Ihan uusia vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi harmi Alice, tahan ketjuun olisi taas vaihteeksi mukava saada uusi plussa. No ensi kierrossa! Mulla olisi nyt tarjolla takuuvarma ennustus siita, kuka plussaa seuraavana. Nain nimittain sellaista unta eilen (olen alkanut nakemaan ihan hamaria unia, ilmeisesti kuuluu raskauteen). Olin jonkun toisen juuri plussanneen, LYHYTtukkaisen ketjulaisen kanssa yllatysvierailulla Haaveilevan Pun luona. Pu asui KOAS:n soluasunnossa ja oli juuri leiponut monta peltia herkullisia croissanteja. Pu kovasti saikahti tuloamme (paasimme omin avuin sisalle hanen keittioonsa), koska ei tuntenut meita naolta. Selitimme sit keita olimme, ja han oli hamillaan, ja alkoi kayda ovien takaisia keskusteluja kamppiksiensa kanssa siita, mita meille pitaisi tehda. Olimme saapuneet usean matkalaukun kanssa, joten emme kovin mielellamme olisi lahteneet ihan heti pois. Keskustelujen lomasta kuulimme, kuinka Pun kamppikset kertoivat heilla olevan paintball-taisteluissa kaytettavia kumikuulia, joilla meita voisi ampua tarvittaessa. Herasin, ennenkuin selvisi saimmeko jaada Pun luokse ;-)

Unet ovat siis saapuneet minua ilostuttamaan, ja pahoinvointi on selvasti vahentynyt. Nythan on menossa 13. viikon alku, joten oli jo aikakin. Huomenna on NT-ultra, ja on kiva saada valiaikakuulumisia masuasukilta.

Vappua vietetaan matkustettaessa amerikan maahan, ja nyt tietty piti tuon riivatun sikainfluenssan iskea sinnekin! Pelottaa ihan oikeasti - sita Tamiflu-laaketta kun ei kai voi raskaana ottaa, jos sattuu sairastumaan. Pitanee kayda ostamassa ennen matkaa apteekista kasien desifiointiainetta ja ehkapa jopa hengityssuojaimet jemmaan, jos tilanne pahenee. Harmittaa tosissaan, olin niin odottanut kovin matkaamme ja rentoutumista. Meilla kavi samanlainen tuuri vuonna 2003 SARS-taudin kanssa, olimme lahdossa Vietnamiin, jonka sit viime hetkella vaihdoimme Intian matkaksi, mutta eikos tietty heti maahan saavuttuamme siella todettu ensimmaisen tartunnat. No silloin ei viela ehditty paljon panikoimaan, mutta nyt tuntuu levinneisyys uhkaavan ihan tosissaan... Pelottaako teita?

Ms. Feelgood rv 12+2

Moikka!
Aivan mahtava tuo Ms. Feelgoodin uni! :D No tuo sinun unesi ei ainakaan osu minuun - pitkä tukka. Tosin eilen kyllä pohdin sitä kampaaja juttua ja leikittelin ajatuksella, että jos vaikka leikkauttaisin lyhyemmän mallin vaihteeksi. Hmm...

Niin, kukas se olikaan joka kanssa popsi Cerazettea? Olisin vaan tiedustellut, että millaisia vaikutuksia lopettamisella oli. Vähän on nyt tyhmä olo, kun en muista että olikos se lopetus vasta suunnitteilla vai mitensenytoli...

Kyllä minua vähän mietityttää tuo sikainfluenssa. Kaveri oli just lomalla sillä suunnalla. Ei siis pelkästää Meksikossa, mutta siellä oli yksi pysähdys. Ja nuhan kanssa hän sieltä kotiin tuli. Ja vielä vitsaili, että toi sen taudin sieltä mukanaa. :(

Loistava uni Ms. Feelgoodilla! Kenelläs kaikilla täällä on lyhyet hiukset? Ja jos jollain haaveilijalla ei vielä ole, nyt kiiruusti kampaamoon. Voipi sitten uni käydä toteen ja plussa pamahtaa testiin :)

Hiuksista tulikin mieleeni, että olettekos te muut koskaan mielessänne miettineet, miltä meidän porukan jäsenet näyttävät? Tai siis oletteko antaneet "kasvoja" meille muille?

