Ihan uusia vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi,
mitään kummallisia himoja syömisten suhteen ei mulla ainakaan ole ollut. En siis ole ollut nuolemassa talomme betonirappauksia :) Ruokahalu on tosi vaihteleva, välillä voisin syödä mitä vaan, ja välillä taas mikään ei maistu, vaikka nälkä olisikin. Pari kertaa olen joutunut kaivelemaan jääkaapista muuta syötävää tai käymään uudelleen kaupassa, kun esim. päivällä iltaruoaksi suunnitteltu ja kaupasta hankittu sapuska saakin sitten illalla inhon väreet kulkemaan selkää pitkin.

Olo on pientä kuvotusta, välillä tulevaa hillitöntä väsymystä, rintojen arkuutta ja tuota ihon kukkimista lukuunottamatta mitä mainioin.

Mitään hankintoja emme ole vielä tehneet. Vähän miehen kanssa mietimme, että kävisime Ruotsissa Emmaljungan tehtaanmyymälässä katsomassa vaunuja toukokuun lopulla, kun lähdemme autolla Saksaan. Näillä näkyminen menemme laivalla Helsingistä suoraan Saksaan, mutta palaamme Ruotsin kautta. Samalla vois käydä niitä vaunuja katsastamassa, sillä luulen, että ne ovat Ruotsissa aika paljon halvempia kuin täällä. Pinnasänkyhän meillä on jo valmiina, kun anoppi on säilyttänyt miehen vanhan, kauniin sängyn.

Tinttinen, nyt vain tosiaan puikot kouraan! Kirjastosta saat varmaan lainattua kirjan, jossa olisi perusjutut selkeästi näytettynä. Tai onhan netissäkin paljon sivuja, joilta löytyy ihan videoita oikeista tekniikoista. Ne on tosi käteviä.

Olettepas keskustelleet vilkkaasti taman paivan aikana! Haaveilevan Pu:n kohtaukset kuulostavat vaarallisilta, onneksi olet saamassa apua. Voithan toki kirjoitella kanssamme, vaikka vauvayritys olisikin jonkin aikaa jaissa.

Tassa tulee Elliisa: olo vaihtelee paivittain, valilla on tosi helppoja paivia (kuten tanaan), jolloin on energinen olo ja mikaan ei vaivaa. Sit vastapainoksi on paivia, jolloin kuvotus vaivaa, ellei syo tosi usein, paansarky iskee usein iltaisin, vasymys on valtava ja turvotus sattuu mahaan, kun vatsanahkaa kiristaa (valehtelematta voin kertoa, etta vatsa nayttaa talloin 6-7kk raskaana olevan mahalta). Vaittaisin, etta henkinen tasapainoni ei ole kauheasti heitellyt, kun ei mieskaan ole juuri valittanut.

Ruokahimoja mulla ei oikeastaan ole, tai olis useampiin kiellettyihin ruokiin (kuten savustetut leikkeleet, juustot, maksa...) Mulla on monia ruoka-allergioitakin, joten ruokavaliota on valilla vaikea hallita. Muutamat ruoat ei millaan uppoa enaa, vaan hajukin tekee pahaa. Olen loytanyt muutaman tuotteen, joita pitaa olla aina varalla, ja joita syon mielellani (kirsikkatomaatit, viinirypaleet, kananuggetit). Olen myos alkanut tekemaan kotona paljon salaatteja, kun niita en lounaalla tai muuten ravintoloissa uskalla syoda toksoplasmoosiriskin takia. Viinia tekis mieli :-o

Mitaan hankintoja ei olla tehty, eika varmaan tehdakaan pitkaan aikaan. Jotenkin ei viela tunnu silta, etta vois jo vapaasti nauttia raskaudesta ja uskoa, etta marraskuussa tulee vauva. Me saatetaan parhaassa tapauksessa muuttaa ennen vauvan syntymaa, joten kauheesti ei viitsi tavaraa haalia nykyiseen asuntoon. Tai no ostinhan ma viikonloppuna aitiyshousut, jotka on itseasiassa tosi kivat valkoiset caprit ja varmaan kohta alan niita kayttamaan, kun niissa vatsaa ei paina ollenkaan.

