Rivo yö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kenzo

Vieras
Näin kaverini Nooran pitkästä aikaa. Meidän piti lähteä juhlimaan kahdestaa ja muistelemaan menneitä.

Mentiin Nooran kämpille aloittelemaan. Syötiin hyvin ja juotiin vähän viiniä. Tehtiin sitten pieni boolikin.
Nooran uusi poikaystävä, Marko, tulikin kotiin vaikka hänen piti olla kaverinsa luona yötä.
Kyllähän se vähän harmitti. Katselin kuinka he pussailivat ja halailivat. Mulla menee mieheni kanssa kyllä ihan
hyvin, mutta suhteesta on kuitenkin se alkujännitys lähtenyt jo kauan sitten pois.

Maisteltiin juustoja ja keksejä ja juotiin viiniä lisää. Soiteltiin musiikkia ja tanssittiin.
Kun oli juotu enemmän niin estot hävisivät ja Markokin välillä vähän puristeli Nooraa intiimeistä paikoista.
Tanssittiin ja pidettiin hauskaa kolmistaan. Aika oli lentänyt siivillä ja oli enää turha lähteä keskustaan baariin.
Juhlittiin vielä vähän ja sitten oli jo aika mennä nukkumaan. Nukuin yksin olohuoneessa. Oli vähän ikävä omaa miestä.

En kuitenkaan saanut heti unta, kun kuuntelin kuinka Noora ja Marko hihittelivät.
Pian kuulinkin sieltä ähinää ja voihkintaa. Aloin itsekin vähän sormeilla. Humalassa ja puutteessa kun olin.

Mun oli pakko nousta ja mennä lähemmäksi heidän makuuhuonettaan. Heillä oli ovi rakosellaan.
Näin kuinka Marko nuoli Nooran pillua. Kiihotuin ihan mielettömästi. Näin myös Markon kovana seisovan kullin.
Sormeilin itseäni ja katselin ovenrakosesta. Olin aivan märkänä. Raotin ovea lisää.

Noora oli orgasmin partaalla... hän kuitenkin nousi ylös ja vaihtamaan asentoa. Siinä samassa he näkivät minut!
Käteni oli pillussa ja housut puolikintuissa. Menin ihan sanattomaksi ja punaiseksi.

Noora hymyili ja pyysi huoneeseen. Kysyi haluanko vain katsoa vai haluanko mukaan. Marko nousi mahtava kyrpä seisovana
ja otti kädestäni kiinni ja veti minut sänkyyn.

Otin kullista kiinni ja aloin imemään tuota isoa kalua kovaan ja syvään. Samalla Noora oli työntänyt päänsä
jalkojen väliini ja nuoli pilluani tapaan jolla kukaan ei ollut sitä koskaan käsitellyt.
Työnsi kieltään välillä sisääni, imi turvonneita huuliani ja kiusoitteli klitoriksellani.
Olin haljeta kiimasta ja sainkin orgasmin melkein heti.

Noora kävi nyt selälleen makaamaan ja minä vuorostani nuolin hänen ihananaa pientä ja karvatonta pillua.
Yhdellä kielen vedolla sain koko pillun suuhuni. Pitkin kielen vedoin nuolin tuota ihanaa kiimasta märkänä olevaa pillua.
Marko käski minua pyllistämään kunnolla pepun kohti taivasta. Hän otti lantiostani kiinni ja työnsi hitaasti ison,
kovan kullinsa sisääni. Tuntui ihanalta ja samalla oudolta. En ole koskaan ollut tällaisessa tilanteessa ja viimeiset
muutaman vuoden pilluni on maistanut vain oman miehen kalua. Marko otti pakaroistani kunnolla kiinni ja pani minua kovaa ja pohjaan asti.

Noora laukesi nopeasti, sillä olihan hän jo saanut hyvän kielikylvyn Markolta. Marko pyysi myös Nooraa pyllistämään
minun vierelle. Suutelin Nooraa suulle, hänen huulensa ja kielensä maistuivat kiimaiselta pillulta.
Marko pani vuoroin minua ja vuoroin Nooraa.

Säikähdin kun Noora pyysi Markoa panemaan minua peppuun. En ollut koskaan antanut kenenkään panna peppuun.
Suostuin siihen kuitenkin sen jälkeen, kun Noora käsitteli peppureikäni nuolemalla sitä ja työntämällä kieltään sinne.
Peppureikäni tavallaan lämpeni ja avautui tuosta. Marko käsitteli kullinsa liukasteella ja työnsi kyrpänsä perseeseeni.
Se tuntuikin mahtavalta! Noora pyllisti myös ja antoi peppunsa myös Markolle.

Marko pani meitä perseeseen ja oli nopeasti laukeamispisteessä. Käännyimme Nooran kanssa ympäri ja otimme Markon lastin
suuhun, rinnoille ja naamalle.

Se oli rivoin ja ihanin yö.

Voivoi voi, poikani Kenzo.
Taas tuli äidille raskasta pyykkiä. Millä luulet tuon pakanamaan kartan lähtevän noista lakanoistasi ?
Ota tästä lähtien Serlarulla sängyn viereen valmiiksi ja laske paperiin, eläkä lakanoille..

Ja ketut tulen. Punakan terskasi sijaan olemme löytäneet Kenzon kanssa kauniin harmaan terskan ja käymme nyt sen kimppuun kireinen anuksinemme. Saas nähdä, miten tän äijän käy?