Nainen sheivasi minut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Posliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Posliini

Vieras
Olin ystäväni kanssa saunassa ja huomasin että hän oli ajanut posliiniksi.Huomautin asiasta hän kysyi haluunko samanlaisen.Häkellyin mutta ajatus kiihotti joten sanoin tahtovani.Hän haki sheivin ja aineen ja alkoi sheivata.Hetken päästä olin posliini.Sitten hän yllätti minut työntämällä sormiaan sisääni nautin siitä.Asia johti toiseen ja naimme kuumasti,ja kauan. Kaikkea sitä sattuuki.Kokemus teki meistä hyvin läheisiä,joskus menemme kahville toisinaan naimaan.Vaikkei lesboja ollakkaa,molemmilla on ihana poikaystävä.Pidättekö naiset että teitä sheivaillaan?Onko joku toinen kokenut samanlaista?Mitä mieltä olette lesboista,naisten välisestä seksistä?Itse sitä saaneena sanon teille naiset kokeilkaa sitä se on aivan uskomattoman ihanaa ja tyydytys 99.9% varma.

Ehdota pois uskon että yllättyisitte iloisesti,kuinka kivaa se on.Minua ja ystävääni se lähensi.Mutta älä riskeeraa ystävyyttäsi,sanon kuitenkin tämän.Odota sopivaa tilannetta ja vie tilanne hitaasti kohti seksiä.Mutta muista jos hän tahtoo sitä(tiedät sen sitten,en osaa selittää sitä,sen vain tietää) tee se äläkä ujostele.

Minä soisin vaimolleni mielelläni tyttöystävän, jonka kanssa hän saisi vapaasti harrastaa myös tyttöjenvälistä seksiä. Ajatuskin siitä kiihottaa mieltä ja kaikki, mikä tekee vaimoni onnelliseksi, on hyvää.

Olen mies ja minua kiihottaisi kovastikkin katsoa, kun tyttäret sheivaisi toisensa on äärettömän kiihottavan näköistä nähdä, minkä mallinen pillu sieltä alta paljastuu ja nuoleminen on entistä suurempi nautinto... Oikeastaan tarvitseisisin hieman apua? Olisi kiva saada filmien nimiä/filmejä, missä naiset sheivaisi toisensa ja sen jälkeen alksivat tyydyttää toisensa...

ahh.. sydämenlyönnit alkoi tuntua klitoriksessani kun luin tämän. unelmoin usein nuolevani kauniin naisen pillua ja imeväni rintoja ja reisiä.. nauttisin niin jos saisin naida naisen kanssa... ja nauttisin myös seurata jos mieheni naisi/tyydyttäisi hyvännäköistä isorintaista kiimaista naista. ja vieläpä haluaisin naida melkein jokaisen uuden miestuttavan kanssa.. paljastaa mikä seksipeto minussa asuu.. jos joku mies ehdottaisi, sortuisin varmasti,vaikka rouva olenkin... olen niin heikkona seksiin. ups.. oli pakko tyydyttää pimppani kun alkoi niin panettamaan.. voihkin täällä yksisteni;) hmm...

Minusta tuntuisi varmaan upealta jos nainen ajaisi minulta karvat kun teen sen itse niin siinäkin jo penis alkaa jäykistyä. Suuseksihän tuntuu juuri ajellusta pillusta tai kalusta tosi hyvältä. Rakastelukin tuntuu kiihottavalta kun ei ole karvoja hiertämässä. Posliini on seksikästä vanhakin näyttää nuoremmalta. Kyllähän se kalukin näistä värähtää kun näitä lukee.

Kiitos vastauksista.Jos annatte naisen sheivata itsenne,haluatteko että sitä seuraa nainti?Millainen nainen se olisi?Miten tahtoisitte sen jatkuvan?Kirjoittakaa sellaista että kostun ja on pakko tyydyttää itseni.

Kiitos vastauksista.Jos annatte naisen sheivata itsenne,haluatteko että sitä seuraa nainti?Millainen nainen se olisi?Miten tahtoisitte sen jatkuvan?Kirjoittakaa sellaista että kostun ja on pakko tyydyttää itseni.

Yhteistyössä