Ihan uusia vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On ollut niin kiire päivä, että en ole ehtinyt ollenkaan tänne kirjoittelemaan.

Ms Feelgood, toivon todella, että kaikki olisi masussa kunnossa! Hyvä, että pääsit tänään sinne päivystykseen!

Pope, mitäs pomo sanoi vauvauutisista?

Kiitos Ms. Feelgood ja Lenaki, kiitti leffavinkeistä. Lucky Number Sleviniä muistan jonkun muunkin kehuneen,joten se täytyy kyllä katsoa seuraavaksi.

Nyt on pakko jatkaa töiden kimpussa. Palaillaan!

Hyvia uutisia on kerrottavana teille rakkaat myotaelajat! Vaavi oli kunnossa, kovasti liikkui ja sydankin sykki, mitat vastasivat raskauden kestoa. Alkuraskauden paivystykset hoiti nuorehko laakariharjoittelija, ja en joutunut edes odottamaan kovin kauan, muilla potilailla oli jo isot mahat. Ei niille vatsakivuille oikein loytynyt selitysta, varmaan sitten jotain suolistojuttuja. Pitaa kuulemma aina vatsan tai kohdun kipuihin nyt raskauden aikana syoda sellaista Spasfon laaketta, joka vaikuttaa tahdostariippumattomiin lihaksiin. Toi laakari sanoi, etta olisin voinut menna paivystykseen jo heti su-aamuna, joten aika erilaisia neuvoja saa eri laakareilta. No paa-asia, etta sain nyt selvyyden asiaan, ja ettei tartte stressata tulevan matkan vuoksi. Nyt odottelen rauhassa ens viikon keskiviikon NT-ultraa. Ja kadehdin Talitinttisen puutarhaa!

Ihania uutisia Ms. Feelgood! Tosi hyvä, että kaikki on kunnossa. Mielenkiintoista, että sulle suositeltiin jotain lääkettä. Tiedätkö yhtään enempää siitä? Ja mitä hyötyä siitä on? Voi kun mutkin ois aikanaan noin vakavasti otettu (vaikka myöhäistä se joka tapauksessa ois ollut, mutta aiemmin ois vaan saatu hoito ym. käyntiin), eikä vaan hyssytelty neuvolassa, että kyllä kaikki on ihan hyvin.

Mua rupesi niin huolettamaan tää oma tilanne, että soitin aamulla lääkäriin. Pääsen huomenna tarkistukseen, jossa toimenpiteen tehnyt lääkäri ainakin ultraa. En tiedä, onko vainoharhaisuutta vai mitä nää oireet vai kuuluuko ne normaalistikin tähän, mutta parempi katsoa kuin katua... sen verran oon oppinut viime viikkojen aikana, että ei saa oman kehon tuntemuksiakaan aliarvioida.

Ihanalta puuhalta kuulostaa Talitinttisen puutarhajutut! Voi kun itselläänkin ois piha, missä möyriä. Oon kyllä parveketta varten jo istuttanut siemenistä vähän kukkia, basilikaa ja muita yrttejä. Tänä vuonna aion vähän pienemmässä määrin istuttaa kuin edellisvuosina... Rupesi olemaan turhan täyttä parvekkeella ;-) Yksi vuosi ostin kirsikkatomaatti -siemenpussin, ja luulin ostaessani, että niistä tulee kiva tomaattipuska amppeliin. Toisin kävi... Olin ihan kauheassa pulassa, kun tomaatit kasvattivat älyttömän pitkät varret ja jouduin niitä olemaan leikkaamassa koko ajan, kun kasvoivat kattoon asti. Eli semmoinen reilu parimetrinen "puu" tuli yhdestä tomaatin taimesta. Ei ole sen jälkeen tomaatin viljely innostanut ;-)

Täytyypä itsekin katsoa tuo Lucky Number Slevin...