Nyt odotan ensi viikon NT-ultraa ja laakaria kuin kuuta nousevaa, ehka sen takia, etta niiden jalkeen paasee 10 pv lomalle. Aion ottaa tosi rennosti ja varmaan sen aikana kerrotaan raskaudesta ekoille ulkopuolisille, hyville kavereille (lahinna pakosta, koska heille mennaan oleilemaan). Omille vanhemmille olen suunnitellut kertovani aitienpaivana, vahan jannittaa reaktiot. Toissakin alkaa olla kriittiset paikat, kun pitaisi paattaa kesakuun alun tyomatkasta, jonka haluaisin mielellani valttaa (osuis lapsivesipunktio just samoihin aikoihin).

Tulikin nakojaan varsinainen romaani, poistun taka-alalle...

Juu ei siellä lääkärissä mitään ihmeellistä sitten ollut. Tulipahan tutkittua, niin sai mielenrauhan. Lähettivät vielä verikokeisiin, mutta ei niissäkään mitään ollut. Vuoto kyllä edelleen jatkuu, mutta ei auta kuin odotella sen loppumista.
Piru vie, kun kaikki muutkin maailman vaivat kaatuu päälle... Eilen alkoi ihan järkyttävä kurkkukipu ja puhuminen on käynyt jo vaikeaksi. Töissä oon kuitenkin kitkuutellut, kun täällä kotonakin vaan masentuisi.

Lenaki, sittenpä sinulla on varastossa oikein kissan päivät, kun jaksat nyt vielä vähän kitkutella.
Minä löysin tänään maailman hienoimmat mamma-lappuhaalarit kirppikseltä, aivan ihanat, leveillä lahkeilla ( en oikein pidä tästä nykymuodista kapeine lahkeineen ) ja juuri minun kokoani, uskomaton tuuri!
Minä olen täällä hyvin energisellä tuulella, oloja ei ole, välillä vihloo nivusista ja verta tulee edelleen hieman, mutta olo on mitä mainoin ja välillä tunnen jo pikkuisen tumpsauttavan vatsaani, tuntuu ihanalta! Ruoka maistuu, kaikenlainen ja paljon. Rymsteeraan kotona niin, ettei mies meinaa perässä pysyä. Aurinko paistaa ulkona ja sisällä!
Mitenkäs muilla.

Heips kaikki!
Täällä on kyllä melkoinen raskauspotija... Ei siis yhtään mitään vakavaa, mutta tietää todellakin olevansa raskaana. No oireita on ja riittää... Mistähän aloittais... Rinnat ruutaa maitoa ja viikkojahan mulla on vasta 18+3, rinnat on kasvaneet kaksi kuppikokoa A:sta C:hen. Kuukausi sitten ostin uusia, suurempia rintsikoita ja kaikki on nyt pieniä! Ostoksille siis taas.

Väsyttää, huono-olo iskee edelleen ajoittain. Pakko huolehtia yltiötunnollisesti 3 h:n syöntiväleistä. Maha alkaa olla jo sellainen, että saa tarkkaa katsoa,mitä aamulla pukee päälleen. On siis ihan jo vauvamahaa. Selässä kukkivat finnit...

Vatsa kipuilee välillä. Vissiin ne kohdunkannattimet siellä venyvät. Onneksi pikkuinen kumminkin potkiskelee mahassani, joten kait siellä kaikki on suht hyvin. Mitään ruokahimoja ei ole mihinkään tiettyyn ruokaan, mutta syödä pitää ja usein. Mahtaa olla painokin noussut noiden uusien rintojeni ansiosta ja mahan. Mies on innoissaan, siis rinnoista. ;)

Pitäs alkaa varmaan äitiysvaatteita osteleen...

