ihan tyhjä olo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mies kyyi aamulla viestillä että mikä mua vaivaa..laitoin ihan suoraan sille sne minkä kerroin hänelle jo eilen illalla.

vastaukseksi sain panettelua.sanoin että joko hän lähtee tai minä lähden pojan kanssa.vastaus tähän oli" poika ei lähde yhtään mihinkään".luuleekohan mies tosiaan että jätän jätkän hänelle,ihmiselle jonk knassa saa aina taplla syöttämisestä ja vaipanvaihdosta.KOSKAAN ei ole joutunu yöllä heräämään ja hoitamaan poikaa kesken yöunien.
sanoi hakevansa vaatteet tänään töiden jälkeen ja naurahti kun sanoin että pidän läppärin niinkauan kun kunnes saan sen tonnin takasin.samoin lapsen turvaistuimesta tuli riitaa,mä olen sen ostanu :/
autosta on velkaa 10t,se on mun nimillä.
mähän voin myydä sen?eikö?
mitäs jos mies vie sen kuitenkin?voinko soittaa poliisille tms?
mietin vaan että eihän sillä oo mahdollisuutta saada mua kuseen ton asian suhteen? :ashamed:

Jos auto on sun nimissä niin se on sun. Ei väliä kuka sitä on maksanut tai käyttänyt, lain mukaan se on sun. Tosin velkakin on sun eikä miehen tartte sitä maksaa enää penniäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:
Onko teillä siis yhteinen asunto, siis asutteko omassa vai vuokralla?

Tuletko itse anoppisi kanssa toimeen? Voisitko kuvitella puhuvasi hänen kanssaan, vai kokeeko hän sen loukkaavana? Onko anoppisi kotona, ts. kun itse menet jossain vaiheessa töihin, et varmaan ehdi siivota toisen sotkuja.

anoppi ei puhu sanaakaan suomea ja miehen isällä on jotenkin vähäteelvä asenne.olenhan suomalainen *uora joka on pilannu heidän poikansa elämän.
tasan näillä sanoilla
|O

Tuo kuulostaa pelottavalta! Kunpa ei tarttis lukea lehdestä vauvapalstalaisen kokemasta kunniamurhasta... :(
noita kunniamurhiahan tehdään (valitettavasti ) jos tytär "häpäisee" sukunsa eli se ei kyllä ole oikea sana tähän..Mutta itse tilanteeseen,kuten moni muukin palstalainen olen sitä mieltä,että ero olisi paras vaihtoehto teidän tilanteeseen..ja tämmöisiä tilanteita on ihan suomalaistenkin kesken..

voi että kun kuulostaa kurjalta :'( :( nyt äkkiä jätät sen! Kyl sä sen auton voit sit myydä ja otat poliisit siihen mukaan jos alkaa tuollain aina uhkailemaan jne. Voitko siis nyt vaikka lähteä ja otat kaikki tärkeimmät jutut mukaan jos mies onkin nii hullu et pistäis säpäleiks kaiken ku suuttuis et lähit? Mut lähde hyvä ihminen, lähde!! Sä olet niin paljon paremman ansainnu, vaiks ois kuin temperamenttinen ni ei tommost tarvi kestää! Onko sul lähel joku jonka luo voit majoittua siks aikaa et vaiks poliisien kans selvitätte sen tilanteen et sit se lähtee sielt ja todellakin vaihdatat lukot yms.? Tuo ei oo mistään kotosin! Pois tuommone mies, ei se siit mikskään muutu! Jaksamisia ja voimia sulle!! :hug:

ensimmäisenä sä et osta kuin ruokaa sulle ja lapselle.mies hakekoon omansa kaupasta.sitten rupeet myymään esim sen vehkeitä että saat sen 1000e pois ja haet asunnon lapsellesi ja itsellesi.jätät tuollaisen paskan ja annat itsellesi paremman elämän.
ihmettelen mihin rahansa tunkee,mutta muista osta lapselle ja sulle vain ruokaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
te näitä otuksia pokaatte marssista vai jupiterista?

no äläs nyt.. tiä vaiks se mies oli hyvä ennen näit kaikkee.. tosin en ymmärrä et miksei ap jättäny miestä jo sillo ko se jätti sen sinne prismaan.. (en siis ole aiemmin juuri seuraillu tilannetta ja tuostakin luin vasta nyt)..