Hienoa, että Ms. Feelgoodin vauvelilla kaikki hyvin! On varmasti ihana tunne, kun voit huokaista helpotuksesta ja odotella rauhallisin mielin sitä ensi viikon ultraa.

Hyvä Lenaki, että sait ajan jo huomiselle. Kuten sanoit, parempi katsoa kuin katua, jo ihan oman mielenrauhasikin takia.

Minäkin olen joskus kasvattanut tomaatteja parvekkeella, ja niistä tuli valtavia, kuten Lenakillakin :) Itse asiassa niin valtavia, että koko lasitettu parvekkeemme haisi "kasvihuonelle", ja minä sain lopulta allergisen reaktion aina kun kävin niitä tomaatteja leikkaamassa tai kastelemassa. Sen jälkeen en ole tomaatteja kasvatellut.

Jahas, lauantaina alkaa sitten lätkän MM-kisat. Kuinkas innokkaasti te seuraatte pelejä? Minä katson ainakin kaikki Suomen pelit, muitakin, jos vain ehdin. Meidän perheessä minä olenkin huomattavasti innokkaampi lätkäfani (ja penkkiurheilija yleensäkin) kuin siippa. Saan ukon houkuteltua kanssani "kisastudioon" oikeastaan vain hyvien tarjoilujen avulla :) Jos pöydässä on herkullista purtavaa ja kylmää juotavaa, mies suostuu jännäämään pelejä kanssani, mutta muuten saan kyllä katsoa niitä itsekseni.

Lenaki, kavin jo ostamassa tuon laakkeen, ja ohjeistuksessa lukee jotakuinkin niin, etta kaytetaan suolisto-oireiden/ruoansulatuksen kipu/arsytystiloihin, tiettyihin gynekologisiin kiputiloihin, levon lisana raskaudenaikaisiin supistuksiin ja ehkapa sappikivien kipuihin (tama viimeinen on arvaus, laaketieteellinen kielitaito on sen verran hakusessa). Auttaa myos turvotukseen, ummetukseen ja ripuliin. Vaikutusmekanismina on tahdostariippumattomien lihasten kouristustilojen lievittaminen (eli ei siis nahtavasti vaikuta syyhyn, vaan oireisiin). Laakkeen saa ilman reseptia, joten kovin voimakas se ei voi olla, mutta laakari sanoi, etta se on ihan ehdoton raskaudenajan kivuissa.

Mites Lenaki, et ilmeisesti ehtinyt viela toissa kertoa raskaudesta? Ja kun puhuit tamanhetkisista oireista, niin mita tuntemuksia sulla on sen kaavinnan jalkeen ollut?

Ma voisin oikein mielellani matkustaa Suomeen pariksi viikoksi katsomaan jaakiekkoa, sita kun ei taalla nae valtakunnallisilta kanavilta. Aion tsekata mikali niita nakis netista, mutta viime vuosina ei Euroopassa pelatut kisat ole nakyneet netissa tekijaoikeudellisista syista johtuen. Olen aina ollut tosi kova latkafani, ihan pienesta pitaen kaytiin isani kanssa oman kotikaupungin joukkueen peleja katsomassa. Ja lahisuvussa on ihan ammatikseen pelaava hlo, joten seurailen ihan siitakin syysta. Olen muuten suunnitellut kayvani tulevan lomamme aikana katsomassa NHL:n playoffeja yhden ottelun verran, sikali mikali itarannikon joukkueet paasevat jatkoon nyt ekalta kierrokselta. Tulipas vuodatettua, mutta 'fanitasous' kavi varmaan selvaksi ;-)

On niin hyva olo laakarissakaynnin jaljilta, ettei oikein pysty keskittymaan toihin. Jos viela vahan jaksais ja sit vois lahtea kotiin juhlistamaan miehen kanssa.

