Ihan uusia vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aivan mahtavia uutisia Pauliinalla!! Paljon onnea plussasta!!! :) Ja vielä ekasta kierrosta! Kerrothan sitten miten miehesi reagoi uutiseen? :)

Me asutaan kerrostalokaksiossa. Vaikka tavaraa on ihan liikaa, niin vielä mahdutaan tänne. Ollaan oikein tyytyväisiä tähän, ainoastaan sauna puuttuu, mikä ois kyllä kiva. Isompaa ei vielä etsitä mutta sitten joskus tarkoituksena etsiä lähinnä rivari-/paritalo neliö. Mulle oma piha on ihan ehdoton vaatimus. :)

Mä täytän kans tänä vuonna 28 ja mies 32. Aika samanikäistä porukkaa täällä näemmä...

Tulipas hyvälle mielelle Pauliinan uutisista! Toivottavasti plussatuulet puhaltaisivat nyt muillekin kovaa! :)

Onnea Pauliina, todella upea uutinen.

Positivinen ketju tosiaan :)

Meillä mies 43 ja minä 33, ja kohta ollaan taas vuoden vanhempia (molemmilla on synttärit toukokuussa).

Kertokaapa naiset miten teidän kropat reagoi hormonaalisen ehkäisyn lopettamiseen.
meinaan itselläni on edelleen finnit ongelmana (ja tuntuu vaan koko ajan pahentuvan vaikka lopetin hormonit jo tapaninpäivänä 2007). Aluksi niitä näppyjä tuli satunnaisesti, sitten ne ilmeni säännölliseti vähän ennen ovista ja uudestaan vähän ennen menkkoja. Nyt niitä on ollut koko ajan (reilun kuukauden putkeen), ne käy vaan kipeämmiksi ja isommiksi. Meinaa hermo mennä. Edes teininä ei ollut tällaista. Ruokavalio ei ole muuttunut miksikään, joten sitäkän ei voi syyttää, riepoo #***#@#€$#*@**. Alavatsaa turvottaa ja mari mari mari...
Sori vuodatus.

Seuraava ovis on ehkä viikon päästä, joskohan tällä kertaa tärppäis. Pitää varmaan aloittaa taas sen mehun litkiminen. Viime kierrossa en vaivautunut.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

pistäkää taas päivitettyä listaa näkyville

Moi,
olenko minä porukan vanhin? Olen 35, mies 32.

Kyllähän se mies oli tosi hämmästynyt ja yllättynyt uutisesta, mutta positiivisella tavalla. Viilipyttymäiseen tapaansa otti asian aika rauhallisesti. Itse olen vieläkin aivan ällistynyt tapahtumasta, tuntuu ihan, että tämä ei voi olla totta. Täytyy nyt vain toivoa, että kaikki sujuu hyvin.

Mulla ei ainakaan vielä ole mitään hirveää finni-invaasiota tapahtunut. Vaihdoin aikoinani pillerit Diane Novaan just iho-ongelmien takia. Näpyt hävisivät, mutta jatkoin Diane Novaa, koska se sopi mulle muutenkin hyvin. Lopetin pillerit silloin loppusyksystä ja vähän kauhulla odotin, miten ihoni siihen reagoi. Ainakin toistaiseksi se on pysynyt ihan hyvänä, mutta saas nähdä, mitä tää raskaus tuo tullessaan.

Nyt töihin, kun kaikki eilisetkin hommat jäi tekemättä.

Tässä sitten päivitetty lista. Tuntuipas kummalle laittaa itsensä tuonne plussanneisiin. LAsketusta ajasta ei ole mitään tietoa. Yritän tänään ehtiä etsiä netistä jonkun laskurin, jolla sitä voisi arvioida.

Pre 3.4. YK5
Alice76, 4.4, YK3
Talitinttinen 6.4, YK 5
Haaveileva Pu YK4
Papunen84 (yritys alkaa huhtikuussa)
Liinuska81 (yritys alkaa kesällä/syksyllä)
Wilhe

Plussanneet:
Pope (YK2) 21.9.
Laureli
matkailijarouva 17.10
Lenaki (YK2) 1.11.
Ms. Feelgood (YK1) 08.11
Pauliina35

Mulla kans on iho vähän reagoinut hormonien loppumiseen. Mulla ei ole koskaan ennen ollut finnejä, mutta nyt niitä pukkaa oviksen ja menkkojen aikaan. Onneks ei kovin paljoa. Mie kun en osaa meikkejä käyttää, niin mulle on tuskaa kun koitan niitä peitellä. Mun perus meikki on pelkkä ripsiväri ja juhliin sitten vähän muutakin.

