Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkohan niin että Mimosalla on synnynnäinen lahja. Jotkut on luotu laulamaan, näyttelijöiksi, johtajaksi jne Mimosalla synnynnäinen lahja rakastaa hetkessä ja luoda elämys joka ei jää pintakosketukseksi, Mahtavaa on se että hän on himokas, seksikäs, kiihkeä joka oikeasti haluaa naida, rakastella ja koskettaa. Mimosalla on erityinen synnynnäinen lahja, tätä mieltä fanisi 🥰❤
 
vierailija
Onkohan niin että Mimosalla on synnynnäinen lahja. Jotkut on luotu laulamaan, näyttelijöiksi, johtajaksi jne Mimosalla synnynnäinen lahja rakastaa hetkessä ja luoda elämys joka ei jää pintakosketukseksi, Mahtavaa on se että hän on himokas, seksikäs, kiihkeä joka oikeasti haluaa naida, rakastella ja koskettaa. Mimosalla on erityinen synnynnäinen lahja, tätä mieltä fanisi
Samaa voin sanoa yhden kokemuksen perusteella jo. Joku puhui elämänhallinnasta, tosi iso asia tämä. Hyvän puhtaan tuoksuinen kaunis nainen ”hyökkää” rakastelemaan on ihan eri juttu kuin että tupakalle ja viinankärylle lähestyy. Jälkimmäisessä maku meni jo ennen alkua. Mimosa taas saa syttymään 🥰
 
vierailija
Tänään on pitsa perjantai vai….onko sittenkin piirakka perjantai, hhhhhmmmm kostea mehukas neitseellisen tiukka pillu himosta sykkivänä saattaa ehkä odottaa juuri minua 👅💧
 
vierailija
Koittakaa nyt jätkät pysyä nahoissanne, herkkupillu on herkkupillu mutta vähemmän sanoja, enemmän tekoja. Mimosa tykkää eniten käytännön hommista kuin puheista ❤🔥
 
vierailija
Pitääkö Mimoda seksiasua aina päällä vai pitääkö erikseen pyytää, oma seisokki parempi seksiasuisen kanssa ja muutenkin vaikuttaa menoon. Voisiko Mimosa itse vastata tähän?
 
vierailija
Eilen sain kokea kauniskasvoisen Mimosan, kaunein pillu hänellä mitä olen nähnyt ja ihanan tuntuinen tiukka pillu. Kauniit isot rinnat. Hän on kuin lintu taivaalla, Mimosa kun rakastelee on se kuin lintu lentää, näin sen kuuluu olla. Kyllä olen sitä mieltä että jos hän ei antaisi pillua miehille olisi se enemmän luonnotonta kuin se että antaa. Ikävä vain se että yksi Mimosa maailmassa ei voi koko maailman miehiä hoidella.
 
vierailija
onko miehellä oikeus seksiin vai pitääkö miehen kärsiä puutteessa? Onko miehellä oikeus saada naisen keho omaa kehoa vasten vai pitääkö miehen pidättäytyä ? Onko miehellä oikeus koskea, silittää ja olla vaan lähellä ja saada koskettelua vai pitääkö miehen mielummin turvautua masennuslääkkeisiin. Yhteiskunta vastaa: mies on itse syyllinen aiheuttamaansa, yhteiskunta ohjaa miestä ensisijaisesti turruttamaan aisteja ja tunnemaailmaa lääkkeillä. Mies jolla ei ole riittävää seksiä ja läheisyyttä kuuluu yhteiskunnassa luokkaan riski joka tulee minimoida yhteiskunnallisen toimintaperiaatteen mukaisesti, lääkinnällistä hoitoa ensisijaisesti, toissijaisesti terapeuttista tukitoimintaa.
 
vierailija
Mies: mielessä enimmäkseen pillu, tilaa löytyy myös laajentaa tätä aihe-aluetta kuten rinnat, perse, spermat rinnoille, kasvoille

Siinä tärkeimmät, sitten varmaan autot aiheena toisena
 
vierailija
Itse pidän häntä ulkonäöllisesti hyvin kauniilta ja erittäin seksikkäältä. 🥰 Hauskaa ja rentoa keskustelua. Ihana nauravainen luonteva nainen. Kiva että tykkää niin kovasti munasta, mä tykkään kovasti hänen todella tiukasta pillusta. 👅Vaikka teen jo lähtöä niin “kimppuun” käy ja kohta huomaat että mukaansa sai ja taas sitä mennään, todella kiimainen nainen ja itse ainakin olen pitkään etsinyt naista joka rakastaa seksiä kuten Mimosa. Olen miettinyt että antaakohan myös muille miehille märkää pilluaan uudestaan näin monet kierrokset että lopulta laukean vain kuumaa ilmaa 😂
 
vierailija
Ennen sitä nussittiin paljon, 80 luvulla tämä tyttö tykkäsi hyvin paljon kullista, että on se hyvä kun vielä löytyy nuoria naisia jotka pitävät huolen että miehet eivät puutteessa joudu kärsimään, yhtään kertaa en ole katunut, ainoa mitä kadun niin jokaista itse aiheutettua tilaisuuden menetystä. Sitä ei nuorempana tiedä kuinka arvokas asia on se että voi muistella kuinka miehet halusi ja himoitsi. Ajan jos saisin takaisin niin kyllä helmat paukkuisi moninkertaisesti, Mimosalle mummolta ylävitoset että nauti niin kauan naiseudesta ja miesten himosta saada sinua, se kun loppuu niin jää vain muistot, mikään kilttityttö en ollut mutta kyllä sitä olisi pitänyt olla paljon tuhmempi
 

Yhteistyössä