Kyllä muakin tuo sikainfluenssa mietityttää. Pari lähiomaista on lähdössä New Yorkiin muutaman viikon päästä. Tällaiset kulovalkean tavoin levittyvät taudit ovat kyllä aika pelottavia. Kautta aikainhan niitä on ollut, mutta ainakin minua huolestuttaa se, että pöpöt ovat mahdollisesti koko ajan vain vastustuskykyisempiä lääkkeitä vastaan. Johan moni bakteerikin on sellainen, mihin ei juuri mikään antibiootti tehoa.

Heh, mikä lasketaan lyhyeksi? Mä olen juurikin leikkauttanut olkapäille ulottuvat hiukseni juuri ja juuri korvalehden alpuolelle, eli lyhyet mun mittapuulla mutta ei kuitenkaan lyhyetlyhyet;)

Flox, minä se olin joka söi kans cerazetteja. :) Lopetin pillerit 29.3 ja nyt 21.4 tuli ekat luomu menkat. En sillain kyllä oo kauheesti huomannu ainakaan vielä muutosta, muuten kuin naama ehkä kukkii enemmän, joka saattaa tietysti noihin menkkoihinkin liittyä ja sitten menkkakivut tuli takaisin. :/ Mut muuten ei kyllä muuta. Nyt jännityksellä ootan, että miten pitkä kierto mulla on vaikka tietysti toivon ettei menkkoja enää ees tulis. :D Tänään mulla on kp 8 ja kohta aattelin ruveta tikuttamaan ovista, kun ei siitä pituudesta oo mitään hajua! Toivotaan nytt, että tulis se ovis. Pupuilla täytyy ainakin ahkeraan. :D

Kyllähän tuo sikainfluenssa jonkin verran huolettaa. Mutta meillä on onneksi Suomessa kuitenkin aika hyvä terveydenhuolto ja hygienia yleensäkin, että en usko että meillä ne vaikutukset olis samanlaisia kuin esim. meksikossa. Ellei se nyt sitten muuntaudu niin, ettei siihen mikään tehoa.

Mulla on ainkain pitkät hiukset, että minä se en oo ollu ainakaan siinä unessa. :) Olen kyllä joskus miettinyt millaisia te ootte, mut kasvoja en oo osannu antaa. Voisihan sitä jossakin vaiheessa mekin perustaa sellainen "suljettu yhteisö" mitä joillakin muilla ketjuilla on. Sinne pääsee vaan ne tietyt ja sinne voi lisätä kuvia ym. :)

Täällä on satanu koko päivän ja on niin harmaata.. Onneks vapuksi on luvattu kaunista ilmaa, silloin vois vaikka avata grillikauden. :)

Pre, kylla sun hiukset on oikeassa pituusluokassa, tosin sen mun unen henkilon hiukset oli vahan sellaiset pystyt (mut geelillahan ne nousee :) Kasvoja en ole minakaan osannut kuvitella teille, paitsi nyt viime yon jaljilta tiedan milta Haaveileva Pu nayttaa ;-)

Tervehdys kaikille! Oon kyllä lukenut aktiivisesti teidän juttuja, mutta kirjoittamisen kanssa on ollut vähän hiljaiseloa. Olo on ollut vähän masentunut viime aikoina.

Hauska uni Ms.Feelgoodilla!! Kyllä se taisi Pre siinä unessa olla, jos meillä muilla on kerta pitkät hiukset ;-) Mä en ole edes yrittänyt kuvitella teille kasvoja, koska pieleen menisi kuitenkin... Olis kyllä joskus hauska nähdä, minkä näköistä porukkaa oikein ollaan!

Mä oon myös korva tarkkana seurannut sikainfluenssauutisia. Oltiin juuri Meksikossa vuoden vaihteessa, joten on vielä tuoreessa muistissa ko. maa. Onneksi silloin ei ollut mitään puhetta vielä sikainfluenssasta, niin pystyi täysin rinnoin nauttimaan lomasta! Mutta varsin ikävä on tuo tauti ja toivottavasti ei kovin laajalle leviäisi tuo epidemia. Ihmiset matkustelee kyllä nykyään niin paljon, että jos on tartuntaherkkä tauti, niin helpostihan tuo sitten leviääkin.

Mulla on myös kampaaja huomenna. Edellisestä käynnistä onkin jo aikaa, joten oon odottanut tätä kuin kuuta nousevaa... Jospa uusi tukka piristäisi mieltäkin :-)

Onnea Ms.Feelgood huomiseen NT-ultraan!