Mehän ollaan melko saman ikästä porukkaa täällä! Mullakin tulee tänä vuonna 28 täyteen ja miehelle 30. Ollaankin niin hyvin samalla aaltopituudella, ehkä se osin selittyy tälläkin!

Mie luulen, että mulla ovis meni juuri, ja nyt vaan sitten alkaa piinallinen kahden viikon odotus taas. Tällä kertaa vaan oli vähän hiljasempaa tuolla peittojen alla, koska oli vieras juuri harmilliseen aikaan. Mutta toiveita silti on, että oltas itsellemme saatu aikaiseksi maailman paras joululahja!

Taas paistaa aurinko ja ketuttaa istua toimistossa. Olis niin paljon mukavampaa olla kotona ja lähteä ulkoileen. Jospa sitä ens keväänä olis äitiyslomalla niin, että sais käyttää kevät auringon hyväkseen ja ulkoilla paljon!

Heip!
Väsyttää. Otin illalla puolikkaan Ataraxin kutinan takia, ja se lääkehän väsyttää. Oli kyllä niin tuskaista saada itsensä ylös aamulla. Aamulla ja aamulla... aika myöhää aamua se jo oli. Noh, eipähän ainakaan kutittanut...

Voih, mäkin halusin päästä ostelemaan vaivatarvikkeita ja pohtia, että otanko äitiyspakkauksen vai en. Mä olen jo aika päiviä sitten miettinyt, että minkälaisen vauvansängyn haluan mukelolle.

Ulkoilemaan olis kyllä kiva lähteä. Vaan taitaa taas jäädä haaveeksi. Tänään pitäis hoitaa rästihommia ja siivoillakin vähän. Jos tämä loppu Atarax-väsymys vaan helpottaisi, niin olisi tehokkaampi päivä.

...hauskaa, ei hauksaa...
Tää lähtee kotiin, töissä liikkeellä oleva mahatauti on ilmeisesti iskenyt muhunkin, vatsassa kiertää ja muutenkin kehno olo. Mua ärsyttää, tän ja huomisen illan tunnit menee ihan sivu suun....

Niin onhan tuossa opparissakin tosiaan hommaa. Tutkimussuunnitelma on nyt palautettu, jännityksellä ootan et meneekö läpi vai tuleeko kovastikin korjattavaa. :)

Piti tuonne aiempaan vielä kommentoida, että me asutaan 60m2 kaksiossa. Tykätään kyllä, kämppä on rempattu muutama vuosi sitten ja tää on päätyasunto. Koko talossa on vaan 6 asuntoa ja iso piha, yhteinen tosin. Ainut miinus tässä on tuo wc, joka on hurjan pieni. Tai vessaks se olis iso, mut suihku ja pyykinpesukone on samassa. Kuitenkin varmaan vuoden verran tässä ehkä asutaan, sitten vois miettiä oman hankintaa, jos tuon koulunkin saan pois.

Minä olen vähän nuoremmasta päästä eli 25 täytän marraskuussa, mies täyttää toukokuussa 27. Nuorempana aattelin, että haluan kaikki lapset tehdä ennen 30 ja kun kolme olis toiveissa niin tässä taitaa tulla vähän kiire. ;D

Mä voin kans sanoa, että oon niin kateellinen teille jo plussanneille! Mäkin haluan jo plussata ja ostaa vauvanvaatteita ja miettiä äitiyspakkausta jne. Mut toisaalta onhan tässä jo viime syksystä monta kuukautta haaveiltu ja sunnuntaina loppuu pillerit, että onhan se yritys jo lähellä. Teidän kaikkien plussailu vaan nostaa kuumetta ja samoin kummipoika. Kaiken lisäks miehen veli vaimoinen kertoi vkoloppuna, että nekin saa vauvan. Tosi itsekästä varmaan, mut jotenkin en ois halunnu olla "viimeinen" miehen sisarusparvesta, joka vauvautuu. Miehellä siis 3 sisarusta, joista kahdella jo lapsia ja kolmannelle tulossa. Ja sit tuntuu et on kauheet paineet kun ollaan viimeisiä ja anoppi kyselee, et millon meille tulee. Leikillään osittain mut silti.. Ja tosi onnellinen olen miehen veljen ja vaimonkin puolesta, mut jotenkin vaan toisaalta tuntuu pahalta kun itse niin oottaa ja kauheessa vauvakuumeessa ja sit kaikille on vaan tulossa vauva jne. En tiiä tajusko kukaan, mut kuhan marisin. :D

