Ihan tosissaanko voi tulla raskaaksi ehkäisystä huolimatta?

  • Viestiketjun aloittaja madma
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
No mulla tämä viimeisin on Magic-vauva :D :heart:
Ehjä oli aina? Käytössä koko yhdynnän ajan? Mies piti kiinni kun veti pois? Jne nämä peruskysymykset? :) En siis pahalla tätä jankuta vaan ihmetyttää ja olen turhankin utelias ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
No mulla tämä viimeisin on Magic-vauva :D :heart:
Ehjä oli aina? Käytössä koko yhdynnän ajan? Mies piti kiinni kun veti pois? Jne nämä peruskysymykset? :) En siis pahalla tätä jankuta vaan ihmetyttää ja olen turhankin utelias ;)
Juu, ainakin meillä. Siksi "hieman" ihmetyttikin että pullat oli uunissa :xmas:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Meillä on kondomivauva: ehjä kondomi (reikiä ei näkynyt, tarkistettiin kyllä joka kerta) joka oli paikoillaan alusta loppuun, ja poistettiin niin ettei mitään päässyt luiskahtamaan sisään....
Kierukka on pettänyt useammaltakin tietämältäni henkilöltä.
Mutta toiset on vaan hedelmällisempiä kuin toiset.
Käytössä ei ollut mikään öljypohjasta liukastetta? Yritän tosissaan keksiä jonkun "käyttövirheen" :D Onko niissä sitten vaan jotain pienen pieniä reikiä vai miehellä ihmeellisiä macgyver-siittiöitä? ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Meillä on kondomivauva: ehjä kondomi (reikiä ei näkynyt, tarkistettiin kyllä joka kerta) joka oli paikoillaan alusta loppuun, ja poistettiin niin ettei mitään päässyt luiskahtamaan sisään....
Kierukka on pettänyt useammaltakin tietämältäni henkilöltä.
Mutta toiset on vaan hedelmällisempiä kuin toiset.
Käytössä ei ollut mikään öljypohjasta liukastetta? Yritän tosissaan keksiä jonkun "käyttövirheen" :D Onko niissä sitten vaan jotain pienen pieniä reikiä vai miehellä ihmeellisiä macgyver-siittiöitä? ;) :D
Ei ollut mitään extraliukasteita.
Mutta miehellä tosiaan on macgyvereita :D
 
ap
Kyllä näitä tapauksia ilmeisesti on :) Täytyy huokasta helpotuksesta kun itsellä on aina ollut niin hyvä tuuri ettei ole pettänyt. Jotenkin olen vaan aina ajatellut, että käyttäjässä vika mutta se onkin näköjään tuotteessa ;)
 
mun yhden kaverin ei tarvii kun katsoa miestään niin se on raskaana pillereistä ja kondomeista huolimatta B)
oikeesti niiden keskimmäinen lapsi on saanu alkunsa niin et on ollu sekä pillerit että kortsu, uskomatonta mutta totta.. :whistle:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mun yhden kaverin ei tarvii kun katsoa miestään niin se on raskaana pillereistä ja kondomeista huolimatta B)
oikeesti niiden keskimmäinen lapsi on saanu alkunsa niin et on ollu sekä pillerit että kortsu, uskomatonta mutta totta.. :whistle:
Huh huh! :whistle: Melko pelottavaa, että noin helposti tulee raskaaksi :D
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mun yhden kaverin ei tarvii kun katsoa miestään niin se on raskaana pillereistä ja kondomeista huolimatta B)
oikeesti niiden keskimmäinen lapsi on saanu alkunsa niin et on ollu sekä pillerit että kortsu, uskomatonta mutta totta.. :whistle:
Ja sä kerrot tän nyt ihan tosissas...
 
vieras
minä tulin raskaaksi myös ehkäisystä huolimatta.. kortsu petti, hain jälkiehkäisypillerin (sen 12 tunnin sisällä milloin se olisi paras ottaa) ja silti tulin raskaaksi. vähän kyllä nykyään pelottaa luottaa mihinkään ehkäisyyn:/
 
mä ymmärrän mitä ap täs ajaa takaa kyllä.

itsekin olen joskus miettinyt, että miten niiiiiiiiiiin monella voi ehkäisy olla pettänyt vaikka sitä oikein on käytetty? pelkästään jo tän ketjun perusteella vois laittaa uusiksi esim.kortsupaketeiden "varmuusprosentit".

(( sit viel et jos joku kertoo et kaveril on vaik pilsuista ja kumin käytöstä huolimatta lapsi, niin se mua epäilyttää ; kukaanhan ei totuutta tiedä kuin omalta kohdaltaan että onko käynyt vahinko vai "vahinko" ))
 
tää mun kaveri ja sen mies eli asumuserossa ja niil oli avioliiton harkinta-aika päällä kun alko vanha suola janottaa jonkun pikku keskustelun päätteeks. kaveri söi pillereitä ja koska se sai ekan lapsensa pillereistä huolimatta, niin olivat käyttäneet vielä kortsua ja tsädäm. positiivinen raskaustesti. kolmatta ehtivät puhua et vois tehdä kolmannen ja ei menny ku tovi ku tuli viestiä et raskaana ollaan :)
 
Meillä
syntyi kolmas vauva kuparikierukasta huolimatta. Ja kyllä se kierukka siellä kohdussa oli ihan oikein. Kierukka poistettiin raskauden alkuvaiheessa ja minun käskettiin valmistautua keskenmenoon, se kuulemma usein tapahtuu tuossa tilanteessa. Meillä kuitenkin kaikki meni (nyt ajateltuna) hyvin.

Tuon tapahtuman jälkeen meillä oli pitkään käytössä tuplaehkäisy; minä söin pillereitä ja mies käytti sitten vielä kondomiakin...:D Nyt miehelle on tehty vasektomia ja se on meidän ainoa ehkäisymme (testien mukaan siittiöitä ei ole).

Minä olen aina tullut helposti raskaaksi, tyyliin "kertalaakista"...otollinen maaperä sitten ehkäisyn pettämisellekin ilmeisesti....;)
 
lllllllll
Uskokoon ken tahtoo, mutta onpa tullut todistettua niin mahdotonkin tapaus kuin sterilisaation teettäneet vanhemmat saavat taas lapsen. Ei siinä mitään, jos toiselle olisi vain teetetty, mutta kun molemmilla on putket poikki.
 

Yhteistyössä