Ihan uusia vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katsotte varmaan kaikki jaakiekkoa, kunpa makin voisin...

Nyt paasen kertomaan kuulumiset ultrasta - meni tosi hyvin! Sikio oli eloisa ja kaikki mitat vastasivat ikaa eika ongelmia loytynyt. Pienet sormetkin nakyi ja jalkaterat, nenakin oli jo erotettavissa. Katsottiin selkaranka, nenaluu, niskapoimu, verenkierto, istukka, reisiluu, sydan, kallo, ja ties miten paljon muita 'kohteita'. Nahtiin myos 4D kuvaa vaavista (2D oli kyllakin selkeampi tallaisille amatooreille). Sydan loi 158 kertaa minuutissa. Laakari (synnarini sikiotutkimusosaston paallikko) oli aivan mahtava, oltiin varmaan paivan viimeiset 'potilaat' ja aikaa kului rattoisasti yli tunti. Keskusteltiin myos siita haluamastamme lapsivesipunktiosta, ja han oli ihan sen kannalla tapauksessamme, vaikkakin sanoi, etta ultrauksen perusteella kaikki on 99% varmuudella kunnossa, mutta etta han ei voi luvata mitaan siita jaljelle jaavasta yhdesta prosentista. Ja miehen sukutaustan perusteella laakari lupasi sen punktion sosiaaliturvan piikkiin, mika oli taysi yllatys meille :) Alustavasti paivamaaraksi sovittiin 2.6. Mun piti olla tuolloin Barcelonassa tyomatkalla, mutta pitanee kieltaytya kylmasti.

Huomenna lahdetaan lomalle, joten tulee varmaan vahan pimentoa mun tilannekatsauksiin. Kavin ostamassa hengityssuojaimia, joten ollaan varustauduttu pahimpaan. Kunhan ei jouduta sinne eristyksiin, vaan paastaan viela 10 paivan paasta takaisin kotiin :-o

Pitakaahan putiikki pystyssa!

Kiitos teille kaikille taas kannustavista sanoista. Ne on mulle todella tärkeitä. On alkanut tosissaan pelottaa, että mitä jos nämä kaikki kivut vain enteilee sitä, että mun sisuksissa jyllää tode3lla raju endo tai jotain muuta joka meitä estää vauvaa saamasta. Huominen jännittää ja pelottaa aika tavalla, vaikka mitään tuskin selviää. Pitää odottaa sitten erikoislääkärillä käyntiä.

Lenakille pidetään siis peukkuja, että täti tulisi, niin pääsisitte taas yrittämään. Peukut on myös pystyssä, että kaikki olisi jälkitarkastuksessa hyvin. Olen kuullut, että keskenmenon jälkeen voisi olla hyvät mahdollisuudet pikaiseen tärppiin. Toivotaan parasta teille!

Tässäpä päivitän vielä tuon listan omalta osaltani.

Alice76, 23.5, YK5
Pre 26.5 YK7
Talitinttinen 26.5, YK 7
Haaveileva Pu YK5
Papunen84 YK1
Liinuska81 (yritys alkaa kesällä/syksyllä)
Lenaki
elliisa (yritys alkaa ihan pian!)

Plussanneet:
Pope (YK2) 21.9.
Laureli
matkailijarouva 17.10
Ms. Feelgood (YK1) 08.11
Pauliina35

Höh, näköjään tuli mun edellinen viesti kahteen kertaan. Laitoin viestin ekan kerran tulemaan ja lähdin pois koneelta. Kun tulin takaisin, kone sanoi, ettei lähetys onnistunut. Laitoin uudestaan ja sitten vasta huomasin, että olihan se silti tullut...

Ms.Feelgoodilla ihania ultrakuulumisia! Varmaan upeaa nähdä oma vauva, ja päästä sormet ja varpaatkin laskemaan! Hyvää matkaa myös teille ja tulkaahan terveinä takaisin!

Nyt taidan painua nukkumaan. Huomenna pitää ennen kuutta jo nousta.

tervehdys.
Pikainen omanapainen raportti. Pu:n pään sisällä näyttää kuvien perusteella olevan kaikki mitä sinne kuuluu eikä mitään ylimääräista. *helpototuksen huokaus*. Ensiviikolla tehdään vielä jotain muita testejä ja seuraavalla viikolla pitäisi kuulla lekurilta mitä mieltä se on näitten kokeitten tuloksista. Olo on ollut ihan hyvä kohta viikon ajan, ei mitään kohtauksia enää. Ajolupa on kuitenkin hyllyllä sen kolme kuukautta.
Huomenna ajattelin ottaa lasilisen skumppaa vapun(aaton) kunniaksi ja käydä katsomassa minnan lakituksen.