No se marinoista! Tuli tuosta alla pyörivästä Lindexin mainoksesta mieleen, et mun on pakko mennä ostaan se mekko mitä ne telkussakin mainostaa. En siihen itse kuosiin niin ihastunut vaikka on sekin kiva, mut se mekon malli on aivan ihana kun se on sellainen leveä ja hulmuileva! :D

Papusen viestistä tulikin mieleeni, että onkos teillä muilla mikä tilanne mahdollisten siskojen tai veljien lasten kanssa, eli saavatko omat ja appivanhempanne sitten teidän lapsistanne ensimmäiset lapsenlapset vai onko niitä jo entuudestaan? Minun sisaruksilla on lapsia, mutta miehen puolella niitä ei vielä ole.

Olen ihan pihalla vielä näistä raskausjutuista, joten kaipaisin odottajilta vähän apua. Viimeiset kuukautiset alkoivat perjantaina 20.3., niin onkos se sitten niin, että olen nyt raskausviikoilla 4+4? Milläs viikoilla te kävitte varhaisultrassa? Mun pitäisi varata se aika (pitää olla hyvissä ajoin, sillä gynelle, jolla käyn, on tosi vaikeaa saada vapaata aikaa), mutta onkohan viikon 15 loppupuoli liian aikaisin? Silloinhan raskausviikkoa olisi takana 6 ja rapiat.

Ihanaa, kun ulkona paistaa aurinko, vaikka aamuisin onkin vielä tosi kylmää. Selailin tuossa just puutarhalehteä ja mietin, mitä sitä laittaisi parvekkeelle ja mökin kasvimaalle kasvamaan.

Miehen vanhemmille meidän lapsi olis 5 lapsenlapsi, mut mun vanhemmille eka.
Jos Pauliinan viime menkat on ollu 20.3 niin vau.fi laskurin mukaan sulla olis tosiaan 4+4. Varhaisultrahan olis hyvä tehdä silloin, kun viikkoja on vähintään 8, silloin ainakin varmuudella pitäis jo sykkeenkin näkyä. Sehän voi tosin näkyä jo aiemmin, mut ainakin nuilla viikoilla sen näkyminen on varmempaa.

Joo, mäkin sain 4+4. Mä kävin ultrassa 7+4 ja syke näkyi. Suosittelivat kyllä, että rv 8 menisi, koska silloin on paljon varmempaa nähdä syke. Mutta kyllä oon kuullut, että moni on käynyt 6+ ja syke on silloinkin näkynyt. Koska meinaat varata neuvola-aikaa?

Mun veljellä on jo lapsia ja miehen veljellä myös. Me ollaan nyt viimeiset, jotka vauvapuuhiin rupesivat... Suurin hössötys on ehkä siis jo laantunut ;-)

Varaa Pauliina varhasiultra vasta viikolle 8, jos vain maltat siihen asti odottaa. Silloin näkyy syke varmasti ja ei mene rahat hukkaan ja ei tuu paniikkia, jos ei näkyisikään. Mä itse kävin silloin just viikolla 8 varhaisultrassa. Nyt on sit rakenneultrakin varattuna, 7.5. näkee kumpi sieltä tulee! :)

Mun vanhemmille tää on eka lapsenlapsi, miehen vanhemmille toinen. Mun sisaruksilla ei ole vielä lapsia, miehen puolella yksi. Mun veljen perheellä ollut nyt kaksi perättäistä keskenmenoa. Toisen keskenmenneen piti syntyä viikko meidän lapsen jälkeen. Jos kaikki on kunnossa huomisessa neuvolaläkärissä, kerrotaan viikonloppuna molempien vanhemmille ja sit ens viikolla mun on pakko kertoo töissä. Mun veljen perheelle ei varmaan vielä kerrota. On niillä niin auki vielä haavat niistä keskenmenoista. Vai mitä mieltä ootte? Toisen iloon yhtyminen voi olla tosi vaikeaa, kun oma ilo on mennyt vessanpytystä alas. Ootellaan ehkä vielä hetki ennenkuin niille kerrotaan. Mitähän siellä neuvolalääkärissä tehdään? Varmaan taas vaihteeksi sisätarkastus... Alan olla jo kypsänä tohon ronkkimiseen.. Kukaan ei voi siitä nauttia. Sydänääniä kans pääsee toivottavasti kuulemaan.