Hih,

Mullakin on aika lyhyt tukka! Itsekin näin viikonloppuna unta jossa sain plussan raskaustestiin. Luulinkin sen olevan enneuni, mutta eipä ainakaan minun kohdalla ollut.

Onneks mieli jo parempi ja katse kohti uutta kierrosta!

Alice

Mahtava tuo sinun unesi Ms. Feelgod! En mäkään ole oikeastaan kuvitellut teille kasvoja. Ihan ois tosiaan kivaa tietää, miltä kaikki näyttävät. Toisaalta eipä sillä mitään väliä ole, minkä näköisiä olette. Tärkeintä on ne ajatukset ja se. mitä pään sisällä liikkuu.

Kerrohan Ms. Feelgood sitten, millaista ultrassa oli. Tosi kivaa kuulla! Joko ootte kertoneet raskaudesta muille? Mä kerroin viikonloppuna suurimmalle osalle kavereista. Ne oli kyllä tosi yllättyneitä ja onnellisia ja iloisia tästä muutoksesta! :=)

Mulla oli tänään neuvola. Paino oli noussut 3 kg ja hemoglobiini laskenut aivan hirveästi. Täytyy alkaa varmaan syömään rautalisää. Sydänäänet kuului hienosti! Mulla hassut unet ei oo unta häirinnyt, vaan maha-asukkaan aktiivisuus öisin. Viime yön potkunyrkkeili mahassa, niin että heräilin vähän väliä sen potkuihin. Kiva kun se aloittaa pahimman elämöimisin silloin, kun mun pitäs nukkua. Mahan läpi pystyy tunnustelemaan, missä kohtaa tyyppi on. Toinen puoli mahasta on ihan kovana, joten siellähän se pyörii. Nytkin potkii koko ajan, kun istun rauhassa.

Ens viikolla on sitten rakenneultra, joten saadaan tietää onko tyttö vai poika tulossa. Mulla on ihan sellainen olo, että tyttö, mutta mitään väliä ei oo, kunhan olis terve.

Alkuperäinen kirjoittaja Ms. Feelgood:
Voi harmi Alice, tahan ketjuun olisi taas vaihteeksi mukava saada uusi plussa. No ensi kierrossa! Mulla olisi nyt tarjolla takuuvarma ennustus siita, kuka plussaa seuraavana. Nain nimittain sellaista unta eilen (olen alkanut nakemaan ihan hamaria unia, ilmeisesti kuuluu raskauteen). Olin jonkun toisen juuri plussanneen, LYHYTtukkaisen ketjulaisen kanssa yllatysvierailulla Haaveilevan Pun luona. Pu asui KOAS:n soluasunnossa ja oli juuri leiponut monta peltia herkullisia croissanteja. Pu kovasti saikahti tuloamme (paasimme omin avuin sisalle hanen keittioonsa), koska ei tuntenut meita naolta. Selitimme sit keita olimme, ja han oli hamillaan, ja alkoi kayda ovien takaisia keskusteluja kamppiksiensa kanssa siita, mita meille pitaisi tehda. Olimme saapuneet usean matkalaukun kanssa, joten emme kovin mielellamme olisi lahteneet ihan heti pois. Keskustelujen lomasta kuulimme, kuinka Pun kamppikset kertoivat heilla olevan paintball-taisteluissa kaytettavia kumikuulia, joilla meita voisi ampua tarvittaessa. Herasin, ennenkuin selvisi saimmeko jaada Pun luokse ;-)

Unet ovat siis saapuneet minua ilostuttamaan, ja pahoinvointi on selvasti vahentynyt. Nythan on menossa 13. viikon alku, joten oli jo aikakin. Huomenna on NT-ultra, ja on kiva saada valiaikakuulumisia masuasukilta.

Vappua vietetaan matkustettaessa amerikan maahan, ja nyt tietty piti tuon riivatun sikainfluenssan iskea sinnekin! Pelottaa ihan oikeasti - sita Tamiflu-laaketta kun ei kai voi raskaana ottaa, jos sattuu sairastumaan. Pitanee kayda ostamassa ennen matkaa apteekista kasien desifiointiainetta ja ehkapa jopa hengityssuojaimet jemmaan, jos tilanne pahenee. Harmittaa tosissaan, olin niin odottanut kovin matkaamme ja rentoutumista. Meilla kavi samanlainen tuuri vuonna 2003 SARS-taudin kanssa, olimme lahdossa Vietnamiin, jonka sit viime hetkella vaihdoimme Intian matkaksi, mutta eikos tietty heti maahan saavuttuamme siella todettu ensimmaisen tartunnat. No silloin ei viela ehditty paljon panikoimaan, mutta nyt tuntuu levinneisyys uhkaavan ihan tosissaan... Pelottaako teita?