Mitenkä teidän muitten vaput?

Ehkä ensi kuussa pääsen taas laskemaan jännäyspäiviä.

, Pupu

Heips :)
Hyvä että Pupulla oli kaikki niinkuin pitääkin! Peukut pystyssä että tulevatkin lekurikäynnit menevät mallikkaasti!
Ms.Feelgood on oikein onnenmyyrä kun pääsee reissuun! Tääkin tahtoo! Onneks kesälle on suunnitteilla jotain pientä. Kai sitä voi kakspyöräsellä matkustaa vaikka olisikin raskaana..? :)
Vappu sujuu täällä ainakin melko rauhallisesti, kaverin kans oli ajatus ottaa ihan kotosalla parit lasilliset skumppaa lakit päässä. Tuskinpa tulee mihinkään kaupungille lähettyä, vaikka eihän sitä tietenkään voi ihan 100% tietää ;) Tää voi olla (ja toivottavasti onkin) viimenen mahdollisuus pitkään aikaan ottaa kuohuvaa, jos oikein hyvin käy!

Kauhea kiire, mutta pikaisesti: ihanaa, että Pu:n tutkimuksissa kaikki oli kunnossa, ja hienoa, ettei niitä kohtauksiakaan ole ollut.

Ms. Feelgoodin hienoja ultrakuulumisia oli kiva lukea. Hyvää lomaa teille, jos en ennen lähtöänne ehdi tulla tänne enää kirjoittelemaan.

Kaikille aurinkoista vappua! Yritän nyt hoitaa nämä työasiat alta pois, niin pääsee sitten rauhassa vapun viettoon. Palaan paremmalla ajalla!

Heippa!
Voi kuinka ihanaa, että Pu'n päässä oli kaikki palikat paikallaan. Oli tuo kyllä vähän turhan jännittävää! Mitähän juttu tuokin oli? Tosi hienoa, että kohtaukset ovat jääneet pois!! Toivottavasti eivät enää koskaan palaakkaan, vaan jäävät muistoksi. Muuten, minä olen vaan kerran ollut katsomassa Minnan lakitusta. Miksiköhän...hmm... Vaikka keskusta asukki olinkin, niin ei sinne vaan tullut lähdettyä. Höh. Vähän on haikeat fiilikset nyt kun yliopiston sähköpostiin napsahtelee koko ajan jotain kutsuja Harjulle vappujuhlallisuuksiin.

Tinttiselle kovasti tsempityksiä. Toivottavasti kaikki olisi hyvin sielläkin päässä. Mutta tosi hyvä, että nyt sinulla on sen oloinen lääkäri, että hän ottaa asiasi vakavasti ja tutkii.

Voi kuinka kivoja ultrakuulumisia Ms. Feelgoodilla olikin! <3 Varmasti oli tosi huikeaa nähdä oma lapsi! Ja oikein mukavaa lomaa teille.

Ja voi kun Lenakikin pääsisi pikaisesti vauvapuuhiin! Kun se täti nyt vaan ilmestyisi sinne äkkiä. Tsempityksiä kovasti! :) Minä olen ihan "kade" uudesta kampauksesta.

En tiedä, että onko tällä pillereide lopettamisella joku ihme vaikutus minuun, kun olen miettinyt näitä omia vauvan teko juttuja entistä enemmän... :)

Me vietetään vappua ihan kotosalla. Jääkaapissa olisi pullo sampanjaa. Uskomatonta, se pullo on saanut homehtua siellä melkein vuoden...! Se on pitänyt avata jo monta kertaa, mutta jostain syystä se on vaan jäännyt sinne. Jos tänään sitten. Heh! Hauskaa vappua kaikille!

Olipa helpotus kuulla, että Pu:lla on asiat kunnossa! Nyt voit sitten vapustakin nauttia täysin siemauksin.

Mites Talitinttisen lääkäri? Pidän peukkuja täällä, että säkin saisit mukavia uutisia näin vapun alla!

