Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täältä minä löysin ST Keski-Suomi Nainen etsii miestä

Otsikko : Suomalainen nainen! Seksiä nautinnosta!

Hän ei oikeasti halua rahaa vaan nautintoa. Sitä myös antaa 🥰😍
 
vierailija
Ymmärtääkö hän kuinka paljon auttaa. Puute kun kalvaa niin alkaa itsellä ainakin päässä tapahtua ja hermo pinnassa. Kun ei pyydä mitään vaan itse ajaa omine kustannuksineen paikalle niin kyse täytyy olla että saa tästä jotain henkistä fyysisen nautinnon lisäksi. Ehkä hän on rikas ja haluaa auttaa puutteessa olevia 🥰
 
vierailija
Ehkä hän treenaa alkaakseen ammattilaiseksi
Ehkä, itse ryhtyisin vakio asiakkaaksi 🥰 Vaikuttaa kuitenkin että haluaa auttaa ja rakastelee miehien kanssa tehdäkseen maailmasta onnellisimman paikan 🥰 ehkä perinyt omaisuuden ja voi tehdä minkä kokee omakseen, Mimosa rakastelee ja on läsnä 🥰 Tärkeää ja tarpeellista ainakin itselle että yläpää voi hyvin. Läheisyys tapahtuu rakastelussa ja se on aivan eri homma kuin että levittää tavaran käyttöön, melkein sama olisi runkata, ei auta kumpaakaan päätä vaan puute jatkuu vaikka olisi juuri saanut 🤔
 
vierailija
Puutteessa olevia riittää, toivottavasti hän alkaisi ammattilaiseksi tai perijänä perustaisi jonkun paikan mihin voisi mennä koska vaimo ei varmaa tykkäisi kotikäynneistä 😂
 
vierailija
Mimosaa sain myös minä ja voin sanoa että toivon vain että tätä herkkua saisi lisää, tarve on kova ja VIHDOIN löytyi henkilö jonka kanssa seksi oli upeaa ja myös erittäin mukava nainen muutenkin. Suosittelen myös omaa paikkaa. Kotikäynti voisi tuoda sanomista 😂
 
vierailija
Ei käy Mimosalle lahjus ei halua rahaa, ei sänkyyn kelpaa nahjus eikä siinä mitään pahaa. Kun Mimosa rakkaus hengessä aukeaa, silloin mies kuin mies laukeaa. Hän rakkaudesta seksiä antaa ja katse siintää taivaan rantaan. Hän tehtävän sai luojalta suurelta ja lähtee tämä kaikki rakkauden nautinnon juurelta 🥰
 
vierailija
Todella upea uutinen 🥰 voisin varata vakio ajan joka viikolle, olen siis jo saanut maistaa herkkua ja nyt en kyllä enää ilman halua olla. Kerta (vähintään) viikossa pitää miehen hymyssä 😍
 
vierailija
Tullut seurattua tätä keskustelua, pakko todeta naisena että olen kateellinen mutta samalla arvostus Mimosa! Olet uudisraivaaja, murrat muureja ja asenteita. Teet sen tekemällä et puhumalla. Kautta historian miehet on olleet sankareita ja ihailun kohteena kun mies on naisten mies. Tästä on puhuttu iäti mutta sinä teet etkä puhu ja katso mikä tasa-arvo toteutuu. Muutat maailmaa! Näytät että nainen voi ja saa olla seksuaalinen ja saa nauttia kuten miehet ovat saaneet aina. Jos mieheni pitää vierasta saada niin olkoon se sitten Mimosa!
 
vierailija
Pillu, täysin eri planeetalta. Jos jollakin on tiukka niin on se lähinnä suulta mutta ei sisältä. Mimosan pillun seinämät hieroo koko varren matkalta pohjaan asti. Ei tarvitse liukunesteitä koska on ihan märkä ja sekin iso ero kuin luikunesteillä koko juttu saa ihan eri tuntuman eli aito neste säilyttää ihanan tunteen ja silti liukuu. Itse nainen haluaa kalua ja paljon. Haluaa lisää ja lisää ja nauttii silmin nähden. Antaisin täyden kympin jos vielä laukeaisi äänekkäästi. Nyt en ole varma saako orgasmin vaikka nauttii todella koko matkan.
 
vierailija
Tullut seurattua tätä keskustelua, pakko todeta naisena että olen kateellinen mutta samalla arvostus Mimosa! Olet uudisraivaaja, murrat muureja ja asenteita. Teet sen tekemällä et puhumalla. Kautta historian miehet on olleet sankareita ja ihailun kohteena kun mies on naisten mies. Tästä on puhuttu iäti mutta sinä teet etkä puhu ja katso mikä tasa-arvo toteutuu. Muutat maailmaa! Näytät että nainen voi ja saa olla seksuaalinen ja saa nauttia kuten miehet ovat saaneet aina. Jos mieheni pitää vierasta saada niin olkoon se sitten Mimosa!
Hieno kirjoitus!! 👍🏻💪🏻
 
vierailija
Pillu, täysin eri planeetalta. Jos jollakin on tiukka niin on se lähinnä suulta mutta ei sisältä. Mimosan pillun seinämät hieroo koko varren matkalta pohjaan asti. Ei tarvitse liukunesteitä koska on ihan märkä ja sekin iso ero kuin luikunesteillä koko juttu saa ihan eri tuntuman eli aito neste säilyttää ihanan tunteen ja silti liukuu. Itse nainen haluaa kalua ja paljon. Haluaa lisää ja lisää ja nauttii silmin nähden. Antaisin täyden kympin jos vielä laukeaisi äänekkäästi. Nyt en ole varma saako orgasmin vaikka nauttii todella koko matkan.
Ihan samat sanat ! Itsellä kokemus sadoissa eri pilluissa ja juuri tämä että koko varren pituudeltaan tuntuu tekee poikkeuksellisen. Märkä kiimainen pillu ja nainen haluaa lisää uudelleen ja taas uudelleen.. Orgasmi ei ainakaan erotu mutta nauttii, kyllä se että näkisi että nyt laukeaa kieltämättä kruunaisi kaiken mutta upeaa näinkin. Mimosa on kuin luotu rakastelemaan.
 

Yhteistyössä