Ms. Feelgood rv 12+2

Hihi. tuo oli hauska. Olette kyllä tervetulleita kyläilemään, mutta soluun en teitä kyllä pysty majoittamaan. Viimeisestä TOAS-solustani luovuin liki kuusi vuotta sitten, KOAS:illa en ole koskaan ollut ;D

Tuosta sikaflunssasta en osa olla kovinkaan huolissani. Ajattelen, että on huomattavasti todennäköisempää kuolla tapaturmaisesti kotona tai töissä tai liikenteessä, kuin menehtyä johonkin kulkutautiin.

Huomenna kuvataan tämä tytön pää. Saa nähdä mitä näkyy, toivottavasti ei mitään ylimääräistä. Mitä todennäköisimmin kaikki on kunnossa. Ei ole ollut kohtauksia enää pariin päivään. Mikä lie häiriö ollut.

Ketä jännätään seuravaksi. Nostakaapa listaa taas ylös.

Huomenta ladyt !

Pre, tosi kurja juttu toi kp1. :(
Kaverini kertoi eilen tulleensa vahingossa raskaaksi ja nyt miettivänsä, että mitä tekisi... Tuntui kyllä niin pahalta niiden / meidän puolesta, jotka siitä vauvasta haaveilee muttei jostain syystä ole vielä tärpännyt. Ei tasan mee nää jutut...

Mulla toivottavasti huomenna kp1 ja siitä se yritys sitten lähtee. Pystyyköhän sitä normaalia elämää enää elämäänkään kun miettii vaan kiertoa ja peittojen heilutusta ;)

Pre, kurja täti, tsemppiä, olisi kiva pian saada uusia plussia ketjuun!
Minunkin mahassani käy aika elämöinti. Eilen kun istahdin teatteriin, valot sammuivat ja esitys alkoi niin johan alkoi myös potkuttelu. Itsekseni hykertelin siellä. Sain ystävältä aika kasan eilen vauvanvaatteita ja muuta tarpeistoa. Toisaalta vähän hirvittää, tuntuu, että on liian aikaista. Me olllaan kuitenkin koko kesä pois kotoa ja sittenhän on jo elokuu, joten paras kai vaan varautua. Mietin tuossa, että entäs sitten, kun osalla meistä on mukelot, voidaanko silti rupatell täällä ihan uusissa vauvahaaveissa?! Hassua, mutta kukapa sitä kieltäisi.
Näin unta, että rinnoistani oikein tursusi maitoa. Viime päivinä ovat olleet taas tosi kipeät, varsinkin jos tulee yhtään kylmä. Onko muilla odottajilla kovia vilunpuskia, minulle saattaa yhtäkkiä sisällä, usein tosin ruokailun tai lenkin jälkeen, iskeä niin kova vilu, ettei sitä meinaa saada millään laantumaan. Onneksi on sauna.

Heippa!
Voi harmitus Pre. :( Tsempityksiä kovasti! Hassua toivottaa tähän perään elliisalle tätiä kylään. Onnea kovasti yritykseen!

Haa, tämä on ihan selvästi telepatiaa. Ajattelinkin Lenakia ja heti tulit kirjoittelemaan. Mukavaa! Kiva, että pääset kampaajalle. Toivottavasti uusi kampaus piristää! <3

Papunen, kyselin tuosta Cerazettesta, kun olen lukenut niin paljon positiivista sen lopettamisesta. Monet ovat sanoneet, että ruokahalu paranee, seksi ja asiat yleisesti alkavat kiinnostaa, mielialat tasoittuu, alakuloisuus helpottaa, limakalvot paranee... Olen koittanut tulkita omia muutoksia, mutta enpä ole oikein huomannut mitään ihmeempää - vielä. Mutta pikku hiljaahan noidenkin vaikutus hälvenee. Niin siis, meillä ei yritys ole vielä alkanut, mutta lopetin nyt nuo pillerit kun halusin tietää, että onko näillä vaikutusta juurikin mielialoihin ja limakalvoihin.