Me ei olla hankittu juuri mitään vauvakamaa kun ei tarvitse saadaan KAIKKI paitsi vaunut ja sänky käytteinä tutuilta. Ihan tuttipullosta, rintarepusta alkaen, siis kaikki mitä voi kuvitella tarvitsevansa. Kestovaippojahan olen urakoinut sen 13 ja lisää pitäs tehdä, kunhan inspis taas tulee. Ei oikein uskalla mitään haalia vielä kotiin, jos nimittäin menee kesken, niin on niin kivuliasta sitten piilottaa ja varastoida käyttämättömät tavarat. Yritän löytää netistä vanhoja, halpoja parvekevaunuja, mut nekin ehtii myöhemmin. Kesäällä lomalla on sit aikaa varustautua, vaikka mitään ei tarvitakaan.

Ihan hyvin pomo otti sen mun raskausilmoituksen. Sanoi vain, että arveli näin käyvän jossain vaiheessa. Alkaa kattelemaan mulle sijaista. Se lisäksi kyseli, että oonko jäämässä pidemmäksi ajaksi pois, siis hoitovapaalle, mutta en aio jäädä, koska mies jää sit mun äitiysloman ja kesäloman jälkeen isäkuukaudelle ja pariksi kuukaudeksi hoitovapaalle. Joululta 2010 laitetaan sitten varmaan hoitoon, luulen. Ootteko muut ajatelleen ratkaisevanne hoitoasian millä tavalla?

Tiistaina olis sitten neuvola, saa kuulla sydänäänet, toivottavasti. Seuraavalla viikolla torstaina rakenneultra yksityisellä. Sit tietää kumpi tulee. Ihanaa! Oon kyllä varma, että odotan tyttöä.

Anteeksi omanapaisuuteni tänään...

Pope sinullakin siis potkii, vaikka joissain neuvolan lappusissa sanotiin, että tuntuu vasta 20. viikon jälkeen. Kai ne on aika suuntaa antavia. Sinä olet jo ihanan pitkällä, mutta täältä perässä tullaan kovaa kyytiä. Aiot siis ottaa selville kumpi on tulossa? Niin minäkin.
Minä en ole myöskään vielä haalinut mitään, tosin muutamia pikkutavaroita on jo ystäviltä ja sukulaisilta siunaantunut ja pelonsekaisella ihmetyksellä piilottelen niitä kaapeissani. Mukavaa päivää kaikille!

Heips!
Kiitos kaikille tuntojensa jakajille :)
Ei noita osaa ite kuvitellakaan, miten oma keho ja kaikki muuttuu...mut jospa ne pääsis joskus kokemaan! Laurelilla hauska piilotusleikki, ette siis ole vielä kertoneet kellekään? ;)

Mulla vielä siis 4 pilleriä liuskasta jälellä ja sit se alkaa. Mietityttää vaan tuo kuukautiskierto yleensäkin, monta vuotta pillereitä syöneenä kaikki on ollut niin tasaista ja helppoa, kalenterista on voinu katsoa seuraavan vuodon ja suunnitella menonsa sen mukaan. Nyt tuosta ei ole mitään hajua! Miten te muut ootte onnistuneet elämään "normaalisti" pillereiden jälkeen?

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Menkathan ne eilen mulla sit alko, ettei tuu tammivauvaa meille. Vaikka toisaalta en ihan varma voi edes olla siitä ovulaatiosta, kun silloin pääsiäisen aikaan sain kahtena päivänä tikkuun viivan, mutta ne ei ollu yhtä tummia ku kontrolli vaan hiukan haaleampia. Joten varma en voi olla, että oliko sillon ovulaatio vai ei.
Mut kuiteskin toisaalta hyvä, että tuli nyt nuo menkat niin jospa se tästä alkais sit kierto tasottuun! Ja pitää heti ruveta bongaileen ovista, ku menkat loppuu. :D

Mut tälläinen omanapainen pikakirjoitus vain, pitää palata kouluhommien pariin. Niitä riittää täälläkin suunnalla. Tutkimussuunnitelma on nyt korjattu & palautettu, jospa se nyt menisi läpi. Mullakin kävi kuten Floxilla, että aina se löytää jotain uutta korjattavaa siitä. Plaah...