ja se kun on helppo aina olla niin jälkiviisas.. ja joskus on erittäin vaikee lähtee sit ku mies onki muuttunu iha kauheaksi.. Mut iha lapsenki vuoks ap:n tulis lähteä tai siis heittää se mies pihalle!!

sä saat ottaa auton pois siltä poliisien kanssa.vie siltä niitä vehkeitä jollekkin jemmaan että saat sen 1000e velkaa pois siltä.ja vie omia arvotavaroitasi myös ettei voi niitä pimittää sulta.sitten soitat lastenvalvojalle ja kerrot asian,näin mies ei saa sua vastaan keksittyä paskaa kun olet ite jo soittanut ja selittänyt mikä on homman nimi.

mistä sen tietää vaikka toiseen naiseen puskee rahat?tai vanhemmillensa?ja miksi ihmeessä olet antanut ottaa auton sinun nimiin?
ukko pihalle ja turvaan.mistä sen tietää mitä se tekee.
sori luin sen ruottalaisen naisen kirjan,kun se oli sen ulkomaalaisen miehen kanssa.kuhan ei hoksaa lasta viedä.

Toivottavasti AP on kippaamassa sitä aikuista lasta poies elämästään. Ei kande ees miettiä et kuin pärjää yksin lapsen kans kun on joutunu jo hoitaa kahta |O
Tsemppiä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistä sen tietää vaikka toiseen naiseen puskee rahat?tai vanhemmillensa?ja miksi ihmeessä olet antanut ottaa auton sinun nimiin?
ukko pihalle ja turvaan.mistä sen tietää mitä se tekee.
sori luin sen ruottalaisen naisen kirjan,kun se oli sen ulkomaalaisen miehen kanssa.kuhan ei hoksaa lasta viedä.
jos ei viitsitä yleistää kuitenkaan,kiitos :flower:

tuuhan jybis sit kertomaan miten kävi jne! Ja todellakin nyt tai ei koskaan! Sä et saa sitä miestä muuttumaan ja parhainta on ny saada itses ja lapses turvaan! käytännön juttuja (tapaamisia yms.) voitte miettiä sit joskus myöhemmin kun pöly on laskeutunu! ja sekin tulee tehdä sit viranomaisten kanssa et ei tuu epäselvyyksiä ja pahaa mieltä enempää!

kiitos kaikille.nyt ollaan lähdössä isäpuolen luokse.
mies sanoi että voin pitää läppärin mutta laittaa siihen salasanan :headwall: idiootti!
piet sen niin ettei saa laitettua.ja eikö ne saa nykyään poistettua tosi helposti.
mutta muista että otat omia arvotavaroitasi mukaan.sitten menet ja otat sen auton,jos se ryttää sen yms sä saat takkiis siinä tosi pahasti et hoida se auto myös pois kerta se sun nimillä on,

:hug: Mun mielestä kulttuurierot ei kyllä kaikkea selitä...eikös, jos kerran miehes olettaa sun hoitavan kotihommat kokonaan , niin häne pitäs sitten elättää teidät...näin karrikoiden näistä kulttuuri ja nais-mieseroista.
Ihan selkeesti on ukkeli passattu piloille ja jos ei kunnon keskustelun kautta muutu piiruakaan, ei edes yritä, niin min en kyllä enää ois yhdessä. Laita ihan paperille ennen keskustelua nuo samat ongelmat ja kysymykset mitä olet tänne kirjoittanut, että muistat ne sitten jos alkaa keittämään.
Ihan tosi, on toisenlaisiakin miehiä, sellasia jotka arvostaa ja kuuntelee kumppaniaan ja rakentaa yhdessä kotia ja elämää, mutta tiedän, ei ole helppoa lähteä :hug:

jos viekin auton joka on sun nimissä niin voit kyllä soittaa poliisille ja ilmoittaa sen varastetuksi,myös voit soittaa poliisin noutamaan sen kämpiltä jos ei muuten lähe..
on se kumma miten paljo paskaa me eukot ollaan valmiita kestämään,itteenikin ihmettelen.mut pysy tiukkana,ei se tosta mihkään parempaan ainakaan muutu kun ei kuulosta herrassa olevan omasta mielestään mitään vikaa...

