Ihana Mimosa

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvä näkökulma ja totta! On vain vaikea muuttaa suuntaa mikäli vuosikymmen on mennyt niin että kumppani ei sytytä seksuaalisesti lainkaan. Siksi voi olla parempi että kipinää haetaan välillä muualta. Naiselle tuntuu tarjontaa riittävän niin paljon kuin vaan paikat kestää 😂

vierailija
Olen varattu mies ja puutteessa. Välillä olo on sietämätön ja ajatukset synkkenee ja välillä löydän korviketta muualta mutta koen että aitoa pillua ja seksiä ei korvaa mikään. Otinpa sitten puheeksi vaimon kanssa aiheen ja keskusteltiin tilanteesta. Yhdessä tehty päätös ei ehkä se kaikkein romanttisin mutta onnellinen päätös minulle kuitenkin, saan luvan kanssa käydä ammattilaisen luona mutta en vieraissa. Fb kaverit ei mutta palvelun osto Ok ja maksimissaan 2 kertaa kk. Tuntuu kuin olisin voittanut lotossa 😄 se mitä toivon että saisin juuri Mimosaa koska kaveri sanoi että hänen kanssaan seksi on herkkää ja läheisyys läsnä mutta kuitenkin myös kunnon nauttimista ja panemista mutta silloinkin se on osa rakastelua. Mimosan luokse siis 🙏🏻 🥰

vierailija
Tärkeä juttu varmasti ja vaikka olen naimisissa oleva nainen niin arvostan!. Ja mieluummin minä oman ukon ammattilaisellä käynnit hyväksyisin kuin sen että rupeaa kehittelemään suhdetta jonkun työkaverinsa tai baaritutun kanssa – ammattilaisten kanssa kun on melko varmasti pienempi riski taudeistakin. Tai yllätysraskauksista.

vierailija
Olen varattu mies ja puutteessa. Välillä olo on sietämätön ja ajatukset synkkenee ja välillä löydän korviketta muualta mutta koen että aitoa pillua ja seksiä ei korvaa mikään. Otinpa sitten puheeksi vaimon kanssa aiheen ja keskusteltiin tilanteesta. Yhdessä tehty päätös ei ehkä se kaikkein romanttisin mutta onnellinen päätös minulle kuitenkin, saan luvan kanssa käydä ammattilaisen luona mutta en vieraissa. Fb kaverit ei mutta palvelun osto Ok ja maksimissaan 2 kertaa kk. Tuntuu kuin olisin voittanut lotossa se mitä toivon että saisin juuri Mimosaa koska kaveri sanoi että hänen kanssaan seksi on herkkää ja läheisyys läsnä mutta kuitenkin myös kunnon nauttimista ja panemista mutta silloinkin se on osa rakastelua. Mimosan luokse siis
En voi muuta kuin suositella, ihana pillu ja upeaa seksiä 🥰🥰🥰🥰

vierailija
On tullut kokeiltua ja eroa löytyy todella todella isosti. Viimeisin tapaaminen Mimosan kanssa ei jää viimeiseksi jos se minusta riippuu. Todella tiukka, ei meinannut sisään mahtua ja puristus koko kalun mitalla, justus mikä pillu 😛

vierailija
Seksi on oiva lääke masennukseen, ja seksipalvelu tai että antaa ilmaiseksi on erittäin tärkeää ja hyväksi ihmisille jotka ei välttämättä muuten saa. Kukaan ei ymmärrä kuinka iso merkitys tällä on ennen kuin joutuu tilanteeseen että seksiä ei saa. Teette valtavan hienoa tärkeää työtä tai auttamista, iso kiitos elämäni pelastamisesta, olisin mielialalääkkeissä ilman tätä, nyt niitä en tarvitse 🙏🏻. -pyörätuolmies-

vierailija
Itsellä palaa nalli myös nopeasti jos seksiä saa satunnaisesti/ vastapuoli pihtaa yms. Toki kykenen useampaan kierrokseen illassa ja jos seksi on säännöllistä niin vehkeen hallinta on parempi ja varvit pidempiä. Säännöllinen seksi kasvattaa myös itsetuntoa, toisen huomioimista enemmän ja kokeilun halua. Kannattaa myös siis katsoa itse peiliin, miettiä mikä kivistää ja kasvaa

vierailija
Itse miettinyt että Mimosan pillu tuntuu niin taivaalliselta jo nyt niin siihen jos lisää orgasmin supistelut vielä päälle niin varmaan oma laukeaminen olisi tuon pillun tiukkuudella sellainen että pääsisi varmaan naapureiden suureen suosioon
itse ainakin pidän tärkeimpänä orgasmeja, nainen saa, nauttii mies myös, ihan pillun supistelut mukaan lukien mut saamisen tuoma koko juttu, se tekee seksistä parasta. Luin jostain että orgasmeja runsaasti runkkaaja saa myös pannessa helpommin tai jotenki niin ett mikäli nainen ei saa nii sen täytyisi alkaa runkkaamaam useita kertoja päivässä Itse valitsen naisen joka saa orgasmeja ja uutta seksitapaamista ei tule jos ei saa. Jos mies ei laukea niin varmaan jättää naisen outoon tilanteeseen.