En ehtinyt töissä kertoa raskaudesta. Muutama hyvä ystävä (töistä) tosin tiesivät siitä ja ovatkin olleet nyt tärkeänä tukena. Tosiaan se kaavinta tehtiin torstaina. Ensin tuli vähän vuotoa, mutta sitten vuorokauteen ei mitään. Sitten se taas alkoi ja ei näytä ainakaan mitään loppumisen merkkejä. Lisäksi vatsaa on nipistellyt (tosin voi johtua kohdun supisteluista), mutta huolissani vuodon lisäksi oon eniten alaselkäsärystä. Välillä särkee niin, ettei tiedä miten päin olisi. Ja aivan hyvin on mahdollista, että koko juttu on ihan psyykkinen....... mutta sehän selviää sitten huomenna.

Mä en ole ollenkaan mikään penkkiurheilija, mutta noi mm-kisat on kyllä sellaiset, että niitä tykkään yleensä katsella. Varsinkin v. -95 jälkeen meni vuosia, että seurasin tosi aktiivisesti niitä, mutta nyt viime vuosina vähän vähemmän.

En ehtinyt töissä kertoa raskaudesta. Muutama hyvä ystävä (töistä) tosin tiesivät siitä ja ovatkin olleet nyt tärkeänä tukena. Tosiaan se kaavinta tehtiin torstaina. Ensin tuli vähän vuotoa, mutta sitten vuorokauteen ei mitään. Sitten se taas alkoi ja ei näytä ainakaan mitään loppumisen merkkejä. Lisäksi vatsaa on nipistellyt (tosin voi johtua kohdun supisteluista), mutta huolissani vuodon lisäksi oon eniten alaselkäsärystä. Välillä särkee niin, ettei tiedä miten päin olisi. Ja aivan hyvin on mahdollista, että koko juttu on ihan psyykkinen....... mutta sehän selviää sitten huomenna.

Mä en ole ollenkaan mikään penkkiurheilija, mutta noi mm-kisat on kyllä sellaiset, että niitä tykkään yleensä katsella. Varsinkin v. -95 jälkeen meni vuosia, että seurasin tosi aktiivisesti niitä, mutta nyt viime vuosina vähän vähemmän.

Huomenta Ellit!
Olin tuossa reilun viikon mittaisella lomalla ja sillä aikaa täällä on kyllä tapahtunut vaikka ja mitä!
Lenakille pahoittelut pikkuisen menetyksestä, en voi kuvitellakaan tuntojasi :(
Aika auttaa, niin typerältä kuin se tässä kuulostaakin. Onnea uuteen yritykseen!

Tulen käymään täällä myöhemmin, jospa porukka olisi siihen mennessä kirjotellut uusimmat kuulumiset :)

Päivitin osaltani tiedot tuohon listaan:

Pre 3.4. YK5
Alice76, 27.4, YK4
Talitinttinen 30.4, YK 6
Papunen84 (yritys päällä)
Haaveileva Pu YK5
Liinuska81 (yritys alkaa kesällä/syksyllä)
Lenaki
elliisa (yritys alkaa ihan pian!)

Plussanneet:
Pope (YK2) 21.9.
Laureli
matkailijarouva 17.10
Ms. Feelgood (YK1) 08.11
Pauliina35

Ihana oli kuulla Elliisastakin! Mukavaa, että liityt pian meidän yrittelijöiden joukkoon. :) Hurjan pitkällä nämä meidän ensi plussaajat jo on, Popellakin taitaa olla jo 18 vkoa täynnä. Millon sulla Pope olikaan rakenneultra?

