Ä
Äiti ja mukulalauma
Vieras
Olemme mieheni kanssa kumpikin vanhempiemme ainoat lapset, joten halusimme hankkia yhdessä monta lasta, että heillä olisi seuraa toisistaan eli sisaruksistaan. Meillä on 10v tyttö sekä 5 poikaa, jotka ovat 8v, 5v, 3v, 2v, ja 1v. Jostain tuntemattomasta syystä pojat eivät ole lainkaan kiinnostuneita muista ihmisistä, eivät edes muista lapsista. He eivät ole edes kiinnostuneita edes toisistan tai siskostaan. Tuolla nuo pojat leikkivät leikkihuoneessa kukin omilla leluillaan välittämättä lainkaan toisistaan tai isosiskostaan, joka menee itkien veljen luota toisen luo yrittäen saada heitä leikkimään kanssaan ja kun ei onnistu, niin hokee tuskastuneena, että "Kuka näistä pikkupojista rupeaisi isosiskolle leikkikaveriksi jonka äiti ja isä lupasivat minun saavan kun rupesin näitä veljiä saamaan". Ihan turhaan tuli nuo pojat hankittua, kun heistä ei ole leikkiseuraksi toisilleen eikä siskolleen. Olisi kannattanut hankkia vain tuo tyttö :-(
Ps. onneksi olen jälleen raskaana ja odotan tällä kertaa syntyväksi tyttövauvaa. Jospa tästä tytöstä tulisi isosiskolle leikkikaveri viimeistään 2-3 vuoden päästä kun nuo pojat ovat päästään vialla eikä heistä ole siihen.
Ps. onneksi olen jälleen raskaana ja odotan tällä kertaa syntyväksi tyttövauvaa. Jospa tästä tytöstä tulisi isosiskolle leikkikaveri viimeistään 2-3 vuoden päästä kun nuo pojat ovat päästään vialla eikä heistä ole siihen.