L
Laureli
Vieras
Aina puhutaan siitä aamupahoinvoinnista, mutta mielestäni aika monella olen kuullut olevan nimenomaan iltapahoinvointia, itselläni myös.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ms. Feelgood:Voi harmi Alice, tahan ketjuun olisi taas vaihteeksi mukava saada uusi plussa. No ensi kierrossa! Mulla olisi nyt tarjolla takuuvarma ennustus siita, kuka plussaa seuraavana. Nain nimittain sellaista unta eilen (olen alkanut nakemaan ihan hamaria unia, ilmeisesti kuuluu raskauteen). Olin jonkun toisen juuri plussanneen, LYHYTtukkaisen ketjulaisen kanssa yllatysvierailulla Haaveilevan Pun luona. Pu asui KOAS:n soluasunnossa ja oli juuri leiponut monta peltia herkullisia croissanteja. Pu kovasti saikahti tuloamme (paasimme omin avuin sisalle hanen keittioonsa), koska ei tuntenut meita naolta. Selitimme sit keita olimme, ja han oli hamillaan, ja alkoi kayda ovien takaisia keskusteluja kamppiksiensa kanssa siita, mita meille pitaisi tehda. Olimme saapuneet usean matkalaukun kanssa, joten emme kovin mielellamme olisi lahteneet ihan heti pois. Keskustelujen lomasta kuulimme, kuinka Pun kamppikset kertoivat heilla olevan paintball-taisteluissa kaytettavia kumikuulia, joilla meita voisi ampua tarvittaessa. Herasin, ennenkuin selvisi saimmeko jaada Pun luokse ;-)
Unet ovat siis saapuneet minua ilostuttamaan, ja pahoinvointi on selvasti vahentynyt. Nythan on menossa 13. viikon alku, joten oli jo aikakin. Huomenna on NT-ultra, ja on kiva saada valiaikakuulumisia masuasukilta.
Vappua vietetaan matkustettaessa amerikan maahan, ja nyt tietty piti tuon riivatun sikainfluenssan iskea sinnekin! Pelottaa ihan oikeasti - sita Tamiflu-laaketta kun ei kai voi raskaana ottaa, jos sattuu sairastumaan. Pitanee kayda ostamassa ennen matkaa apteekista kasien desifiointiainetta ja ehkapa jopa hengityssuojaimet jemmaan, jos tilanne pahenee. Harmittaa tosissaan, olin niin odottanut kovin matkaamme ja rentoutumista. Meilla kavi samanlainen tuuri vuonna 2003 SARS-taudin kanssa, olimme lahdossa Vietnamiin, jonka sit viime hetkella vaihdoimme Intian matkaksi, mutta eikos tietty heti maahan saavuttuamme siella todettu ensimmaisen tartunnat. No silloin ei viela ehditty paljon panikoimaan, mutta nyt tuntuu levinneisyys uhkaavan ihan tosissaan... Pelottaako teita?
Ms. Feelgood rv 12+2