Ihana siskoni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
N

Nina

Vieras
Olen 21vee nainen ja olen sekstaillut useita kertoja siskoni kanssa. Se alkoi kun siskoni yllätti minut lirputtelemasta,ja asia johti toiseen. Se oli elämäni parasta seksiä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

• Tykkää
Reactions: Horny73
Olenko muka ainoa joka on maistanut siskonsa pillua?Se on loistava tapa oppia uutta vartalostaan.Lisäksi suhteemme on syvempi ja ihanampi.Seksi on uskomatonta ja orgasmit valtavia.Sekstaamme aina kun ehditään ja siskon kanssa ei voi tulla raskaaksi.

Vaihda se siskosi vaikkapa johonkin liskoon, niin se varmaan viihtyisi sinun ""pesässäsi"" ja touhuaisi sillä kaikenlaista pitkin päivää ja siinä samalla sinä saisit kutinaasi rapsutusta.

Toinen vaihtoehto on se, että hankit koiran ja panet pimppaan raksuja, niin on ihana tunne kun koira rapsuttaa tassuillan tussua ja yrittää kuonollaan ja kielellään lipoa niitä raksuja pimpasta.

Kiitos asiallisesta vastauksesta m30,niitä ei näytä kovin usein saavan.Seksistä siskoni kanssa en luovu,koska yksikään mies ei pysty antamaan samaa nautintoa kuin siskoni.

Kiitos asiallisesta vastauksesta m30,niitä ei näytä kovin usein saavan.Seksistä siskoni kanssa en luovu,koska yksikään mies ei pysty antamaan samaa nautintoa kuin siskoni.

Ei niitä asiallisia vastauksia täältä paljoa kannata odottaakaan.Mun mielestäni kukin saa tehdä mistä nauttii kunhan jättää lapset ja raiskaukset väliin.Itse en kyllä edes pysty kuvittelemaankaan seksiä veljeni kanssa mutta kuten mainitsin,kukin tyylillään.

Sukulaisiin sekaantuminen ei ole kyllä kaukana lapsiin eikä eläimiin sekaantumisesta. Mitä pervommaksi ryhtyy, niin kynnys aina madaltuu seuraavalle asteelle mentäessä. Ei tuollaisesta saa kuin mielensä sekaisin .... että perästä kyllä kuuluu vielä. Provonakin ap:n ajatus on sairas.

""siskoni yllätti minut lirputtelemassa""

eli nuolit siis omaa pilluasi. Aikamoinen akrobaatti, varsinainen notkea rotta :)

Hyvä provo,heh, ja juuri täällä oli sisko ja veli- provo. Hohhoijaa.

Kuules Tapani, jos olisit yli 15 v tai tyttö, ehkäpä tietäisit, että lirputtelu tarkoittaa klitoriksen kiihotusta kädellä eli masturbointia.

Sekstailu perheenjäsenien kans on sairasta, oli se sitten kuka tahansa. Ja jos tollasta keksii vaan sen takia että haluaa provosoida on jotain vialla. Mulla ei tulis mieleenkään keksiä jotain seksi seikka tarinoita mun siskon tai veljen kanssa.

En halua mitenkään provosoida,nain siskoni kanssa oikeasti piste.Arvostan rehellisiä vastauksia.Meitä ei kumpaakaan yhtään kaduta,lisäksi vietämme muutenkin enemmän aikaa keskenämme.

Aina kun haluttaa.Eli ainakin kerran viikossa kunnon sessio.Empä tiedä otettaisko miestä mukaan?Ehkä,mutta toistaseksi olemme vain tyttöjen kesken.

Aina kun haluttaa.Eli ainakin kerran viikossa kunnon sessio.Empä tiedä otettaisko miestä mukaan?Ehkä,mutta toistaseksi olemme vain tyttöjen kesken.

ei kaduta vielä, ei .... myöhemmin elämässäsi kyllä kaduttaa ja hävettää. Älä tule sitten tänne vinkumaan mielenterveysongelmistasi, itseaiheutettua kaikki. Provohan tän pitää olla ja tuo edellinen M30 runkkailee hekumoissaan piliään .... sehän sun tarkoituksesi Mr Nina vissiin olikin.

Olemme yleensä ihan alasti.Suutelemme,nuolemme,sormetamme,hyväilyä ja lähellä oloa.Dildoja (mm strap-on) muita sauvoja,kurkku,anaalitappi,muutama perhonen jne.Yleensä hyväilemme suudellen,ja sitten nuollaan toistemme vartalot.Sitten didoa tms.Puhtaaksi nuoleminen,sormetusta.Tähän kuluu ainakin pari tuntia tai koko yö.Niin hellää intohimoista seksiä ei voi saada kuin naiselta.Kostun pelkästä ajatuksesta...

Nina tehdäänkö diili, jossa minä vastaan sauvojenne ja pikkareittenne pesusta. Pesupalkkana saan nuolla sauvanne ja pikkarinne ennen oikeaa pesua. Toimitan puhtaat välineet ja vaatteet vrk:n kuluttua takaisin! Miltä kuulostaa?

Status
Viestiketju on suljettu.