Hui kun on lämmin!
On teillä lisäpatterilla varustetuilla varmasti kestämistä. No nyt taitavatkin kelit viiletä...
Minusta tämän ketjun hienous on juuri siinä, että meitä on eri tilanteissa olevia: haaveilijoita, yrittäjiä ja odottajia. Ja mikäs sen parempaa, kuin että kohta on myös vauvojen äitejä

Niinkuin Liinuska sanoi, voitte sitten neuvoa meitä mahdollisesti perästä tulevia. Mulle tää on ainakin ainoa kanava, jossa tällä hetkellä voin purkaa tuntojani ja käydä elävää keskustelua tästä aiheesta. Olette siis tärkeitä jo näin lyhyen tuttavuuden jälkeen!

Ja minullekin sopii suljettu foorumi.
Liinuska, mustakin tuntuu että omat halut on tän projektin myötä kasvaneet. En tiedä sitten johtuuko pillereiden lopettamisesta vai siitä, että nyt on jotenkin selkeä päämäärä sillä seksillä (huh että kuulostaa kauhealta sanoa noin!). Mutta siis ennen tuli helpommin esim. uppouduttua töihin tai stressattua jostain muusta sen sijaan että olis pupuillu. Nyt sille on ihan tietoisesti alkanut tehdä tilaa jatkuvasti

Toivottavasti saitte kiinni siitä mitä ajoin takaa... Mutta mukavalta tuntuu, mieliala on jotenkin parempi kuin aikoihin ja migreenikin on pysynyt jo varmaan yli viikon poissa. Kivaa
Minulle sukellus on ihan vieras juttu, näyttää kyllä hienolta TV:stä käsin. Uskoisin, että mullakin iskisi vähän ahdistus, jos syvemmälle pitäis lähteä. Kuulostaapa muuten mahtavalta Liinuska tuo teidän häämatka!
Lenaki, mä oon kieltenope (siitä siis kiinnostus siihen kielitaidon ylläpitoon kirjoja lukemalla...). Mites sinä, ymmärsinkö oikein noista teidän aiemmista viesteistä, että oot erityisope/erityisluokanope?
Mukavia mökkipäiviä sinne suuntaaville!