Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ilmoitus pöivittyy joka päivä eli tarve on kova. Onko kukaan muuten saanut paljaalla ? Tai uskaltaako kertoa.
🙄 montakohan viestiä saa päivässä? Aika paljon pitää käydä läpi vastauksia että pääsee sänkyhommiin jos tuo 0,1% on todellinen luku. Ei läpäisseiden määrä siis 99,9 Laskenko oikein että 1000 vastauksesta läpi pääsee 1 onnellinen 🕺 🙄
 
vierailija
Kumpikohan sinulla kaipaa huoltoa alapää vai yläpää 🤣 yksi sadasta on se onnellinen joka pääsee Mimosan pikku pimpeloon 💫 mutta aika monta vastausta pitää käydä läpi ja itse kokeneena kun kirjoitin viestin niin alkaa seulonta keskustelu joka saattaa kestää jopa päivän siis minä vastailin kysymyksiin useita kertoja ja mittatikun kanssa tuskailin kotiin päästyä ja yritin saada kalua seisomaan että sain laitettua hänelle mitat. Miten kävi, sanoi että olet valitettavasti liian iso mutta muuten kyllä ihanan kuuloinen mutta kun kalun kokosi on vain liikaa minulle. Ilman tussua en kuitenkaan joudu elämään, kylillä löytyy paljon tuheroita mutta kuitenkin jäi sen verran vaivaamaan että tullut luettua tätä ketjua.
 
vierailija
Sanoo että aina kumin kanssa myös suuleikeissä. Passitti minut myös välisuihkuun kun vähän jännityshiki iski 😂 Ei anna paljaalla ja kysyin että onko hänellä mies niin sanoi että tavallaan joten ei varmaan halua lasteja sisään ja onhan siinä tautiriski myös. Pillua nuolessa ilmeisesti pitää olla siihen tarkoitettu kumisuoja, en niihin lähde lainkaan eikä kai nuolemassa tautia voi saada.
 
vierailija
Eka silmäys herätti aistin tulin ennustajalle, mutta aika nopeesti neidon asu paljasti totuuden hänen toimiston palvelusta. Mystiset portaat yläkertaan jossa sohva pöytä ja se harraste kehä. Aika selkeetä koska menu oli käyty läpi jo tilausvaiheessa. Palvelu rauhallista ehkä vähän varovaista mutta selkeesti tämä nainen saa nautintoa myös ohjatessaan ja hallitessaan miestä, omien ehtojensa mukaan. Seksi hänen kanssaan on juurikin rakastelua. ”jos tahtoo on pakko antaa” Tämä mystinen entisaikojen lestinheittäjien kaupunkilähiö, on herännyt uudestaan syntiseen loistoonsa jopa hintakin määrällisesti sama kerta annokselle. Vahva suositus ja tästä ei tullut pää kipeäksi.
 
vierailija
Itselle tuli kanssa ensi tunne Tarot korteista, hyvällä tavalla siis, tuli tunne että tämä nainen on korkeimman tahon lähettiläs mutta neidon tasapainoinen olemus, kauniit kasvot ja asu seksikkyyttä huokuvasta kokonaisuudesta vei ajatukset hyvin nopeasti seksiin. Samaa mieltä että meno oli rakastelua mutta myös sitä hain, ehkä kuitenkin siinä voisi olla välähdyksiä ”nussi mua” eli välillä siirtyminen panemisen riettaaseen maailmaan toimisi, kuitenkin isokuva saa pysyä rakastelussa.. Lupaus tiukasta pimpistä täyttyi, ehkä jäin kaipaamaan vain sitä että hän olisi saanut orgasmin. Itse sain voimakkaan mielettömän orgasmin. Vahva suositus 5/5 aiemmat yltäneet parhaimmillaan 3/5 Syntinä muuten en tätä pidä vaan enkelin kosketuksen minä kohtasin.
 
vierailija
Olen naimisissa oleva mies joka ei ole koskaan halunnut hankkia petiseuraa muualta kuin kotoa. Nyt sitä aion hankkia Mimosalta, en enää jaksa tätä pillutonta elämää. Vaimo antaa itselle aivan liian harvoin. Minä tarvitsen tuon kaiken ja ansaitsen myös sen, täältä tullaan Mimosa 🤗
 
vierailija
Jäitä hattuun ❄🎩❄
Sihti on tiukka, käytävä ensin monta viestikeskustelua läpi ja sitten muna pystyyn ja mittailemaan. Jos olet alle 45 vuotias ja omaat tarpeeksi pienen kalun sinulla on hyvät edellytykset, hänellä on varsin pieni pimppi, oma kohtainen kokemus. Itsellä 14/4 ja sekin oli tiukkaa menoa. Laita samalla jäitä housuihin ❄👖❄
 
vierailija
Pantas mut itselle hylky, kuka ylipäätään saa tältä varsin erikoiselta naiselta vaikuttaa, kuulustelee sua ensin päivän ja sun pitää mittailla kalua ja jos on liian iso niin ei edes vastaa että ei käy, ei siltä kukaan saa pillua 🥵😡
 

Yhteistyössä