Kiva kuulla, että Ms.Feelgoodilla ultra meni hyvin. Tosi kauan te olitte siellä vastaanotolla. Tuntuu olleen perusteellista toimintaa siellä :-)

Me jätetään tänä vuonna vappuhulinat väliin (ei oikein jaksa kiinnostua tuosta kaupungin juhlahumusta) ja lähdetään mökille pariksi päivää. Otetaan siellä ihan rennosti, syödään ja otetaan vähän viiniä jne. Jos vaikka saisi vähän aurinkoakin tähän kalpeaan nassuun. Tälläin vappuna usein haikeana muistelen opiskeluaikoja, jolloin vappuna oli oikeasti hauskaa ja silloin oli paljon kaikkea kivaa touhua. Nyt ei ole oikein mieltä lähteä pyörimään kaduille känniläisten joukkoon... tai sitten musta vaan on tullut niin vanha :-D

Hauskaa vappua kaikille!

No nyt on tämän päivän työt tehty, ja tulin just kotiin. Nyt pitäisi sitten alkaa laittaa illan tarjoiluja valmiiksi. Voi kyllä olla niin, että mies saa herkutella ihan itsekseen, sen verran alkaa taas kuvotusta tuntua. Taidan olla aika tunnollinen työntekijä: työpäivän jaksan vallan mainiosti ilman mitään etovaa oloa, mutta kun pääsen kotiin ja ilta etenee, olo sen kun huononee. Aika jännä, että tää pahoinvointi tuli mulle vasta nyt. Aiemminhan on ollut vain sellaista lievää kuvotusta, joka nyt ei niin ole häirinnyt, mutta tämän viikon kaikki illat ovat kyllä olleet jo aika kurjia.

Mitäs Tinttisen lääkäri sanoi?

On jotenkin tosi hassua, että Popen raskaus on jo puolessa välissä. Tuntuu, että vastahan se plussa tuli! Tätä vauhtia kun aika juoksee eteenpäin, ei mene kuin hetki, niin saamme lukea ekan synnytyskokemuksen täällä :)

Hyvää vappua!!! Vapun bileet on takana. Muutaman kaverin voimalla istuttiin iltaa. Olenkohan tulossa vanhaksi kun kolmesta siideristä tuntuu iskeneen pieni krapula... Aamulla päätä juili herätessä ja vieläkin on vähän hontelo olo. Kummallista. Ennen kärsi ottaa paljon ronskimmin ja ei mitään krapuloita ollut oikeastaan koskaan. Tänään ajattelin tehä pihahommia ja ottaa rennosti. Illalla grillaillaan miehen kanssa kahden kotosalla.

Hienoa Pu, että kohtaukset on loppuneet ja kokeista sait hyviä uutisia.

Olipas mukava, kun täällä oli mun lääkärikuulumisia kyselty. Tuntuu kivalle kun tietää, että välitetään. Eli toisaalta sain hyviä uutisia, eli mitään poikkeavaa ei missään kokeissa ollut. Eli lääkärin johtopäätös on, että mitään kipua selittävää ei löytynyt. Toisaalta epätietosuus jatkuu edelleen. Kyselin taas tuosta endometrioosin mahdollisuudesta, mutta tämä lääkäri ei suostunut asiaa kommentoimaan millään tavalla. Ensi viikolla menen tapaamaan taas gyneä ja hänen kanssa keskustellaan aiheesta lisää. Toivottavasti sieltä lähtee asiat jollain lailla aukeamaan.

Nyt taidan mennä kuistille nauttimaan auringosta ja keräämään voimia tarttua lapioon! Ihana päivä tulossa!

Hello! Ja hubaa vappua!

Heh, voi Tinttisen krapulaa. Mullekin voi ilmaantua pikku krapula jo parista siideristä. Ennen ei kyllä tosiaankaan krapulaa tullut herkästi. Tinttinen, ei me kyllä vanhoja vielä olla! :) Olipa ikävää, että asiat ei selvinneet siellä lääkärissä tuon paremmin. Toivottavasti ensi viikoon anti on parempi. Älä vaan anna periksi. Kyllä tuohon kipuiluun täytyy syy löytyä! Tiedän kanssa mitä kroonin kipu voi ihmisen mielialalle tehdä. Minulla nuo kivut eivät kyllä ole mitään noin pelottavia tai sinun kipuihisi verrattavia. Minun kipuiluni on niskassa ja selässä ja sitä kautta päässä. Ja välillä on kyllä tosi kurjaa tuon tension neckin kanssa.

