Ihana lääkäri!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se voi olla sitä hormonipäänsärkyä. mulla helpotti tuosta kakkosesta vk 16, sit tuli tilalle migreenikohtaukset jotka vaan pahini synnytyksen jälkeen, nyt synnytyksestä n.2,5v ja sain diagnoosin: basillaarimigreeni. :/

Alkuperäinen kirjoittaja saija:
oletko joutunu töissä olemaan? etkö ole saanu saikkua?
oletko käyny työterveyslääkärillä?

Sairaslomaa oon saanu vissiin kolme kertaa, yhteensä pitkälti yli kaksi viikkoa. Ei kehtaisi enää poissa töistä olla :/ Mä oon käyny yksityisellä (työterveys), terveyskeskuksessa, päivystyksessä... Millään tavalla ei tutkita, sairaslomaa vaan annetaan. Kai ne alkaa tutkimaan vasta sitten, ku alan ratketa joka liitoksista |O :/

Just |O ite kärsin tosi pahasta migreenistä ja moisiin ennakkoluuloihin usein törmänneenä luulen tietäväni miltä sunsta tuntuu...
Ootko miettiny kokeilla akupunktiota? Mulla se on auttanu. Akupunktiosta saa kelakorvauksenkin jos hoidon antaa lääkäri. Kannattaa vaan yrittää löytää sellanen, jolla on paljon kokemusta migreenipotilaista.

Mullakin oli migreeni usein vielä 10 vuotta sitten, kun ei kukaan sanonut, mistä se tulee. Eikä ole tullut enää sen jälkeen:
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/oireita.html

Yhteistyössä