Pelottaa vain jotenkin tuo raskaudesta kertominen omille vanhemmille. Mitä ne sanoo? Jännitän sitä tosi paljon.... Eiköhän se oo ihana asia, kunhan vähän asiaan ensin tottuvat. Tottakai jokainen vanhempi toivoisi itselleen lapsenlapsia, ainakin niin luulisin...

Tuntuu, että ihmiset on alkanut tuijottelemaan mun mahaa outoon malliin. Ehkä ne arvailee jo.. voi ei. Mäkun luulin peittäneeni asian hyvin.

Joo, aika samanikäistä porukkaa tosiaan ollaan ja esikoista kaikki oottaa tai haaveilee siitä. Noin 30 v porukkaa siis.... Keskimääräinen ensisynnyttäjien ikä on 28, joten moni teistä pääsee siihen. Itse ehdin täyttää 29 ennen mukelon syntymää, joten menen jo tilastojen yli ;)!

Sekä mun että miehen vanhemmille lapsenlapsi olis eka. Ja voin kertoa että vauvakuume vaivaa heitäkin. ;) En ole kyllä suoraan halunnut mainostaa että milloin meillä yritys alkaa, sanonut vain jotain epämääräistä uteluihin.

Mä oon ollu nyt ilman hormonaalista ehkäisyä kuukauden ja kyl huomas et iho reagoi ja näppyjä tuli jonkin verran. Mulla ei oo ikinä ollu suurempaa ongelmaa näppyjen kanssa. Nyt alkaa iho rauhottuun ja odotan niitä menkkoja.... Ärsyttävää kun ei mitään käsitystä millon alkaa, koko ajan oltava varuillaan.

Papunen84 mainitsi haluavansa kolme lasta. Onko muilla suunnitelmia tai toiveita lapsimäärän suhteen? Itse haluaisin 2 tai 3, tällä hetkellä vaaka kallistunut siihen kolmeen, mutta katsotaan nyt, miten tosielämässä käy.

moi!
popea kommentoiden, mä olen kans 29 ku vauva syntyy eli yli tilastojen myös , heh.
vauveli tulee olemaan eka lapsenlapsi molempien vanhemmille. mulla on kyllä yli kolmekymppinen isosisko jolla ei miehensä kaa oo lapsia, ja hänen suhtautumistaan jännitän eniten, hän ei koskaan puhu kenenkään tuttaviensa, saati miehensä sukulaisvauvoista hyvään sävyyn, nälvii ja nokittelee, ja ollaankin mietitty että mikä on syynä. ei ainakaan lapsettomuus, sillä heillä ehkäsyt käytössä. eli luulen että hänen miehensä olisi vauvaihmisiä koska hänellä mm. kuvia itsestään kavereiden lapset sylissään tms. mutta tuntuu että siskoltani menny jotenkin asia ohi tai joku muu saanu mielen niin ankeaksi että ei voi edes suhtautua positiivisesti. no , ei oo vielä kertominen ajankohtaista, mutta parin viikon päästä kyllä.
papuselle, olin ihan samanlainen tuntojeni kanssa ennen omaa raskautumista...
jännittää tosiaan myös se miten tulevat isovanhemmat reagoi, omani odottavat jo , mutta mieheni vanhempien kaa en oo oikein läheinen vaikka välit on hyvät. asumme lähellä molempia.

sitten tuli mieleen ihan pinnallinen pikkujuttu; mun hormoonit on pahoinvoinnin jälkeen keskittyny tosi pinnallisiin ongelmiin kuten olette huomanneet "äitiyspakkaus"-pohdinnat, ja nyt kirppisvaate-pohdinta. Olin aatellu että kirppiksiltä löytää ihania tarvikeita ja vaatteita vauvalle ..jolloin en tarttisi sitä äitiyspakkausta.. mutta tänään kiersin kolme suurta kirpputoritaloa ja olin järkyttynyt vauvan vaatteiden ja tavaroiden kunnosta!!! en ole mikään hienostelija, käytän itse kirpparivaatteita paljon, mutta kaikki vauvan vaatteet oli miljoonakertaa pesty ja parsittu, myytiin jopa rikkinäisiä vaatteita ja hinnat oli kuntoon nähden huimat. petyimme mieheni kanssa kovasti, kun tajusimme, että pikkuvauvojen vaatteet taitaa olla niin kovaa kulutustavaraa, usein monella sisaruksella ollutta, ettei taida voida hankkia kun mäihällä jotain kirppikseltä.
onko teillä mitään samanlaisia kokemuksia, on varmaan kyllä paikkakuntakohtaista.

