Ihana mies,suku aivan kauhea!Muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vaimo"

Vieras
Mulla on oikeasti maailman ihanin mies!Yhdessä oltu yli 10 vuotta.Kaikki sujuu hyvin,seksit,kodinhoito,tulevaisuudensuunnittelu jne.Molemmat ollaan raivoraittiita ja harrastetaan paljon yhdessä,ollaan koti-ihmisiä. Lapsiakin on siunaantunut,ja olen nyt raskaana.

Stressaava ja yöunia vievä asia onkin sitten miehen suku,nimenomaan appivanhempani.Ovat todella itsekkäitä ihmisiä.Asutaan lähellä heitä,ja joskus kyläilevät illalla 9 aikaan,taikka sunnuntai-aamuna kahdeksalta.Mies tekee vuorotyötä ja usein herättävät yövuorossa ollessa.KOSKAAN eivät voi soittaa ensin,ja heillä on omat avaimet tänne,talo on heidän nimissään ja olemme vain vuokralla.Olemme tavallaan heille ´velkaa´ ,joten ei olla voitu kovin huomautella asiasta. Se onkin ongelma,ei tosiaan voi ruveta ämpyilemään etteivät heitä meitä pihalle. Ensi kesänä saadaan tämä asunto ostettua omaksi.
Sitten helpottaa ja voimme ruveta elämään niinkuin oikea perhe,vihdoinkin! Lukot vaihtuu varmasti heti.
Kuullostaa varmaan todella tyhmältä ettemme me aikuiset ihmiset osaa hoitaa tätä tilannetta,mutta....
Nyt meillä on takana yksi yhteinen joulu jonka pilasivat tappelemalla sekä yhdet lasten todella epäonnistuneet synttärikekkerit,niistä ei sen enempää..Mutta ne riittävät mulle koska lapset menevät kaiken edelle,jos kukaan vaikeuttaa elämäämme,hän saa jäädä elämästämme pois.
Raskausaikani on ollut todella vaikea appivanhempien takia,nyt ollaan onneksi jo loppusuoralla.Öisin soitellaan kuskiksi,ja ovat udelleen etukäteen mm.ultra-ajat jolloin pystyvät samaan aikaan järjestämään miehelle jotain yllättävää menoa ettei ultraan pääsisi mukaan.Jokaisessa on kuitenkin ollut mukana,puhelimessa vingutaan sitten että ´eihän sinua siellä tarvita´...Just....:( Uhkailevat jopa itsemurhalla.

Mistä ihmeestä tämä johtuu?
Jaksanko kesään asti vai etsisikö uuden asunnon?Tämä on unelmiemme koti, ei viitsisi lapsia kiskaista täältä pois.

Kovasti on kestettävää, ja tilanne näyttää todellakin hankalalta. Olisi hyvä, jos miehesi pystyisi purkamaan tilannetta edes hieman. Pahoillani etten osaa auttaa, voimia toivottelen kovasti!

suosittelen muuttoa kauvemmas. mahollisimman äkkiä. tosi tervettä uhata lastaan itsemurhalla jos ei yöllä ala juoppo kuskiksi. ja mitense vaikuttaa teän lapsiin tulevaisuuessa? mieti tarkkaan ennen ku allekirjotat yhtään mitään papereita talosta. sinuna kyllä vaihtasin perheen kans maisemaa.

Tuskimpa tuo siihen loppuu että talo on teidän nimissänne ja lukot vaihdetaan, sinuna muuttaisin mahdollisimman kauas tuollaisista hulluista, vaikka kuinka olisivat appivanhempia..

Meillä vähän samanlainen tilanne. Tosin miehenikään ole hyvissä väleissä vanhempien kanssa. Heidän mielestä lapsia pitää olla vain yksi, ei yhtään enempään. Meillä kun on kaksi, niin kuopus saa koko ajan mummilta ja ukilta moitteita yms. Esikoinen on heille tosi rakas ja saa heiltä tosi paljon huomiota sekä ihania lahjoja yms. jota kuopus ei saa ollenkaan. Nyt kun odotan kolmatta, olen saanut niskaan vaikka mitä (myös mieheni jonkin verran). Tilanne ei ole kuiteskaan niin paha mitä joskus. Nykyään asutaan kauempana, joten yhteyden otto on vähempää. Jaksamisia kovasti sinne!

Vähän ´pelkäsinkin´ vastausten olevan tämä.
Entäs jos olen vain kova,ja kunhan talo on meidän,myös päätökset ovat minun? Voin VAATIA poistumaan meiltä lasten nukkumaanmenoajan lähestyessä.
Ymmärrän heitäkin kun ovat molemmat sairaita,mutta en kestäisi katsoa miehen tuskaa kun uhataan itsemurhalla :(

Yhteistyössä