Pauliina, mahtavaa, että kaikki on kunnossa! Tiedän todellakin sen kauhun, kun verta vaan valuu. Näinköhän minullakin olisi tuo samainen vaiva?! Minulla kyllä on tullut sitä verta useampaan otteeseen. Voi, kun pääsisin nopeasti sinne polille. Meillä ei siis ole omassa neuvolassa ultralaitetta. Doplerilla sydänäänet kuuluivat taas hyvin. Minä täällä kotioleilen, ulkoilen, lueskelen ja kokkailen. Työni on tosiaan fyysisesti raskasta ja olen myös helpotunut, ettei tarvitse nyt siellä olla. Välillä on kipuja, liekö niitä valesupistuksia. Pääsiäisen aikaan kutsua tutkimuksiin on varmaan turha odottaa, mutta toisaalta olen luottavaisella mielellä, tuntuu, että kaikki on hyvin ja mieli on rauhallinen. Eilen vähän jännitti, kun vuoto on tullut kahtena edellisenä keskiviikkona, nyt sitä ei kuitenkaan onneksi kuulunut. Kävin katsomassa kummilastani 7 kk, ja se pieni paketti tuntui niin lämpimältä ja hyvältä sylissä! Vieläkin välillä ihmettelen omien äidinvaistojeni heräämistä, tämä muutos on tullut todella äkkiä. Mukavaa pääsiäisenalkua itse kullekin!