Mukavaa aurinkoista kevätpäivää kaikille!!! :D

Papuselle pahoittelut tädin vierailusta. Se on kyllä kurja vieras.

Ihana kuulla teidän raskausuutisia ja näin virtuaalisesti päästä osalliseksi asiaan. Tunnutte kaikki on niin ystäviltä, että on ihanaa elää mukana niin ilossa kuin surussa! On varmasti uskomaton tunne kun tuntee oman vauvan potkut mahassa. En osaa edes kuvitella sitä tunnetta minkä se herättää.

Mullakin täti varmaan alkuviikosta pyyhältää visiitille. Tänään aamulla alkoi tiputella, joten eiköhän se ole merkki, ettei mitään ole tapahtunut, taaskaan. Paitsi endo villiintynyt oikein tosissaan. Kivut on nyt olleet tosi julmia viikon ajan. Siis oviksesta asti. Töissä olen jaksanut olla särkylääkkeiden avulla, mutta harrastuksiin en ole jaksanut tai muutenkaan mitään ylimääräistä. Lääkkeet ja vissiin tää sairaus väsyttää niin paljon. Ens viikon lopulla menen lääkäriin kuulemaan kaikkien otettujen kokeiden tuloksia. Ja sitten taas pääsee varmaan asioissa eteenpäin.

Mutta positiivista on se, että aurinko paistaa ja on lämmin! Viikonloppuna aion taas kuokkia pihalla ja alkaa rakentamaan kasvimaata!! Ihanaa!

Heippa hei!
Kävin eilen Jyväskylässä vähän puhaltelemassa Pu'lle parempia fiiliksiä ja tsemppiä! Siellä olikin oikein mukavan keväistä ja nättiä. Ja taas oli tapahtunut vaikka mitä uutta. Eilen näin ensimmäisen kerran, että sitä satamaa laitetaan uusiksi. Mitä ihmettä ne kaivaa? Mitä uutta siihen tulee?

Muuten koko eilinen keikka olikin ihan läpeensä huono. Kyllä tämä gradun tekeminen onkin vaikeaa. Täytyy nyt vaan jostain saada uutta intoa ja voimaa tehdä sitä. Olen ihan rehellisesti pettynyt ja harmissani siitä, mitä gradustani oli sanottavaa. On niin tyhmä olo. Jospa vaikka keventäisin vähän tätä marinaani tällä Viivi & Wagner -sarjakuvalla: http://www.hs.fi/viivijawagner/1135244513979

Mutta olipas kiva lukea teidän odottajien tuntemuksia. Minkähän takia sitä annetaan niin sellaista kuvaa, että odottajilla on vaikka mitä ihmeellisiä makumieltymyksiä!? Hih, jospas te olettekin vaan poikkeustapauksia kaikki. ;) Järkyttäviä nämä suolakurkku ja jäätelö -yhdistelmät tms., joita aine kerrotaan. Äiti joskus kertoi, että odotusaikana hänelle ei tehnyt häijyä mitkään hajut tai ruoat. Eli ruoan suhteen olo oli ihan normaali.

Minusta on aika jännää, että me tässä ketjussa saadaan kuulla kaikki vauva-uutiset paaaaaaljon aikaisemmin kuin odottajien kaverit, perhe, sukulaiset, jne... Kivaa! Kivaa! :)

Harmi juttu, että Papuselle tuli täti kyläilemään. Hmph. Ikävää, ikävää. Ja Tinttiselle kanssa. Olisi nyt voinnut pysyä pois sieltäkin osoitteesta. Ja voi kamala taas noita Tinttisen kipuja! Mitä muuten Tinttinen ajattelit sitten laittaa kasvamaan kasvimaallesi? En muista, että kerroitko jo suunnitelmiasi...