Onneksi Ms. FG pääsi säikähdyksellä ja masukilla kakikki hyvin. Mikä tuossa saamassasi lääkkeessä on vaikuttavana aineena? Minun tekee mieli tutkia tarkemmin. :)

Jee! Hyvä, että Tinttinen pääsee vihdoinkin kunnon tutkimuksiin. Tintin piha puuhatkin kuulostaa kivalle. Itse en oikein ole mikään viherpeukalo, mutta ehkä sitä sitten joskus innostuu kun on oma piha. :)

Täällä ei oikein uutta auringon alla. Koulussa kiire, kuten aina näin keväisin. Tutkimussuunnitelmaan piti vielä tehdä korjauksia, jospa se nyt menisi läpi! Menkkoja ei ole näkynyt, pillereiden lopetuksesta nyt reilu 3vkoa. Aika pitkä kierto mulla pillereiden kanssa oli, mutta olis niiden nyt pitäny jo tulla. Toisaalta nuo pillerit voi kyllä sekottaa paljonkin kropan toimintaa. Mutta jos tässä ei niitä menkkoja kuun loppuun mennessä näy, niin sitten testaan. :)

Papunen, laake-aineina ovat phloroglucinol ja trimethylphloroglucinol.

Tanaan olikin sitten tosi vaikeaa vaantaytya toihin. Paa oli kipea jo heratessa ja oksennus on ollut hilkulla siita saakka. Hormonitasot on varmaan nousseet, koska kasvojen ihokin kukkii ihan kivasti. Nyt on kuitenkin jo 12. viikko meneillaan, joten parannusta asiaan on ehka odotettavissa, tai sitten ei...

Mites Pope toissa suhtauduttiin raskausuutiseen? Sun paasy lomille ihan kohta on kylla todella kadehdittavaa! Onko sulla kesan ajaksi suuria suunnitelmia vai meneeko se ihan mahaa kasvatellessa? Horoskooppeihin en usko, en ole edes varma mika tasta lapsukaisesta tulisi.

Mulla kanssa naama kukkii pahemmin kuin teinivuosina! Naureskelin miehellekin, että johan töissäkin kohta kaikki arvaavat raskauteni jo pelkästään kasvojen ihosta. Ei kiva.

Mukavaa kuulla elliisastakin, ja kiva, että teilläkin yritys alkaa ihan pian.

Kohta päästään sitten jännäämään Papusen puolesta. Ja Alicen ja Tinttisenkin jännäyspäivät ovat kohta käsillä. Mitenkäs Pre - mulla on menny kokonaan ohi tuo sinun jännäyspäiväsi. Taisin silloin olla niin hädissäni niistä omista vuodoistani. Mutta mikäs siellä on tilanne?

Mäkään en usko horoskooppeihin, siis mihinkään viikkolehtien "ennustuksiin", mutta kyllä niissä luonnekuvauksissa joskus tuntuu olevan perää. Esim. kaikki vaaka-merkkiset, jotka tunnen, ovat rauhallisia ja tasapainoisia ihmisiä. Meille olisi tulossa sitten vapauden- ja seikkailunhaluinen jousimies.

Heip!
Mukava kuulla elliisasta! Jännitystä onkin sitten luvassa sieltä suunnasta kohta puoliin! Mukavaa.

Voi harmitus Papunen, että tutkimussuunnitelma ei mennyt läpi vielä. Minullekin kävi vähän samoin. Tuo meidän gradusemman ohjaaja löytää koko ajan jotain korjattavaa siitä. Viimeksi kun palautin korjatun suunnitelman hän löysikin lisää korjattavaa. Äh! Tsemppiä Papuselle kovasti!

Kyllä minäkin odottelen jo jääkiekon MM-kisoja. Niitä pelejä on kyllä hauska seurata. Meitä on niin huvittanut nämä viime aikaiset urheiluruudut jne. kun aina on tullut sellaisia uutisia, että se ja se jää pois mm-kisoista ja se ja se on loukkaantunut. Koskaan ei tunnuttu puhuvan siitä, että ketä siihen joukkueeseen on edes tulossa. Noh, näköjään ovat saaneet ihan hyvän joukkueen kasaan. Ja varmaan helpottaa osaltaan pelaamista kun nyt ei ole ainakaan vielä asetettu mitään ylisuuria menestys paineita. Haa, Ms. Feelgood, minullakin on sukulainen pelannut ammatikseen jääkiekkoa, ihan NHL:ssäkin. Tästä NHL keikasta on kyllä jo tosi kauan aikaa, mutta onhan tuo kiva yksityiskohta.

