkin kanssa vietetään näköjään mykkäkoulua, joten ei odotettavissa yhteistä tekemistä tälle päivälle.
 
Huomenia!

Ohjelmassa juustokakun päällinen, kopukoille ruokaa ja pihalle, juustokakun ja suklaakakun koristelu.
Sitten täytyy ommella mekko, yhden pintaan naapuriin synttäreille.

Isäntä saa meilläkin kuskata kuusen pois, vähän jos ehtisi siivoilla muutenkin.

Jossain vaiheessa tallin siivous, ruokaa ja illalla iltavuoro ja luuskat sisään...
 
Miehellä synttärit, kaivoin äskön banaanikakun ohjeen esille, siis leipomaan. Lakanat tänään vaihtoon. Tehdään muksujen kanssa taulut lastenhuoneeseen ja päivitetään heidän vaatekaappinsa samalla. Pihalle varmaan jossain vaiheessa, siinä kai kaikki mikä nyt mielessä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja hi:
herättiin vauvan kanssa 6.30 eli 2,5h ennen normaalia. nyt yritän väkisin pysyä hereillä. suunnitelmana ainoastaan päästä jossain vaiheessa päikkäreille. miehenkin kanssa vietetään näköjään mykkäkoulua, joten ei odotettavissa yhteistä tekemistä tälle päivälle.


:hug:
Jos mies ei lepy niin lähde käymään kaverilla/vanhemmilla niin ei huonotuulisuus tartu sinuunkin.
 
vinkki Ruttikselle
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Huomenta huomenta!
Heräsin neljältä kun atooppinen iho kutiaa ja kirvelee. Aloitin vähän kouluhommia ja kävin kuumassa suihkussa, kohta voisin yrittää takaisin nukkumaan.
Ei varmaan kande käydä kuumassa suihkussa jos atooppinen iho, ruumioinlämpöinen olis parempi tai viileämpi
 

Yhteistyössä