Aurinkoista päivää kaikille ihanaisille!

Hei

Onpa todella hieno ilma ulkona. Työnteko ei enää yhtään maita, vaan mielummin olisin ulkoilemassa.

Viikonloppuna voisi vaikka pestä ja siivota auton kunnolla ja muutenkin ulkoilla. Toivotaan että kauniit kelit jatkuvat myös vapun yli.

Papuselle pahoittelut menkoista. Tinttisellä taitaa valitettavasti menkat alkaa, vaikka kuinka toivoin että lääkärikäynti olisi säikyttänyt ne pois yhdeksäksi kuukaudeksi :(
Itselläni ei ole mitään oireita suuntaan tai toiseen. Eilen kaupassa minulle tuli yht äkkiä tunne että olen raskaana, en tiedä miksi, mutta se tunne häipyi äkkiä.

Minulta kun nuo käsityöt ei oikein meinaa sujua, niin mielummin teen pihatöitä ja muuta joka ei vaadi niin paljon tarkkuuta. Koska omaa pihaa ei ole niin autan omia vanhempia sekä miehen vanhempia pihatöissä.

Hauskaa viikonloppua!

Onpas ollut hiljaista viime paivat. Kaikilla varmaan kevatpuuhia, jotka vievat aikaa. Itsella on ollut kiireita deadlinen lahestyessa toissa.

Papuselle paljon onnea jatkossa helmivauvan yritykseen, tuosta luomumenkkojen tulosta on jo hyva ponnistaa.

Flox, mun mieskin kommentoi, etta hassua, miten te mun virtuaaliystavat tiedatte jo paljon meidan tulevasta vauvasta, mutta kukaan muu ei viela mitaan. Mies ei ole kertonut itse kellekaan, alkaakohan silla tulla jossain vaiheessa patoutumia? Minua helpottaa tama mahdollisuus purkautua ja keskustella taalla.

Toivotaan, etta Alicen tunteet olisivat merkki hyvista uutisista! Talitinttisenkaan kohdalla ei viela luovuteta taman kierron osalta.

Viikonloppusuunnitelmia ei ole juurikaan. Mies lahtee vanhemmilleen, mina jaan yksikseni, mutta eras kaverini pysahtyy lapikulkumatkallaan tanne meidan kaupunkiin taksi viikonlopuksi. Huomiselle varasin kampaamoajan :)

Argh!!! Mä en kestä. Taas se hiivatin ohjaaja löysi tutkimussuunnitelmasta uutta korjattavaa. Edelliset korjaukset oli ok, mut nyt yhtäkkiä se keksi taas jotain uutta. No jos se tän jälkeen sitten olis hyvä! Ei jaksais enää kovin montaa kertaa korjata, kun onhan sitä tässä jo korjattu useaan otteeseen. :P

Tänään kyllä on sellainen aivot narikkaan ilta, kun tuli istuttua 3 tuntia tentissä ja tuntuu ettei jaksa aatella enää yhtään mitään. :) Muutenkaan meillä ei ole kummepia suunnitelmia vkolopulle, kummipoikaa ollaan kyllä menossa katsomaan. Hän sitten on kasvanut hurjasti ja on jo 3kk vanha. <3

Nää ekat luomumenkat taas muistutti miks aikanaan oon pillereitä syöny. Oon ollu nää ekat päivät niin kipee ettei tosikaan. Joutunu syömään kasan lääkkeitä, että on pystyny koulussa oleen. Kivut ainakin ennen helpotti ekojen päivien mennessä, että jospa nytkin sitten kohta.