ja lisää pinnallisia asioita, valittiin miehen kaa jo sit vaunut mitkä hankitaan, ja (tällähetkellä) valittiin emmaljunga city crossit vaunukopan kanssa. kertokaahan kun muihin iskee tää hysteria, niin tehdään vertailugallup :-D

Hmm... Kaksipiippuinen juttu tuo popen veljen perheelle kertominen. Ymmärrän hyvin miksi mietit voiko asiasta vielä kertoa. Varmasti haavat vielä niin tuoreita, että toisten raskausuutiset ovat kovin katkeransuloista kuultavaa. Mutta toisaalta jos kerrot vanhemmille niin tieto saattaa levitä vahingossa sitä kautta heille, ja on mahdollisuus että he tuntevat olonsa loukkaantuneiksi, ettei heille kerrottu asiasta. Vaikka varmasti he ymmärtäisivät ja arvostaisivat hienotunteisuuttanne, ja ehkä vanhempien kanssa voisi sopia, että hekään eivät vielä paljasta uutista. Toisaalta veljellä+vaimolla olisi nyt aikaa rauhassa sulatella ja tottua uutiseen. Vaikka veljesi on surullinen siitä, ettei hänestä vielä tule isää, on hän varmasti samaan aikaan iloinen tulevasta enoudestaan. Niin, asioissa on aina kaksi puolta, mitähän apua tästäkin oli..?! ;) Mutta tunnette veljesi perheen parhaiten, varmasti osaatte päättää oikeimmalta tuntuvan ajan kertoa uutisen.

Tsemppiä vanhemmille kertomiseen! Omassa päässä jo pyörinyt että jos raskautuminen ei kestä montaa kk:tta niin asiasta olisi hauska kertoa vanhemmille esim. isänpäiväkortissa... Mutta tää nyt on tällaista jossittelua.

Hmm... Kaksipiippuinen juttu tuo popen veljen perheelle kertominen. Ymmärrän hyvin miksi mietit voiko asiasta vielä kertoa. Varmasti haavat vielä niin tuoreita, että toisten raskausuutiset ovat kovin katkeransuloista kuultavaa. Mutta toisaalta jos kerrot vanhemmille niin tieto saattaa levitä vahingossa sitä kautta heille, ja on mahdollisuus että he tuntevat olonsa loukkaantuneiksi, ettei heille kerrottu asiasta. Vaikka varmasti he ymmärtäisivät ja arvostaisivat hienotunteisuuttanne, ja ehkä vanhempien kanssa voisi sopia, että hekään eivät vielä paljasta uutista. Toisaalta veljellä+vaimolla olisi nyt aikaa rauhassa sulatella ja tottua uutiseen. Vaikka veljesi on surullinen siitä, ettei hänestä vielä tule isää, on hän varmasti samaan aikaan iloinen tulevasta enoudestaan. Niin, asioissa on aina kaksi puolta, mitähän apua tästäkin oli..?! ;) Mutta tunnette veljesi perheen parhaiten, varmasti osaatte päättää oikeimmalta tuntuvan ajan kertoa uutisen.

Tsemppiä vanhemmille kertomiseen! Varmasti he ovat mielissään, vaikka ensin tokkarassa olisivatkin. :) Omassa päässä jo pyörinyt että jos raskautuminen ei kestä montaa kk:tta niin asiasta olisi hauska kertoa vanhemmille esim. isänpäiväkortissa... (Yritys alkaa siis vasta syksyllä). Mutta tää nyt on tällaista jossittelua.

Miehen vanhemmille meidän vauva olis eka lapsenlapsi, mun vanhemmille toka. Mun siskolla on 11-v. poika. Näillä näkymin mulle riittäisi 1 lapsi, mies on taas ainut lapsi ja se on sitä mieltä kaksi niin niillä olis jossain vaiheessa seuraa toisistaan.
Tää liukuu taas taustalle, olo on kehno...

Iltaa

Minä olen 33 ja mies täyttää 35, eli siinä mielessä alkaa olemaan otollisimmat ajat takanapäin.

Itse lopetin pillerit joulukuussa ja sen jälkeen olen todellakin saanut kamppailla näppylöiden kanssa. Alkuun myös hiukset rasvoittuivat päivässä, mutta nyt on onneksi tilanne normalisoitunut.