Me oltiin äsken Ullanlinnanmäellä katsomassa vapun juhlintaa ja muutamaa kaveria. Hauskaa näytti ihmisillä olevan. Kiva, että vapuksi tuli näin mukavat säät!

Täällä on nyt jännät paikat! Mulla kp13 ja testasin todella vahvan ovis plussan! Nyt täytyy vain toivoa, että pupuilu tuottais tulosta! Vau.fi laskurilla kattelin jo, että jos nyt tärppää näinä lähipäivinä niin laskettu olis joskus 25.-27.1.2010. :D
Jotenkin en jännää sitä, että tapahtuuko hedelmöitys vaan sitä, että pääseekö kiinnittymään. Täytyypä käydä ostaan greippimehua vaikka sillä ei mitään todistettua vaikutusta olekaan. :)

Vappu täällä sujui rauhallisesti syöden hyvää ruokaa ja viettäen aikaa ystävien kanssa. Join muutaman lonkeronkin parina iltana ja tosiaan tuntuu, että niistäkin tuli pieni krapula. :D Ihania ilmoja on ollut ja niistä on nautittu! Toivottavasti hyvät kelit vielä jatkuu.

Toivottavasti Lenakilla oli rentouttava mökkivkoloppu ja muillakin mukava vappu. Onneksi Pu:llakin oli kaikki hyvin! Toivottavasti gyne käynti toisi selvyyttä Talitinttisen tilanteeseen.

Nyt pitää lähteä ulos! :)

Henoa, että Papusen ovistesti näytti plussan! Nyt vaan ahkeraa peittojen heiluttamista ja tärppionnea!!!

Minäkin olen nauttinut täysillä näistä hyvistä ilmoista. Piha on saanut paljon uutta ilmettä ja selkä on jumissa kaikesta kuopsuttamisesta. Grillattu ollaan joka päivä ja herkuteltu niin, että ens viikolla alkaakin taas vähän terveelisempi elämä...

Ens viikko hujahtaakin taas vauhdilla. On paljon tekemistä ja lääkärikin jännittää. Perjantaina alotankin sitten viikon loman. Lähden aurinkoon nauttimaan olosta! Harmillista vaan kun ovis taitaa osua juuri tuolle lomaviikolle ja mies ei ole lähdössä mukaan.

Nyt menen vielä nauttimaan tämän pitkän viikonlopun viimehetkistä pihalle ja sitten saunaan!

Kröhöm, mitähän mä sekoilin tuossa aiemmassa viestissä. Sitä greippimehuahan olis pitäny juoda jo kierron alusta. No täytyy vain toivoa parasta, että tärppi tulis. Ahkerasti täytyy ainakin yrittää. xD

Nyt vielä iltalenkille! :)

Nyt vain Papunen peitot heilumaan, niin saadaan taas uusi plussa tähän ketjuun! Ihanaa kuulla aina noita ultrakuulumisia, varsinkin, kun kaikki on hyvin siellä.

Meilläkin on ultra ens viikolla. Siinä sitten näkee, kumpi tulee ja onko kaikki todellakin kunnossa. Masu ainakin kasvaa jo hurjaa vauhtia ja ei oo enää mikään elintasomasu, vaan ihan raskausmaha. Toistaiseksi vieläkin sitä peittelen, ainakin töissä oppilailta ja työkavereilta. En halua turhaa huomiota. Enää 20 päivää töitä ja äippäloma alkaa! Jihuu! (Siis ekana se kesäloma ja sit vasta mammaloma...) Masuasukki pitää melkoista potkunyrkkeilyä välillä pystyssä ja kaivautuu inhosti kylkiluiden alle... Hyvä, että liikkeet tuntuu, tietää, että kaikki on kunnossa.

VAppu meni rauhallisemmin kuin koskaan. Yhden ystävän kotosalla oltiin. Muut joi kuohujuomia, minä alkoholitonta siideriä. Se on muuten yllättävän hyvää ja "oikean" makuista.

Mukavaa viikonalkua kaikki haaveilijat ja odottajat!

