Ihan tosissaanko voi tulla raskaaksi ehkäisystä huolimatta?

  • Viestiketjun aloittaja madma
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mun yhden kaverin ei tarvii kun katsoa miestään niin se on raskaana pillereistä ja kondomeista huolimatta B)
oikeesti niiden keskimmäinen lapsi on saanu alkunsa niin et on ollu sekä pillerit että kortsu, uskomatonta mutta totta.. :whistle:
Huh huh! :whistle: Melko pelottavaa, että noin helposti tulee raskaaksi :D
Mä oisin onnesta soikena jos oisin noin hedelmällinen. Tai edes murto-osa tuosta...

 
No nää tapaukset joissa ehkäisyä käytetty oikein ei silti kyllä kovin yleisiä voi olla, kuparikierukka ehkä poislukien kun se nyt ei vaan ole niin varma (kun ei ovulaatiota estä ja siittiötkin pääsee perille saakka).

Mun henk.koht. kokemus kuitenkin on, että seksielämää ehti olla joko pillereillä tai kortsulla huolellisesti ehkäisten 10 vuotta ilman mitään vahinkoja, ja sitten kun se kortsu jätettiin pois niin ekasta kierrosta tulin raskaaksi.
 
ehkäisyä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Touhutipat ei sisällä siittiöitä. Keskeytetystä yhdynnästä raskautuneet ovat vaan keskeyttäneet liian myöhään.
Pillerit ainakin voi pettää tosi helposti. Mulla petti mercilonit, ne oli liian laimeat mulle. Niiden sisältämä hormonimäärä ei riittänyt.

Tuossakin esimerkissä oli periaatteessa käyttövirhe vaikka ethän sä voinut tietää että ne on liian laimeat sulle. Mä olen aina luullut, että touhutipoissakin on siittiöitä mutta ilmeisesti ei sitten ole, mutta joka tapauksessa käyttövirhe tuokin on ;)
on niissä touhutipoissa siittiöitä!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Mua kyllä jaksaa ihmetyttää ne kortsujutut. Siis jos sulla on muovipussi ilman reikiä ja sinne ruiskit spermat, niin miten ne sieltä karkaa?! :eek:

Ehkä tosiaan kyse on sängen hankaamista rei'istä ... tai jotain :LOL:
Tätä mäkin olen ihmetellyt :) Pakkohan niitten on jostain päästä livahtamaan ;) Kai siittiö on niin pieni että mahtuu sellaisesta reiästä josta vesipisara ei? :whistle:
 
mutsilla petti sterilisaatioklipsit 13v sitten.. meni lääkärit jorvissa noloksi kun kysyttiin mudelta et "mis tää on sulle tehty"? mutsi vastas et "täälä":D no mut siit meni vuosi niin meidän perheen lapsimäärästä tulikin kolmen sijaan kaks, et kaipa se oli jotenki tarkotus sitte
 
Jo ensimmäisissä siittimen päähän tulevissa ns. liukastustipoissa voi olla miljoonia siittiöitä, jolloin ne pääsevät emättimeen jo heti ensimmäisellä työnnöllä. Näin ollen pelkkä siemensyöksyn estäminen emättimeen ei riitä ehkäisyksi, koska "vahinko" voi olla jo tapahtunut.
http://www.tohtori.fi/?page=1750363&id=6846798

Mutta meillä myös on yksi kumityttö. yksikään kumi ei mennyt rikki ja käytettiin ohjeiden mukaisesti, silti tulin raskaaksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
No mulla tämä viimeisin on Magic-vauva :D :heart:
Ehjä oli aina? Käytössä koko yhdynnän ajan? Mies piti kiinni kun veti pois? Jne nämä peruskysymykset? :) En siis pahalla tätä jankuta vaan ihmetyttää ja olen turhankin utelias ;)
Juu, ainakin meillä. Siksi "hieman" ihmetyttikin että pullat oli uunissa :xmas:
meillä myös näin. valitettavasti tämä raskaus meni kesken. se oli niin monen sattuman summa. menkat normaalisti ja juuri viimeinen kierto ennen kuin aloitti pillerit yms. vieläkin potkin itseäni miksen testannut ennen kuin aloitin pillerit vaikka menkat tuli normaalisti ajallaan yms.
 
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
No mulla tämä viimeisin on Magic-vauva :D :heart:
Meidän Magic on jo kaksivuotias :heart: :D
Meidän Magic-vauva on 8kk. Ja ihan oikeasti taikuutta vissiin, kun ei koskaan edes huomattu, että olis ollut rikkinäinen tai lipsahtanut paikoiltaan :eek:

Ei siinä mitään, ihan hyvä taikatemppu :D
 
äippä
täälä on yksi raskaana oleva näkin valmistajilta vaatimassa korvausta ;) 3 yhdyntää oli ja kondoomi alusta loppuun koska nesteeni välillä polttavat miehen kalun verille... 2vuotta muita lapsia väsätty ja tämä tuli vaan. SÄNKI oli minullakin joten taisi se, rikkoa?vai olikol happoa kolossani? juu tasapainoa kolosta hoidettu mutta edes yhtä palaa suklaata ei voi syödä etteiala paikat hapantua.
 
Keittiönoita
7 vuotta tällä palstalla vietettyäni tiedän, että 99% vahinkoraskauksista johtuu oikein käytetyn ehkäisyn pettämisestä. Vain 1% johtuu siitä, ettei ehkäisyä käytetty. Jos siis palstaa on uskominen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja lllllllll:
Uskokoon ken tahtoo, mutta onpa tullut todistettua niin mahdotonkin tapaus kuin sterilisaation teettäneet vanhemmat saavat taas lapsen. Ei siinä mitään, jos toiselle olisi vain teetetty, mutta kun molemmilla on putket poikki.
No tuo on kyllä jo urotyö :D
Aika ihmeellistä..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
7 vuotta tällä palstalla vietettyäni tiedän, että 99% vahinkoraskauksista johtuu oikein käytetyn ehkäisyn pettämisestä. Vain 1% johtuu siitä, ettei ehkäisyä käytetty. Jos siis palstaa on uskominen :D
Näinhän se taitaa vähän olla :D Kovin haurasta tavaraa tuo kumi :whistle:
 
Melody
Mulla on Mini-Pill nimiset minipillerit olleet käytössä yli puoli vuotta. Oon ottanu jokaikisen tabletin AINA ajallaan, ja sain vko sitten tietää että olen raskaana! Mikään ei ole siis täysin varmaa.
 
Fleur de la Cour
'Kierukka kädessä' syntyneitä lapsia on paljon. Kuparikierukka ei ole sataprosenttinen ehkäisyteholtaan. Pillerit voi pettää esim. jos sairastaa kauhean ripulitaudin, vaikka olis kuinka ajallaan syönyt pillerinsä. Mutta samaa mieltä olen silti alkuperäisen kanssa siitä, että useimpien 'vahinkoraskaudet' on oman sähläyksen tulosta.
 

Yhteistyössä