Ja Pu'lle vielä kovasti onnea lääkärikäyntiä varten. Tuleppa sitten kertomaan, mitä selvisi ja mitä sanottiin.

Mukavaa päivää kaikille! :)

Enpä ollut minäkään se unen plussaaja. Mulla on pitkä tukka ja tänään kp1... Eli viemäriin menee tämänkin kuun haave. Joten myötätuntoisen halauksen lähetä Pre:lle, samassa veneessä ollaan. Mutta kyllä meidänkin vuoro tulee, ennemmin tai myöhemmin.

Pu:lle toivotana suunnattomasti tsemppiä lääkäriin!

Itse olen menossa huomenna lääkäriin kuulemaan kaikkien niiden kokeiden tulokset, joita minusta otettiin. Jännittää aika paljon ja hieman masentaa taas nämä menkat. Särkylääkkeillä olen elänyt viimeiset kaksi viikkoa. Ja mahalääkkettä syön siihen koktailiin päälle kun ei meinaa pötsi kestää noita lääkemääriä.

Aika ajoin pelottaa ihan sairaana, se , että mitä jos diagnoosi saadaan varmistettua ja niitä lapsia ei meille sitten tulekaan. Prosentuaalinen mahdollisuus siihen on kuitenkin niin suuri. Tässä kuussa etenkin olen ollut todella pessimisti, koska olen ollut niin kipeä. Ja minulle tämä on outo olotila, koska olen yleensä kaikissa asioissa hyvin optimistinen. Toisaalta taas toivon, että diagnoosi varmistuisi ja tälle kaikelle kivulle saisi selityksen. En ikinä olisi uskonut, kuinka paljon krooninen kipu voi vaikuttaa jaksamiseen ja perusiloiseen luonteeseen näin paljon.

Mutta puutarhanhoito on onneksi hyvää terapiaa. Ja siihen olenki nyt panostanut ihan tosissaan. Olen ollut aina kun vaan mahdollista kyynärvarret mullassa. Mies jos sanoikin, että eihän vaimoa näe enää ollenkaan kun olen koko ajan vaan kartanolla kyykyllään jonkun puskan juuressa!

Pahoittelut sekä Pre:lle että Talitinttiselle, harmittaa vielä niin suunnattomasti. Toivoa ei sais menettää, mutta pikkuhiljaa alkaa pelko hiipiä persuksiin.

Alice76, 23.5, YK5
Pre 3.4. YK5
Talitinttinen 30.4, YK 6
Papunen84 (yritys päällä)
Haaveileva Pu YK5
Liinuska81 (yritys alkaa kesällä/syksyllä)
Lenaki

Plussanneet:
Pope (YK2) 21.9.
Laureli
matkailijarouva 17.10
Ms. Feelgood (YK1) 08.11
Pauliina35

Lisäsin itseni tuohon ketjun jatkoksi:

Alice76, 23.5, YK5
Pre 3.4. YK5
Talitinttinen 30.4, YK 6
Papunen84 (yritys päällä)
Haaveileva Pu YK5
Lenaki
elliisa (yritys alkaa ihan pian!)

Plussanneet:
Pope (YK2) 21.9.
Laureli
matkailijarouva 17.10
Ms. Feelgood (YK1) 08.11
Pauliina35

Voe että kun olisi niin hyvä tuuri kuin Ms.Feelgoodilla että ekasta kierrosta tärppäisi..
Talitinttisellä onneksi on hyvä harrastus, johon voi aggressiota purkaa. Anna palaa!
:)

Jaa-a, enpäs tiedä mitä tuohon olis pitäny laittaa, mut laitoin nyt YK1, kun ekat luomumenkat tuli viime viikolla. Jännäyspäivää en osaa kyllä sanoa, katsotaan nyt millon se ovis tulee jos on tullakseen. :)

Pahoittelut kaikille joille se ilkeä täti tuli kylään. :( On se vaan niin kurja vieras! Toivotaan ettei se tulis enää kellekään meistä. :) Pu:lle ja Talitinttiselle tsemppiä lääkäri reissuja varten. bd

Nyt täytyy lähteä koululla käymään. Ilma on onneksi nyt ihana, aamuinen sade on vaihtunut auringonpaisteeseen. Illalla sitten jännätäänkin Suomen peliä. \o/