:hug: Ihan kuin olisit puhunut mun suulla, nelisen vuotta sitten, paitsi että mun eksä ei ollut muslimi. Mutta uskallanpa väittää että tilanne ei parane seuraavan 10 vuodenkaan aikana, ja siihen mennessä ukkosi ehtii kehittää jo aikamoiset rahavaikeudet myös sulle, ja suhteenne ei ainakaan siitä parane. Minunkin eksä nimittäin kyllä jatkaa samaa rataa, kahdesta autosta hältä viety nyt kilvet kun ei maksanut veroja yms. ja katsastanut, tämä jälkimmäinen hänen nykyisen avokkinsa nimissä vieläpä... Aina on rahat loppu, vaikka kaksi työssäkäyvää ihmistä, meillä puolikkaat tulot heihin verrattuna nykyisen ukkoni kanssa, sekä kaksi lasta elätettävänä, kaksi autoa ylläpidettävänä. Ja riittää rahat. Kun yritin aikanaan entiseni kanssa asioista puhua, ei kuulemma jaksanut tehdä mitään kotitöitä...hän kun kävi kurssilla 8-15 todellisuudessa meni puoleen päivään ennekuin nousi sängystä ja tuli kahden aikaan jo kotiin. Äitini oli meillä tyttöä hoitamassa ja hiukan ihmetteli kun joutui tunnin ajon päästä tulemaan lapsenvahdiksi ja tytön isä taas makasikin sängyssä päivän. Itte lähdin kouluun 7 aikaan aamulla ja kotiin tulin yleensä 17.30, siihen joinain iltoina iltatyöt päälle ja kotityöt, sitten yöllä läksyt...ja kun pyysin apua kotitöissä, sain kuulla olevani itsekäs. Muutaman kerran eron edesä eksä lupasi parantaa tapansa, mutta jo parin päivän päästä tavat palasivat entiselleen.. Väsyin sitten ja heitin pellolle. Pari kuukautta toi vielä mulle pyykkinsä pestäväksi ja ei pystynyt ottamaan tyttöä luokseen kun ei osannut tehdä neidin kanssa mitään, saati tullut toimeen kun neiti sai raivarit. Sitten löysi tämän nykyisen avokkinsa ja en heidän kotielämästään tiedä, mutta raha-asiat eivät ainakaan ole muuttuneet.

Eli mä en luottaisi siihen että tilanne paranee, vaan pistäisin ulkoruokintaan. Varsinkin kun jo kotoaan on saanut tietynlaisen mallin.

te ootte saanu mun silmät avautumaan.se on käyny pikkuhiljaa mutta nyt oikeen räpsähti.
kaikkia arvosineitä en voi ottaa mukaan,saa nähdä rikkooko se ton töllön suutuspäissään.
ei päästä isäpuolelle lähtee vielä kuns e pääsee vatsa 18.00 töistä,siihen mennessä mies on tullu kotiin.
tekis mieli niin jäädä himaan kun se tulee |O

te ootte saanu mun silmät avautumaan.se on käyny pikkuhiljaa mutta nyt oikeen räpsähti.
kaikkia arvosineitä en voi ottaa mukaan,saa nähdä rikkooko se ton töllön suutuspäissään.
ei päästä isäpuolelle lähtee vielä kuns e pääsee vatsa 18.00 töistä,siihen mennessä mies on tullu kotiin.

Voimia sulle Jybis.. :hug:

Se on vaikea tehda se lahto/ero paatos, mut sen jalkeen se on tehty ja sun pitaa vaan olla vahvana eika ottaa miesta takas. Vaikka loppupeleissa mies sarkiskin tavaraa niin tarkein et sina ja lapsi olette turvassa. Kaikki tavara voidaan aina korvata..

Kovasti kovasti voimia :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:

Voimia sulle Jybis.. :hug:

Se on vaikea tehda se lahto/ero paatos, mut sen jalkeen se on tehty ja sun pitaa vaan olla vahvana eika ottaa miesta takas. Vaikka loppupeleissa mies sarkiskin tavaraa niin tarkein et sina ja lapsi olette turvassa. Kaikki tavara voidaan aina korvata..

Kovasti kovasti voimia :hug:

kiitos.en löydä rattaiden avainta mistään
:headwall:
eli en pääse pojan kanssa mihinkään |O
toivotaan että isäpuoli kerkee tänne ennen miestä.isäpuoli asuu tosin 40neliön yksiössä mun veljen kanssa että ei sielläkään yhtä yötä kauempaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:
Istu hetki rauhassa ja hengita syvaan ja mieti missa avain voisi olla.. se siten kilahtaa paahan et missa se on..

toivotaan..rattaat on semmosella ranteen paksusella metalliketjulla kiinni..
täytyy mennä tupakalle kun tuntuu että pää räjähtää

Yhteistyössä