Meidän suvuissa on jo entuudestaan lapsenlapsia, mutta siliti meidänkin odotetaan lisäätyvän. Äitille olen tosin sanonut etten ikinä hanki lapsia. Sen vauvahöpinät alkoi minun sinkkuaikoina käymään siinä määrin hermoille, että jollain sen suu oli saatava suppuun.

Tää viikko on taas ollut niin p****stä, kaikki asiat ottaa päähän (varsinkin työasiat). Mutta sit kun käy lukemassa täällä teidän juttuja, niin mieli taas paranee :=)

Alice

Taalla on jo toinen perakkainen hyvan olon paiva, ehka tama raskaus ei olekaan niin epamiellyttavaa kuin jokin aika sitten vaikutti :)

Mina lopetin pillerit viime loka-marraskuussa, ja vaikka kovasti etsin ihomuutoksia, niin en huomannut mitaan mainittavaa. Nyt voisin melkein vaittaa, etta raskauden myota iho on jopa parantunut.

Minun ja miehen vanhemmilla ei ole viela lapsenlapsia, joten he kovasti odottavat jalkikasvuamme, vaikka aika hienotunteisesti siita ovatkin maininneet. Miehen kanssa emme koskaan ole puhuneet vanhemmillemme suunnitelmistamme tai lastensaannin ajankohdasta, joten uskomme, etta ilmoitus tulevasta vauvasta tulee aika suurena positiivisena yllatyksena molemmille tahoille. Tuo ajatus vanhemmille kertomisesta isan- tai aitienpaivan yhteydessa olikin tosi hyva, toukokuussahan olisi oiva mahdollisuus. Mina olen ajatellut kahden lapsen olevan sopiva maara, mutta miehelle riittaisi ehka yksikin, kolme on kuulemma aivan liikaa.

Makin ajattelin, etta ehkapa Popen veljen perheen olisi hyva kuulla Popen tulevasta vauvasta suoraan tulevilta vanhemmilta, eika sit jostain mutkan kautta jos asiasta kertominen pitkittyy. Eikos heilla kuitenkin ole jo yksi lapsi, joten toivoa heilla kuitenkin on uuden vauvan saamisesta.

Tuli mieleen noista Pauliinan varhaisultrapuheista, etta noista raskausviikoista puhuttaessa nayttais olla kahta kaytantoa. Jos puhutaan kahdeksannesta viikosta, on kyseessa tosiasiassa viikko, jolloin viikkoja on 7+x. Usein kuitenkin huomaa, etta ihmiset puhuu viikosta 8+x. Mulle annettiin varhaisultraan aika aikaisintaan rv 7+, otin sen sit kuitenkin kaytannon syista paivalle rv8+1 (eli yhdeksas viikko). Ei varmaan kannata paljon ennen kahdeksatta viikkoa sita varata, koska ei ole mitaan takeita, etta kaikki nakyisi ja kuuluisi niinkuin pitaisi.

On tama ketju ihan ihmeellinen, kun me suhteellisen ikaloput naiset raskaudumme ihan jatkuvalla syotolla. Henkisen kypsyydemme taytyy olla ihan huippuluokkaa ;-)

Olipas tullut paljon viestejä. Kävimme miehen kanssa kaupungilla ostoksilla ja syömässä ja kotiuduimme vasta.

Matkailijarouva, en nyt muista, missä päin asut, mutta jos asustelet pääkaupunkiseudulla, on ens viikonloppuna Klaukkalassa lastenvaatekirppis. Siellä ei siis myydä mitään muuta kuin lastentarvikkeita. En ole itse siellä ikinä käynyt, mutta monet ystävistäni ovat kuulemma tehneet tosi hyviä löytöjä sieltä. Ymmärtääkseni siellä myynnissä oleva tavara on keskimäärin suht hyväkuntoista.

Tunnustan, että mäkin olen tutkaillut noita vaunuja jo ennen tätä plussaa. Jossain vauvalehdessä oli vaunutesti, ja tarkkaan luin senkin. Mustakin ne Emmaljungan City Crossit vaikuttivat kaikin puolin hyviltä.

Popelle tsemppiä huomiseen neuvolaan. On hankala juttu se veljesi perheelle kertominen. Minäkin ehkä tekisin niin, että kertoisin heille suoraan ja ennen kuin he itse arvaavat asian. Silloin veljesi ja hänen vaimonsa voivat heti saman tien puhua asiasta ja ajatuksistaan teidän kanssanne.

Hih hih, olipas hauska tuo Ms. Feelgoodin viimeinen kommentti meistä ikälopuista naisista :)

Yhteistyössä