Ihana Mimosa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin viikonloppuna Mimosan luona. Olen hieman kasvatellut kaluani ja mietinkin että mahtaako mahtua kun olen lukenut kuinka tiukka pillu hänellä on. Pillu oli onneksi märkä ja Mimosa kiimainen. Huomasin miten häntä kiihotti iso kaluni.. Suihinotto oli upeaa ja voi luoja kuinka se pillu puristi kaluni vartta tiukasti ja kuinka upeasti hän osaa lypsää tiukalla pillulla kaluani. Tuntui kuin olisin saavuttanut hänen koko pillun mitan eli täytin hänet kokonaan ja sekös kuului kun hän voihki ja vartalo tärisi nautinnosta. Kiihkeää seksiä, upeaa rakastelua. Ihana nainen, upeat aidot rinnat ja mieletön pillu. Oma vaimoni on saanut kyytiä sen jälkeen monta kertaa koska Mimosa jotenkin sytytti minuun eloa ja himoa. Töissäkin kysyivät että miten se noin hymyilyttää ja aika hyviä kauppoja tullut hieraistua.

Eihän kaikki tänne kirjoita jotka käy hänen luonaan. Eikä kaikki edes tiedä tästä, kirjoituksesta. Uskon että hänellä ei ole hiljaista juuri ikinä. Olen käynyt useita kertoja hänen luonaan ja voin todeta että täällä kun mainitaan aidosti nauttii ja vartalo kielii kuinka paljon ja täysillä, pillu kostuu naidessa lisää, hän on tosi upea kiimatar kuin myös tyttöystävä kokemus kuin vaikka mitä. Mielestäni hänen tulisi tehdä seksielokuvia myös, voin vannoa että ainakin minä katsoisin hänen kaikki elokuvat useaan kertaan uudestaan ja uudestaan.

Tänään vierailin Mimosan luona. Tapaaminen oli upea. Hän omaa jotakin sellaista että olen kuin uudesti syntynyt. ❤️ Kosketus, ihan kaikki ❤️ Hän taitaa olla…. no en löydä sanoja. Upea ❤️❤️❤️

Toiset on luotuja tekemään käsitöitä, toiset johtamaan, toiset laulamaan, toiset tanssimaan, toiset soittamaan, toiset opettamaan jne.
Mimosa on luotu naimaan, tämän sanon hyvällä koska näin on, kohtaaminen on niin lämmin ja luonnollinen. Näkee että hän nauttii tästä työstä. 🥰

Yhteistyössä