Hauskaa päivää kaikille!

Hei

Ja terveisiä keski- euroopasta! Olipa lämmintä ja mukavaa, toisin kuin täällä tänään aamulla.

Talitinttisellä on asiat liikkunut eteenpäin, tosi mukava kuulla että sinun kohdalle on osunut tarmokas lääkäri. Voihan olla ettei tiedän edes tarvitse turvautua keinohedelmöitykseen. Eikö se monesti mene niin että kun lääkärille asti on mennyt, niin sitä raskautuu ihan luomusti?

Itsekin seuraan mielelläni jääkiekon MM- kisoja ja muitakin isompia urheilutapahtuamia. Formulatkin kiinnostavat jossain määrin.

Aurinkoista kevätpäivää kaikille!

Tervehdys naiset ihanaiset.
Olen vetäytynyt taustalle vähäksi aikaa, luen toki säänöllisesti näitä tekstejä. Tuntuu vain että ei ole itsellä paljoa annettavaa tällä hetkellä.
Minulle on tullut viime viikon loppupuolelta lähtien useita päivittäisiä pahoinvointikohtauksia (jossa aistiharhoja) ja jokunen hetkellinen tajunnan menetys. Kävin sairaalassa tarkkailtavana ja tutkitavana noiden takia.
Tästä muutoksesta johtuen omat haaveiluni siirtyvä hyllylle vähintään kuukaudeksi. Nyt kuvataan tämän tytön yläpäätä ja tutkitaan - luoja tietää mitä. Mies on taas työmatkalla ja minä yritän keksiä kaikki mahdolliset verukket olla muiden ihmisten seurassa. Ei tee mieli olla yhtään enempää yksin kuin on ihan pakko. Melkoinen muutos normaaliin tyyliini yksinäisenä sutena ja oman tien kulkijana. Pelottaa ja harmittaa.
Sori omanapainen vuodatus.
Eiköhän meidän pikkuperhe ole takaisin yrittäjien joukossa viimeistään juhannukseen mennessä, toivottavasti jo ennen koulujen päättäjäisiä.

Mukavaa työ-/opiskeluviikkoa kaikille!

Heips!

Haaveileva Pu, onko sinulla ollut noita oireita aiemmin, onko suvussasi jotain sairauksia jotka saattaisi tuon aiheuttaa jne? Kuulostaa tosi omituiselta..
Toivottavasti tutkimuksista löytyy selitys, mutta toivottavasti ei mitään vakavaa! Olen hengessä mukana! Tsemppiä!

Talitinttisellä alkaa asiat rullaamaan, joka on tosi hieno juttu! Kyllähän nuo kivut täytyy tosissaan ottaa, ihmeen kauan sait niistä kärsiäkin. Positiivista mieltä sinnekin :)

Joku kyseli elokuvatärppejä; kävin vastikään kattomassa Dome Karukosken Kielletty Hedelmä ja voin tosiaan suositella sitä kaikille. Itse katseluelämys ei ollut niin nautinnollinen takanani istuneiden teinityttöjen kiroillessa ja kommentoidessa koko ajan elokuvaa, mutta muuten se oli kyllä tosi hyvä. Ehkä se tarvii pientä taustatietoa lestadiolaisuudesta noin muuten että siihen pääsee sisään, mutta ilmankin varmaan saa kiinni jutun juuresta. Ainakin ajatuksia se herättää! Suosittelen!

Kisakatsomo laitetaan meidän huushollissa varmasti pystyyn Suomi-pelien ajaksi, muuten en juurikaan lätkää seuraile. Siinä on kyllä pieni vaara kerryttää ylimäärästä rasvavarastoa naksujen ja oluen muodossa... *jaiks* Täytyy sitten myös yhdessä (miehen kanssa siis) kuluttaa ne kerrytetyt kalorit... 8D

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!