Pahoittelut Tinttiselle jos tiputtelu taas jo alkoi ja täti tulossa. Jaksamisia kipujen kanssa ja toivottavasti ens viikolla selviää jotain. :)

Ilma on niin ihana, että nyt taidan lähteä ulkoilemaan. Ihanaa vkoloppua ihanaisille naisille! :)

Kiitos Flox. Ilmat ovat olleet melkoisen mukavat tänään ja eilen. Vielä kun olisi ollut aikaa nauttia siitä. Minulla on tullut pieniä kohtauksia 1-3 päivässä, mutta ne kestävät vain minuutin tai korkeintaan muutaman kerrallaan, joten olen ollut ihan normaalisti töissä. Pelottaa, toivottavasti ensi ja seuraavan viikon kokeissa selviää jotain. Harmittaa kun välillä on jopa useamman tunnin jaksoja, jolloin en muista salasanojani mm. sähköposteihin jne. Täytyy varmaan kirjoittaa ne ylös.

Tsemppiä graduilijoille. Kyllä se siitä, vähitellen. Olette jo tukevasti voiton puolella.

Milloinka päästään jännäämään seuraavia yrittäjiä?

Eräs hyvä ystäväni sai potran pojan viime viikolla. Pitää käydä tervehtimässä, kun onnistun saamaan kyydin niille nurkille.

Huomenna ajattelin uhmata kohtaloa ja käydä limpparin voimalla katsomassa sencity-bileet paikallisessa yökerhossa. Ne on juhlat kuuleville ja kuulorajoitteisille.

Heip!
Onpas kaunis sunnuntai! Aurinko paistaa ja lämmintäkin.

Voi Pu, kyllä huolettaa tuo sinun tilanteesi. Toivottavasti tutkimuksissa selviää asioita, mutta ei löydy mitään vakavaa. Kovasti jaksamista!

Kuulostaapa hankalalta tapaukselta tuo Papusen ohjaaja.Onkohan hän ja minun ohjaajani jotain sukua toisilleen?! Miten meille onkin osuneet noin kököt tyypit...

Heh, eilen käytiin Ititksessä ja siellä oli ne jotkut naisten päivät. Tämä nainen ei kyllä löytänyt sieltä muuta kuin shampoota ja hoitoainetta halvalla. Mutta sitten taas miehellä kävi hyvä kyllä tuuri muutamien kenkien kanssa.

Hauskaa sunnuntaita kaikille! :)

Onpas ollut ihana viikonloppu ilmojen puolesta ja muutenkin! Sain kasvimaan rakennettua ja nyt on selkä jumissa maan kääntämisestä ja kuokkimisesta. Mutta on se vaan kivan näkönen tuolla pihassa. Vielä pitää hakea muutama säkki multaa ja sitten pääsee istuttamaan. Ajattelin tosiaan laittaa mansikkaa, porkkanaa, salaattia ja ruohosipulia. Muualle pihalle ajattelin istuttaa vadelmapuskan, pensasmustikkaa ja punasen viinimarjan. Ennestään mulla on mustaviinimarja, omena- ja kriikunapuut. Karviainen ei tainnut selvitä talvesta, joten se pitää varmaan uusia. Ihanaa kun kohta pääsen jo istuttamaan!

Voi kun tuo Pu:n tilanne vaikuttaa kurjalle. Toivottavasti saat pian tilanteeseen selvyyttä. Epätietosuus on kurjaa. Ja kun syy selviää, voidaan useimmiten oireisiinkin sitten puuttua.

Floxille ja Papuselle tsemppiä ohjaajien kanssa! On teille molemmille sattuneet kyllä hankalat tapaukset.

Mulla on kipulääkkeiden ansiosta ollut ihan hyvä viikonloppu. Kipulääkkeet pitää kolotukset kurissa muutaman tunnin ja sitten pääsee läpi pientä särkyä. Mutta sen kestää. Tänään pääsin treeneihinkin! Juosta en voi metsässä, kun tärähdykset sattuu. Mutta kun otin rauhassa, niin pystyin olemaan mukana.