Alice76, 23.5, YK5
Pre 3.4. YK5
Talitinttinen 30.4, YK 6
Papunen84 YK1
Haaveileva Pu YK5
Lenaki

Plussanneet:
Pope (YK2) 21.9.
Laureli
matkailijarouva 17.10
Ms. Feelgood (YK1) 08.11
Pauliina35

Niin ja Floxille piti vielä sanomani, että en ole ruokahalussa huomannut muutosta, mulla on aina nälkä muutenkin. :) Mielialat mulla on kyllä kohentunut ja olen saanut energiaa lisää, mutta se voi toisaalta johtua keväästäkin, sillä mulle tulee aina hurjasti energiaa lisää, kun alkaa aurinko paistaa ja päivät olla valosia. :)
Seksihaluihin ei mulla ole nuo pillerit vaikuttaneet, mutta limakalvoihin kyllä hiukan. On ollu tuo alakerta paljon kuivempi ja usein tarvitaan liukastusta, mutta jospa se nyt korjaantuis. Tyytyväinen kyllä olen, kun nuo menkatkin tuli nyt noin pian lopettamisen jälkeen. :)

No onpas täällä jännittäviä lääkärikäyntejä useampikin lähipäivinä! Mites Haaveilevan Pu:n pääntutkimus meni? Talitinttiselle pidän peukkuja, että kuulet rohkaisevia uutisia huomenna! Niin ja pahoittelut kaikille niille, joille täti tuli kylään :-( Mulla vähän päinvastaiset tunteet, kun odotan innolla, että ensimmäiset menkat tulisi, jotta elimistö normalisoituisi jälleen moisen koettelun jälkeen. Ja saisi jälkitarkastuksenkin pian (reilu 2 vk päästä) pois alta, jotta kuulisi onko kaikki ok ja voiko kesällä aloittaa taas uuden yrittämisen. Siihen asti oon tässä Floxin kanssa sellainen "hang around" -jäsen :-D

Ja Flox: mulla ainakin muutokset pillereiden jälkeen (joita siis söin vuosia sitten) tulivat hitaasti. Mutta muutokset olivat kyllä kovin positiivisia eli mieliala parani jne. Mutta hetkessä se ei tapahtunut, vaan muutamia kuukausia kyllä meni aikaa.

Täytyy varmaan siinä vaiheessa viimeistään perustaa uusi paikka näille keskusteluille, kun rupeaa osalla vauvoja pukkaamaan maailmaan... Vaikka näin eri elämäntilanteissa ollaankin, niin kiva silti on, kun porukka on pysynyt koossa ja juttua riittää aiheesta kuin aiheesta.

T: Lenaki + uusi kampaus (joskaan ei vieläkään lyhyt, että Ms.Feelgoodin uni sopisi minuun... höh)

Alice76, 23.5, YK5
Talitinttinen 30.4, YK 6
Papunen84 YK1
Haaveileva Pu YK5
Pre 26.5 YK7
Lenaki

Plussanneet:
Pope (YK2) 21.9.
Laureli
matkailijarouva 17.10
Ms. Feelgood (YK1) 08.11
Pauliina35

Kiitos teille kaikille taas kannustavista sanoista. Ne on mulle todella tärkeitä. On alkanut tosissaan pelottaa, että mitä jos nämä kaikki kivut vain enteilee sitä, että mun sisuksissa jyllää tode3lla raju endo tai jotain muuta joka meitä estää vauvaa saamasta. Huominen jännittää ja pelottaa aika tavalla, vaikka mitään tuskin selviää. Pitää odottaa sitten erikoislääkärillä käyntiä.

Lenakille pidetään siis peukkuja, että täti tulisi, niin pääsisitte taas yrittämään. Peukut on myös pystyssä, että kaikki olisi jälkitarkastuksessa hyvin. Olen kuullut, että keskenmenon jälkeen voisi olla hyvät mahdollisuudet pikaiseen tärppiin. Toivotaan parasta teille!

Tässäpä päivitän vielä tuon listan omalta osaltani.

Alice76, 23.5, YK5
Pre 26.5 YK7
Talitinttinen 26.5, YK 7
Haaveileva Pu YK5
Papunen84 YK1
Lenaki

Plussanneet:
Pope (YK2) 21.9.
Laureli
matkailijarouva 17.10
Ms. Feelgood (YK1) 08.11
Pauliina35

Yhteistyössä