Heip!
Voi Pu-parkaa, onpa ikävä juttu. Toivottavasti ei löydy mitään vakavaa. Vaikuttaa aika pelottavilta nuo sinun kokemasi kohtaukset. Onko sinulle sanottu mitään siitä, mitä tuo voisi olla. Tule nyt kumminkin kertomaan kuulumisia, älä kokonaan vetäydy taustalle. Tsemppiä kovasti ja positiivia ajatuksia.

Tuo Kielletty hedelmä -leffa kiinnostaisi minuakin. Täytyykin mennä katsomaan se. Hesarin sunnuntai-sivuilla olikin muutaman kerran kirjoituksia lestadiolaisuudesta. Sieltä olen siis kerännyt "taustatietoa".

Onkos Pauliinan kasvemokko-projekti jo valmis. En nyt muista, että onko tästä ollut jo puhetta.

Mukavaa päivää Kaikille!

Voi Pu! Toivottavasti tutkimuksissa selviäisi pian syy moisille kohtauksille ja ne saataisiin hoidettua. Kuulostaa pelottavalle ja ymmärrän kyllä ettei tuollaisessa tilanteessa halua olla yksin. Ja ihmeessä tule jutustelemaan aiheesta tänne, jos siltä tuntuu ja jaksat. saahan tänne muustakin kirjoitella kuin vauva-asioista!

Ei sais nauraa toisten kirjoitusvirheille, mutta nyt kyllä puhkesin kikattaan täällä työpisteellä: kasvemokko! Ihana!

Mie täällä kärvistelen luteaalivaiheen kivuissa. Tässä kierrossa toden totta kaikki oireet on monin kertaset aiempaan verrattuna. Vielä kun selviää reilun viikon, niin sitten tää on taas hetkeksi ohi. Jotenkin on tuo raskauden piinailukin jäänyt näiden kipujen taka-alalle. Välillä ei edes muista, että tärpin mahdollisuuskinhan on tosiaan olemassa! Sitä vaan kauhulla laskee päiviä menkkojen alkamiseen.

Mutta jospa mulle kävis noin hyvin kuin Alice tuolla kirjoitteli... mistäs sitä tietää? Vielä en ole toivoa kipujeni kanssa luovuttanut! Enkä ihan heti luovuta.

Tinttinen

Joo, hurjalta kuullostavat Pun kohtaukset. Toivottavasti syy selviäisi pian ja saisit niihin hyvän hoidon. Onko sulla ollut aiemmin migreeniä? Mun yhdellä ystävälläni oli kanssa tuollainen hetkellinen tajunnanmenetys, jonka jälkeen hänen puheensa oli hetken ihan sekavaa. Eli suusta tuli ihan vääriä sanoja. Ystäväni säikähti tästä tietysti kovin. Pään magneettitutkimuksissa selvisi, että kyse oli jostain migreeniperäisestä.

Talitinttiselle voimia kipujen keskelle!

Ja Flox, kasvemokko-projekti (hih!) on kappaleiden ompelua ja lankojen päättelyä vaille valmis. Inhoan noita viimeistelyjä, joten ne aina tuppaavat jäämään... Tein myös ne tossut ja sen hilkan, jotka ohjeessa olivat, kun lankaa jäi sen verran reilusti yli.

Nyt lounaalle. Onkin jo kiljuva nälkä!

Täältä kans toivotan kovasti tsemppiä koulujuttuihin Floxille! Muistan kun itse väänsin opinnäytetyötä, niin lopussa ei välillä ollut itku kaukana kun väsymys painoi päälle. Mutta kivaa se oli minusta kuitenkin ja työparinkin kanssa ollaan vielä ystäviä, vaikka toistemme seurassa vietettiin paaljon aikaa! ;) Tsemppiä! Lopussa kiitos seisoo!