Onkos teillä muilla millaisia vappusuunnitelmia? Me ollaan ihan kaikessa rauhassa kotosalla. Mie en sitten voi ollenkaan sietää yleisiä ryyppyjuhlia. On mukavampaa grillailla kotona muutaman kaverin kanssa. Mulla meinaa pinna palaa, jos joudun katselemaan niin tolkutonta määrää tolkuttomassa kännissä olevia... Ite en pahemmin ota, niin selvinpäin ei sitä menoa kestä! Bileissä ja normi baari-iltana mua ei haittaa jos muut ottaa ja humaltuu, mutta tommoset koko suomi kännissä -bileet ei jaksa innostaa. Mutta toivottavasti ois hyvä keli niin vois grillin laittaa kuumeneen!

Hyvää alkavaa viikkoa!

Ai niin, ja tiputtelu jatkuu edelleen vähäisenä. Tädin, tuon joka kuukausi saapuvan vihulaisen, pitäisi saapua joskus ensi viikolla, ja eiköhän se sieltä päräytä paikalle. Loppuviikosta menen kuulemaan tulokset kaikista niistä otetuista kokeista. Ja sitten todennäköisesti (toivottavasti) lähete sinne erikoislääkärille.

Huomenia

Olipa mukava viikonloppu. Ulkoilua molempina päivinä, ja onnistuin jopa polttamaan niskan kun en taas muistanut miten voimakas kevätaurinko voi olla.

Niin ja Suomen jääkiekko-ottelu Norjaa vastaan oli ihan kivaa katsottavaa. Taitaa Tanska kaatua vielä suuremmalla maalimäärällä :)

Mullla alko tänään aamulla alavatsaa jomottaa, eli enteilee tädin kyläilyä. Sanoisin että tulee viimeistään huomenna :(
Ens viikolla menen gynelle ihan vaan vuositarkastukseen, mutta siinä samassa meinasin kysellä 'röörien' aukiolotutkimuksesta ja ehkä miehen simppa-testistä.

Talitinttinen: Oletko onnistunut kasvattamaan rosmariinia ruukussa? Itselläni on kaksi kpl. mutta heikosti näyttävät viihtyvän.

Ihanaa maanantaita kaikille!

Heippa Naiset!

Oli tosiaan ihana ilma viikonloppuna. Eilen kävimme miehen kanssa mökillä katsastamassa, mitä sinne talven jäljiltä kuuluu. Yleensä olemme aloittaneet mökkikauden viimeistään pääsiäisenä, mutta tänä keväänä on ollut niin paljon kaikkea muuta, että emme ole ehtineet. Mökillä olikin paljon viileämpää kuin täällä sisämaassa, mutta niinhän siellä aina keväällä on, ennen kuin meri lämpiää kunnolla. Eilenkin siellä oli tosi kova tuuli, merellä oli ihan vaahtopäät ja rannassa tuli melkein kylmä!

Meillä ei ole mitään kummosia vappusuunnitelmia. Varmaan olemme miehen kanssa kahdestaan kotosalla, grillataan ja katsotaan lätkää. Minäkään en todellakaan innostu näistä Koko Suomi kännissä -juhlista, mua ei saisi kirveelläkään vaikkapa Hesan keskustaan vappuaattoiltana katsomaan örveltäviä, nurkkiin kuseskelevia ihmisiä. Mutta jokainen juhlii tietysti tavallaan :)

Papuselle pahoittelut tädistä. Toivotaan nyt, ettei se eukko löytäisi tietään Alicenkin luokse, vaikka vatsaa jomottaakin.

Keväistä maanantaita kaikille!