Peitot heiluman papunen :)

Pupun wappu meni railakkaasti, päästin itseni taantumaan aloittelevan opiskelijan tasolle ja temmelsin myöhään yöhön itseäni 5-15 vuotta nuorempien kavereiden kanssa ;D (ikäiseni viettivät perhevappua kodeissaan) Harmitonta hupia se oli vaikkei täysin kuivin suin. Ihanat ilmat suosivat ulkoilmaelämää ja saimme kaikki vähän väriä pintaan puistoissa temmeltäessämme eli siis urheillessa. Tuntuu melkein kuin olisi ollut viikonlopun pituisella kesälomalla, ellei jopa aikamatkalla:)
Huoh, huomenna alkaa taas normiarki.

Hiillyin päivällä miehelle, kun hän ei taida ihan ymmärtää kuinka huolissani olen terveydestäni. Yritän olla niin kuin ei mikään painaisi mieltä, mutta en osaa olla huolehtimatta ennen kuin tämän alkavan viikon ja viime viikon koetulokset on lekuri arvioinut ja niistä minulle soittanut. Enää on tullut vain harvoja, pieniä lieviä kohtauksia. Tuolloin muutun hetkeksi vähän tavallista tyhmemmäksi, siis en vaan tajua jotain ihan iisiä juttua, esimerkiksi rytmiä tai jotain normaalia sanaa (siis mitä en normaalisti pähkäilisi sekuntiakaan). Pahoinvointia tai hajuharhoja ei enää ole ollut, eikä yhtään tajunnan menetystä. Luojan kiitos.

Mukavaa alkavaa viikoa kaikille!

Moikka kaikki!
Täällä virallisesti YK1 ja kp5 pyörähtäny käyntiin!
Jännittää ihan hulluna että mitä kaikkea tämä tuo tullessaan, vaik pitäis olla rentona ja normaalina. Hah :)

Töissä aika kiirettä pitää taas näin kuun alusta, joten kirjottelen paremmalla aikaa.
Tsemppiä kaikille :)

Pupun vappu kuulostaa mukavalle! Joskus on mukava rellestää ja antaa mennä ihan tukka putkessa. Me ollaan lähdössä yhdelle mökkireissulle tuossa loppukuusta ja jos ei silloin ole mulla kyytiläistä masussa, niin ajattelin antaa mennä täysillä.

Toivottavasti Pu saat pian lekurilta tietoa kokeista. Odottaminen on kaikista tuskallisinta. Minusta nuo sinun kohtaukset on oikeasti tosi pelottavan kuulosia ja varmasti mietityttää. Ja varmasti saattaa tunteet hiileentyä, jos tuntuu, ettei toinen tosissaan ymmärrä.

Elliisalle kanssa täältä lähettelen kovasti plussaonnea heti yrityksen alkutaipaleelle! Jospa teistä tulisi Papusen kanssa seuraavat plussaajat pian! =) Minusta oli ihana se jännitys kun ekoja kertoja elämässäni peitot helui ilman ehkäsyä. Ekaa kertaa toiveena olikin raskauden aikaan saaminen eikä sen ehkäseminen. Se toi myös uusia väristyksiä suhteeseen. Minusta tuntuu, että nyt ollaan miehen kanssa jotenkin läheisempiä ja seksissäkin on uusia ulottuvuuksia, kun toive lapsesta on yhteinen.

Nyt mie vaan odottelen keskiviikkoa ja gyneä. Pelottaa aika tavalla. Jotenkin pelottaa ihan hirveesti, että jos lääkäri sanoo sen lapsettomuus sanan ääneen. Sitten se jotenkin on vakavampaa kun lääkäri sen sanoo. Nyt se on vaan oman puheen tasolla. Toisaalta toivottavasti pian saan varmuuden tähän kaikkeen, mutta toisaalta se pelottaaa. Kyllä on sekava olo...

Mutta onneksi taas aurinko paistaa! Taidan tänään töitten jälkeen ruopsutella pihaa taas. Se on hyvää terapiaa.

Tinttinen

Niin se vappukin sitten vierähti. Ei varmaan ikinä ole näin rauhallista vappua ollutkaan.. Tosin kyllä sitä kuoharia ja punaviiniä siemailin, mutta muuten vappupäivä meni mökillä pihahommia tehden ja auringosta nauttien.

Tsemppiä Tinttinen gynellä käyntiin! Toisaalta oli hyvä, ettei edellisessä lääkärissä löytynyt mitään, mutta toivottavasti saat kuitenkin selvyyden kipuihin. Lähdetkös Tinttinen kauaskin aurinkolomalle?

Ja Papuselle peukkuja, että ovistikuttelut ovat tuottaneet tulosta!!