Mie olen harkinnu, että pitäsköhän alkaa opettelemaan kutomista tai virkkaamista. Olen aina ollu sen suhteen poropeukalo, mutta nyt on alkanu kiinnostus heräämään. Kesällä ois mukava istuskella kuistilla ja heilutella puikkoja. Samoin matkustan paljon työn puolesta, niin siinä ois junamatkoille ja hotellissa vietettyihin iltoihin puuhaa! Nyt kun sais vielä aikaseksi alkaa opettelemaan. Joskus koetin aloittaa kun oli ulkomailla töissä, mutta pinna loppui lyhyeen ja lyhyeksi jäi se ura käsityöihmisenä!

Sen sijaan tykkään kovasti askarrella ja nikkaroida. Tälle kesälle ajattelin ottaa puutarhan ohella projektiksi rakentaa sellanen laatikko kuistille, jossa vois säilyttää puutarhatyökaluja ja sitä vois käyttää istuimena. Saa nähä riittääkö taidot, mutta on kiva opetella uutta! Raudasta väsääminen on kans hauskaa, olen sitä tehnyt joskus koulussa, mutta se vaatii sellaiset välineet, ettei niitä ihan kotioloissa ole. ;)

En ole ehtinyt nyt yhtään kutoa. Ostin hulluilta päiviltä kivaa mohair lankaa (mainitsinkin jo varmaan tuon) ja suunnittelin, että teen siitä neuletakin. Ohjekin on jo tulostettuna. Ajattelin, että tuossa on hyvä kesäprojekti minulle. On sen verran isompi töinen juttu, että kannattaa varata aikaa kunnolla. Kauheasti olisi muitakin suunnitelmia. Toivottavasti kohta olisi taas aikaa kutomiselle. Minäkin muuten inhoan tuota päättelyä. Ja sitten vielä kun tuntuu, että niistä päättelyistä tulee sellaisia epämääräisiä sykeröitä. :p

Tinttinen, kyllä kannataa alkaa opettelemaan neulomista! ;) Suosittelen suuresti. Meiltä voit sitten kysellä neuvoja, jos nenee sormi suuhun. Tuo säilytyslaatikko/istuin yhdistelmä kuulostaa kivalta projektilta. Ja on varmasti tarpeellinen boxi, että saa työkalut piiloon, mutta todellisuudessa ovat ihan lähellä, eikä jossain varaston tai vajan perukoilla.

Mun kaverilla on myös ollut erikoisia tajunnan menetyskohtauksia ja pahoinvointia. Syyksi selvisi myös jonkinlainen migreeni, kun sitä tutkittiin. Puhekin puuroutui hänellä. Toivottavasti sulla on kaikki kunnossa tai jos se on migreeniä tms. niin saat siihen lääkitystä :-)

Kurjat on Talitinttisenkin kivut. Mutta onneksi sun lääkäri laittoi vipinää kinttuihin, joten eiköhän tuo kivun aiheuttajakin selviä piakkoin.

Mulla meni päinvastoin kuin Pauliinalla ja Ms.Feelgoodilla: raskauden aikana iho muuttui paljon paremmaksi ja finneistä tai ihon rasvaisuudesta ei ollut tietoakaan! Nyt taas rupeaa pukkaamaan finnin alkuja :-(

Moiks,
Mikäs on meidän odottajilla olo? Oletteko huomanneet outoja himoja joihinkin ruoka-aineisiin? Oletteko tehneet hankintoja? Millasella "aikataululla" etenette?
Toistaiseksi ei ole ihan itse odotuksesta kamalasti stooria tullut, joten eikun kertomaan kaikki ihanat ja kamalat jutut :)

Mä en osaa neuloa/virkata/tehdä käsilläni mitään, joka on tosi harmi! Muutaman kaulahuivin olen tainnut saada elämäni aikana tehtyä, siinäpä se. Onneksi kummitätini osaa ja sieltä saankin aina mukavan pehmeitä paketteja :)

Yhteistyössä