Ihana Mimosa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kysynyt uteliaana Mimosan motiiveja tehdä seksityötä ja hän kertoo rakastavansa seksiä mutta myös sitä tunnetta kun näkee että hän tekee hyvää oloa.
Hän on ollut hoitajan työssä ilmeisesti nuoresta saakka eikä hänen työssään alastomuus ja toisen lähellä olo ollut mitenkään tavatonta, siinä on pesty paikat jos toiset.
Nyt hän kuulemma koki kutsumuksen muuttaa harrastuksen työksi. Tekee kuulemma paljon muutakin kuin vain seksityötä.
Hän tuntuu kyllä aidosti nauttivan ja sanoi tenttaukseni aikana että rakkaudesta lajiin ja kohtaamiset antavat paljon myös hänelle. Voiko olla että meillä on stigmatisoivaa asennetta yhä vaikka kulutamme seksiä monilla eri tavoilla. Oletko sinä koskaan katsonut p elokuvia, lukenut p leffoja. Nähnyt strippariesityksen. Olemme siis valmiit kuluttamaan mutta silti stigmatisoimme alaa.

Alleviivaan sen että kulutan seksipalveluita mutta silti en ole mikään puolesta puhuja jos aiheesta puhutaan, en kehtaa, pidän omana tietona että kaikenlaiset teokset kiinnostaa ja että käyn myös maksullisissa vaikka minulla on vaimo

Mimosan pillu ei kyllä näytä / tunnu kovin höylätyltä, eli on tiukka ja ei varmasti ole synnyttänyt alateitse. En usko että hän haluaa olla leffojen porausalusta. Satun tietämään että sillä alalla joutuu nainen kyllä naimaan tunteja ja tunteja uudelleen ja uudelleen. Kaverin tyttöystävä oli alalla ja sanoo että ehkä 30-40 panoa kaikkineen, kaveri sanoi että oli kyllä sen näköinen että kyytiä on tullut

Olen kysynyt uteliaana Mimosan motiiveja tehdä seksityötä ja hän kertoo rakastavansa seksiä mutta myös sitä tunnetta kun näkee että hän tekee hyvää oloa.
Hän on ollut hoitajan työssä ilmeisesti nuoresta saakka eikä hänen työssään alastomuus ja toisen lähellä olo ollut mitenkään tavatonta, siinä on pesty paikat jos toiset.
Nyt hän kuulemma koki kutsumuksen muuttaa harrastuksen työksi. Tekee kuulemma paljon muutakin kuin vain seksityötä.
Hän tuntuu kyllä aidosti nauttivan ja sanoi tenttaukseni aikana että rakkaudesta lajiin ja kohtaamiset antavat paljon myös hänelle. Voiko olla että meillä on stigmatisoivaa asennetta yhä vaikka kulutamme seksiä monilla eri tavoilla. Oletko sinä koskaan katsonut p elokuvia, lukenut p leffoja. Nähnyt strippariesityksen. Olemme siis valmiit kuluttamaan mutta silti stigmatisoimme alaa.
Meillä on kokoelma p-leffoja, joista vanhimmat saksalaisia 1970-80 luvulta. Olen lukenut p-lehtiä, eroottisia kirjoja, käynyt erotiikkamessuilla ja omistan laatikollisen erilaisia seksileluja. Seksiä harrastan kuitenkin vain ja ainoastaan puolisoni kanssa, joka oli 10 vuotta rakastajani.
Ihmettelen että tämä on seksiin liittyvä palsta mutta et voi kirjoittaa asioista niiden oikeilla nimillä koska moderaattori väittää roskapostiksi.

Jos kerta on tehny harrastuksesta työn, ja muuttanut sen maksulliseksi, niin onko täällä paljonkin porukkaa, jotka käynyt hänen luonaan ENNEN prinssinakkia ja kassakonetta?

En tiedä paljosta määrästä mutta muistan kyllä tämän kun autolla ajoin pihaan ja sitten se oli menoa, siinä ei kyselty ja tiedän että jatkoon pääsi vain kun hoiti hommansa, oletan en tiedä mutta veikkaan että huonompia karsiutui pois parempien tieltä, hän laittoi miehet töihin, itsekin välillä yritin karata niin eikös kohta ollut muna hänen suussa ja taas mentiin, tykkää siis todella paljon seksistä. Muistan senkin kun hän sanoi että on miettinyt jos alkaisi tekemään kokopäiväisesti. Itselle kävi niin että tipuin matkasta kun löysin naisen, tai melkein tipuin, joskus jos vähän käy muistelemassa 😂😂😂😂😂 Terveisin HK sinisen omaava 💪🏻

Trolli markkinoi Mimosaa, hän jopa nostaa tämän keskustelun vähän väliä kärkeen itse jos tämä keskustelu alkaa hiljentyä. Eli hän siis mainostaa Mimosaa, täytyy antaa vihje että tutkivat IP osoitteen ja ottavat henkilön kuulusteluun. Oli nytkin tämä keskustelu jo ihan eri sivulla kunnes hän nosti tämän kärkeen ensimmäiselle sivulle. Tätä hänen toimintaa on tullut seurattua. Mimosaa myös mutta hän maksaa veronsa ja hoitaa asiansa mutta onko trolli parittaja roolissa, näyttöä alkaa riittää tällä kärkeen nostamisella.

Bongasin pata-s clubilla viihteellä hänet, en mennyt jutuille kun olin muikkelin kanssa, eikä sitä muutenkaan menis, mutta kiva oli huomata kuinka hauskaa oli tyttöjen kesken. Ei ollut humalassa että ehkä on huomenna työntouhussa. Ehkäpä piipahdan piirakalla riippuen missä solmussa taas muikkelin ripset on Kyllä sitä on keinot jos koti piirakkaa säästellään 😂

Uusimmat

Yhteistyössä