Mulla on vihdoinkin loppunut kaavinnan jälkivuodot kokonaan. Viikonloppuna oli ärhäköitä nipistelyjä vatsassa, en tiedä olisiko ollut ovis vai jotain muuta kohdun supistelua. Toivottavasti ois ollut ovis, niin menkat tulisi sitten parin viikon päästä ja sitten pääsis taas "normaaliarkeen" kiinni. Reilu viikon päästä on jälkitarkastus ja toivottavasti siellä ei tule mitään ikäviä yllätyksiä. Tein muuten pari päivää sitten huvikseni raskaustestin ja negaahan se näytti. Se oli oikein hyvä se, koska nyt ei ainakaan pitäis olla mitään raskaushormonijäämiä elimistössä.

Mikäs on Pauliinan vointi? Vieläkö etoo?

Ja elliisalle hyvää yrityksen aloittamista!

Hienoa, että Lenakilla on vuodot loppuneet. Ja että testi näyttää negaa. Toivottavasti menkat tulis nyt sitten pian ja kierto palautus normaaliksi.

Portugaliin on meillä suunta. kauhean kuumaa ei pitäs olla luvassa, mutta ihan hyvä niin, kun matkalle tulee mukaan myös yksi aika pieni vauva. Sellasta lempeää lämpöä pitäs olla luvassa!

Minäkin todella toivon, että saisin jotain selvyyttä tähän tilanteeseen siellä gynellä. Kunhan vain nämä kivt sais hallintaan, niin vois taas keskittyä vauvahaaveisiinkin. Nyt parina kuukautena on haaveet jääneet kyllä pahasti kivun ja pelon jalkoihin.

Hei vaan

Vapusta vihdoinkin selvitty.. :)

Kävin tänään gynellä vuositarkastuksessa, tosin edellisestä käynnistä jo puolitoista vuotta. Papa otettiin ja kerroin myös että ollaan harjoiteltu vauvan tekoa. Lääkäri oli sitä mieltä että koska kiertoni on säännöllinen ja miehellä on jo entuudestaan lapsia, niin voin tulla takaisin vuoden kuluttua jos ei lasta olla saatu alulle. Eli paras vaan ottaa iisisti ja katsoa mitä tuleva vuosi tuo tullessaan.

Toivottavasti Talitinttinen saa enemmän irti tämän viikkoisesta lääkärikäynnistä. Niin ja hyvää matkaa Portugaliin! Olen kuullut pelkkää hyvää maasta, hyvät ruuat ja viinit, kauniit maisemat.

Ja nyt lätkäpelin pariin.

Alice

Morjens :)
Täällähän on hiljaista...

Hienoa että Lenaki pääsee yrittämään pian uudestaan ja toivotaan, että alice76 'lla tärppäisi myös!

Mä olen niin fiiliksissä tästä jutusta, että karistan varmasti viimesetkin mahdollisuudet raskautua heti eka kierrosta ihan vaan jännittämällä liikaa.
Olen ottanut tässä projektiksi laittaa vähän kämppää kuntoon, jospa sinne saisi vähän purettua tätä energiaa ja saisi muutakin mietittävää. Alkaa vaan rönsyillä koko touhu, aluksi piti vaan uusia verhoja ja nyt mä oon jo maalaamassa seiniä... ;)

Kirjotelkaahan kuulumisia naiset :)
t. elliisa kp6 (tosi maagista)

Hello ladyt!
Hihih, koitas nyt elliisa olla jännittämättä liikaa! ;) Tuo kodin kuntoon laitto ja on kyllä varmasti hyvin tehos tapa saada ajatukset muualle. Tuollaisella pikku kohennuksella on kyllä usein tapana rönsyllä holtittomasti. Samoin kuin siivouksellakin... Ajattelitko seuraavaksi vaihtaa huonekalutkin uusiin? ;p

Hyvä juttu, että Lenakin vuodot on ohi. Toivottelen pikaista tädin kyläilyä ja niin ikään sitten plussausta. Ja onnea lopputarkastukseen! Ja Alicelle kovasti tsemppiä vauvatekopuuhiin.

Missä muuten porukka oikein on...? On niin hiljaista. Terassilla? Rannalla? Pihapuuhissa? Pupuilemass? On se hyvä, että elliisa on käynyt "ilmoittautumassa".

Aurinkoista päivää kaikille. Minä painun kouluhommien pariin.

Yhteistyössä