Ihan turhaan hankin 5 poikaa :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti ja mukulalauma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti ja mukulalauma

Vieras
Olemme mieheni kanssa kumpikin vanhempiemme ainoat lapset, joten halusimme hankkia yhdessä monta lasta, että heillä olisi seuraa toisistaan eli sisaruksistaan. Meillä on 10v tyttö sekä 5 poikaa, jotka ovat 8v, 5v, 3v, 2v, ja 1v. Jostain tuntemattomasta syystä pojat eivät ole lainkaan kiinnostuneita muista ihmisistä, eivät edes muista lapsista. He eivät ole edes kiinnostuneita edes toisistan tai siskostaan. Tuolla nuo pojat leikkivät leikkihuoneessa kukin omilla leluillaan välittämättä lainkaan toisistaan tai isosiskostaan, joka menee itkien veljen luota toisen luo yrittäen saada heitä leikkimään kanssaan ja kun ei onnistu, niin hokee tuskastuneena, että "Kuka näistä pikkupojista rupeaisi isosiskolle leikkikaveriksi jonka äiti ja isä lupasivat minun saavan kun rupesin näitä veljiä saamaan". Ihan turhaan tuli nuo pojat hankittua, kun heistä ei ole leikkiseuraksi toisilleen eikä siskolleen. Olisi kannattanut hankkia vain tuo tyttö :-(

Ps. onneksi olen jälleen raskaana ja odotan tällä kertaa syntyväksi tyttövauvaa. Jospa tästä tytöstä tulisi isosiskolle leikkikaveri viimeistään 2-3 vuoden päästä kun nuo pojat ovat päästään vialla eikä heistä ole siihen.

Johan on terveellä pohjallla teillä perhe.... Aika jänsä ettette veiläkään tajua että lapsista nyt ei vaan tule teidän jatkumoita ihmisinä, eikä suurella todennäköisyydellä edes sellaisia mitä haluaisitte. Mutta eikös olis kiva kun sunkin äitisi tulisi nyt sanomaan ettet ole ollenkaan sellainen lapsi jonka hän olisi halunnut.

Toivottavasti tää aloitus on provo.

Johan on terveellä pohjallla teillä perhe.... Aika jänsä ettette veiläkään tajua että lapsista nyt ei vaan tule teidän jatkumoita ihmisinä, eikä suurella todennäköisyydellä edes sellaisia mitä haluaisitte. Mutta eikös olis kiva kun sunkin äitisi tulisi nyt sanomaan ettet ole ollenkaan sellainen lapsi jonka hän olisi halunnut.

Toivottavasti tää aloitus on provo.

Tämä on provo. Mulla on suunnilleen ton ikänen tytär, eikä se kyllä tollasista etsis leikkiseuraa.
Lopeta lisääntyminen, trolli.

Mutta onhan se nyt ihan itsestään selvää, että sisarusten pitäisi rakasta toisiaan hyvin paljon leikkiä keskenään. Nytkin isosisko yrittää houkutella pieniä veljiään kanssaan hauskaan piirileikkiin pyörimään, mutta veljiä ei vain kiinnosta. Se vain pelottaa minua kovasti, että jos heillä onkin se lapsuusiän psykoosi eli autismi.

Mutta onhan se nyt ihan itsestään selvää, että sisarusten pitäisi rakasta toisiaan hyvin paljon leikkiä keskenään. Nytkin isosisko yrittää houkutella pieniä veljiään kanssaan hauskaan piirileikkiin pyörimään, mutta veljiä ei vain kiinnosta. Se vain pelottaa minua kovasti, että jos heillä onkin se lapsuusiän psykoosi eli autismi.

Se on tietysti totta. Veikkaan autismin lisäksi ADD:tä. Kokeilepa laittaa lastesi päähän ämpärit ja piirrä niihin hymynaamat, josko se auttaisi piirileikin pyörimistä.
Tämän jälkeen poltat piippua ja laulat miehellesi "sinä ansaitset kultaa" ja harpot ovesta ulos.