vierailija
itse ainakin pidän tärkeimpänä orgasmeja, nainen saa, nauttii mies myös, ihan pillun supistelut mukaan lukien mut saamisen tuoma koko juttu, se tekee seksistä parasta. Luin jostain että orgasmeja runsaasti runkkaaja saa myös pannessa helpommin tai jotenki niin ett mikäli nainen ei saa nii sen täytyisi alkaa runkkaamaam useita kertoja päivässä Itse valitsen naisen joka saa orgasmeja ja uutta seksitapaamista ei tule jos ei saa. Jos mies ei laukea niin varmaan jättää naisen outoon tilanteeseen.
Voisin näin naisena kommentoida sen verran, että kaikki naiset ei vaan saa yhdynnässä emätinorgasmeja, vaikka kuinka harrastelisi itsetyydytystä, meditaatiota yms opiskelua aiheesta. Orgasmin saamiseen saattaa tarvita jotain lisästimulaatiota esim. lelujen avulla. Kuulun myös siihen koulukuntaan etten ala teeskentelemään yhtäkään orgasmia vain miestä miellyttääkseni. Tärkeintä varmaan kuitenkin molemminpuolinen nautinto. Toisille voi tärkeintä olla se matka, ei päämäärä 😉

vierailija
Naisena myös kommentoin että emätin orgasmia sai harjoitella ja piti harjoitella ahkeraan ja opiskella dildon avulla. Vibra klitoriksella ei ”kouluta” emätintä. Opinto matka kannatti koska muuten en lukeutuisi siihen osaan naisia jotka saa yhdynnässä orgasmeja. Töitä se vaati mutta kannatti 😋

vierailija
Olen seksipalvelu alalla ja seksi on siis minulle todella iso osa elämää. Itsetyydytyksellä saan orkkuja joka kerta, mutta en ole koskaan saanut ns. vaginaalisia orgasmeja, Silti koen himoittavien kumppanien kanssa mahtavia yhdyntöjä, joissa kiihotustila esileikin muodossa on todella taivaita hipovaa, enkä edes halua voimakasta klitoriskiihotusta, jos paikat ns. kuumina. Mikään ei ole niin ihanaa, kuin kumppanit työntyy sisään ja pitää nautintoa pitkään yllä, kestävä mies saa pilluni taivaisiin.. On kuin leijuisi jossain pilvissä. Parempaa kuin muutaman sekunnin orkkuhuippu.

vierailija
Olen seksipalvelu alalla ja seksi on siis minulle todella iso osa elämää. Itsetyydytyksellä saan orkkuja joka kerta, mutta en ole koskaan saanut ns. vaginaalisia orgasmeja, Silti koen himoittavien kumppanien kanssa mahtavia yhdyntöjä, joissa kiihotustila esileikin muodossa on todella taivaita hipovaa, enkä edes halua voimakasta klitoriskiihotusta, jos paikat ns. kuumina. Mikään ei ole niin ihanaa, kuin kumppanit työntyy sisään ja pitää nautintoa pitkään yllä, kestävä mies saa pilluni taivaisiin.. On kuin leijuisi jossain pilvissä. Parempaa kuin muutaman sekunnin orkkuhuippu.
Pidän myös pitkistä yhdynnöistä mutta kun olen harjoitellut aikanaan emätinorgasmeja dildon kanssa niin nyt osaan siirtää lantiota yhdynnässä niin että osuu oikeisiin paikkoihin niin ja niitä tulee joskus useita kymmeniä yhdynnän aikana. Silti mitään taantumaa ei tule vaan nautinto jatkuu. Itse koen että haluan kaiken sen nautinnon mitä kehoni voi tuottaa.

vierailija
Mimosa yksi tärkein puoli on se että selvästi nauttii seksistä ja tiukka pillu. Isot rinnat on bonus. On tullut koettua sitä että huomaa selvästi että nainen vain antaa eikä ole kiimassa. Kiimainen Mimosan pillu on taivaallinen kokemus 🥰🥰🥰

vierailija
Meitä ois 8 ukon ralliporukka kolmissa kymmenissä olevaa huumorin maustamaa kaverusta molemmista päistä terveitä ja ihan normi kalut kaikilla. Voisitko ilmaista sähköpostin tai numeron niin kerromme lisää ideasta 😆

Yhteistyössä