Juu on aivan mahtava ilma!! Oon ulkoillut myös joka päivä, ei malta mennä sisätiloihin jumppiin. :) Ja kiitos Flox sauvakävelyvinkistä! Ehkä joku kaunis päivä suuntaan ostamaan itselleni ne sauvat. :)

Me ollaan kanssa suht rauhallisissa merkeissä kaverin luona vappuaatto. Muutama perinne meillä on mitä aattona tehdään, ja niihin liittyy myös väkijoukossa hillumista, mutta hyvissä ajoin tullaan kyllä takaisin lähiöön. ;) Vappupäivänä mennään vappulounaalle piknikin sijaan, eli ei sinänsä haittaa vaikka ilmat ei suosisikaan.

Mulla on kp 32 menossa. Ei siis vielä kierto palautunu entiselleen, ei mulla nimittäin näin pitkä luomukierto oikeasti ole. Ja mua häiritsee suunnattomasti kun pillereiden jättämisen jälkeen mun kasvoihin pulpahtaa koko ajan uusia finnejä, argh! Täytyy varmaan johonkin kosmetologille vaikka mennä.. En ois kyllä lopettanu vielä piltsuja jos oisin tän tienny. En tod. haluais että naama kukkii hääpäivänä kun ei mulla yleensäkään oo näppyjä.

Meen huomenna ekaa kertaa bongaamaan hääpukuja alennusmyynteihin. Saa nähdä millaiset bridezillat sitä on kaupungilla liikkeellä, hirvittää jo valmiiks sillä inhoan ale-ryysistä...

Toivottavasti täti nyt tajuais ettei se oo todellakaan kutsuttu vieras alicen ja talitinttisen luokse. bd

Odottelen tässä miestä kotiin että päästäis vaihtaan autoon renkaita... Toimin "aputyttönä". :) Niin kiva kun on myöhäänkin valoisaa, ehtii tämmösiäkin hommia hoitaa vähän illemmallakin.

Iski ihan kamala Raffelin himo. Meillä noita sipsejä ei juurikaan harrasteta, mutta istuessani saunan lauteilla tuntui, että joka soluni huutaa Raffelia ja jouduin säntäämään viime hetkellä, tukka märkänä kauppaan. Mutta, kuulkaa, tämä on nautinnollista ( Raffeli suussa )!

Heippa vaan täältä kisakatsomosta!
Voi Laureli, ihanaa! :) Tosi hauska tuo sinun Raffelin himo. :D

Me oltiin tänään taas sauvakävelylenkillä. Tuo tuntuu muuttuvan kerta kerran jälkeen hauskemmaksi. Varmaan jo senkin takia, että alkaa oppia oikeaa tekniikkaa.

Tekisi mieleni mennä kampaajalle ja leikkauttaa tukka jotenkin ihan uudella tavalla. Vaan mikähän se olisi...? Hmm.., Täytyy pohdiskella.

Huomenia

KP1 tänään, grrrr, harmittaaa. Kroppa näköjään toimii kuin kello.

Vapun voikin sitten viettää kuplivia juoden, toivottavasti pahin v...tutus on laantunut siihen mennessä.

Alice

Voi Alice, pahoittelut tädistä!

Tosiaan hauska tuo Laurelin Raffelin himo. Oliko tää nyt ketjumme eka "virallinen" raskauden mukanaan tuoma ruokahimo?

Voi, miten väsyttää. Pitihän se Suomen peli eilen tuijottaa loppuun asti, vaikka jo ekan eran jälkeen olin ihan silmät ristissä. Olen viime aikoina mennyt nukkumaan jo siinä 21.30 aikoihin, joten eilinen valvominen oli kyllä iso ponnistus mulle. Kaikenlisäksi kumma kuvotuskohtaus iski, kun olin jo mennyt sänkyyn, ja mun piti rynnätä veskiin köhimään. Onneksi en kuitenkaan oksentanut. Mulla tää pahoinvointi näyttää selvästi olevan ilta-/yöpainotteista. Aamuisin ja päivisin on yleensä ihan hyvä olo.

Yhteistyössä