Jos se on väliaikaista nii ei mitää pahaa mut jos eletään vuodesta toiseen ilman et yritettäiskään saada töitä nii sitte se on mun mielestä väärin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Muku:Oon miettinyt ihan samaa mikä siinä on niin kamalaa?
Ja toi että "hyväksyn sen vaan väliaikaisena ratkaisuna", mitä sekin nyt tarkoittaa (=joko saat töitä parissa kuukaudessa tai oot luuseri?)...
Hyvähän se niiden on puhua joilla on töitä :kieh:
Esimerkiksi omalla paikkakunnallani (tai lähipaikkakunnilla joille voisin kulkea) ei ole tarjolla MITÄÄN sellaisia töitä johon mulla riittäisi koulutus tai muuten taidot. Elän siis pelkän tuen avulla. Olenpa mä kauhea pummi, kun päivittäin katselen töitä ja aina kun tulee jotain sopivaa niin haen.
Enkä kyllä tiedä ketään joka HALUAISI elää pelkällä toimeentulotuella, asumislisällä ja muilla, koska ne tuet ei jätä paljoa rahaa käteen sen jälkeen kun on vuokra ja laskut maksettu. Just ja just saa ruuan ostettua, esim. uusista vaatteista saa vain unelmoida jos haluaa syödä hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Muku:Oon miettinyt ihan samaa mikä siinä on niin kamalaa?
Ja toi että "hyväksyn sen vaan väliaikaisena ratkaisuna", mitä sekin nyt tarkoittaa (=joko saat töitä parissa kuukaudessa tai oot luuseri?)...
Esimerkiksi omalla paikkakunnallani (tai lähipaikkakunnilla joille voisin kulkea) ei ole tarjolla MITÄÄN sellaisia töitä johon mulla riittäisi koulutus tai muuten taidot. Elän siis pelkän tuen avulla. Olenpa mä kauhea pummi, kun päivittäin katselen töitä ja aina kun tulee jotain sopivaa niin haen.
Enkä kyllä tiedä ketään joka HALUAISI elää pelkällä toimeentulotuella, asumislisällä ja muilla, koska ne tuet ei jätä paljoa rahaa käteen sen jälkeen kun on vuokra ja laskut maksettu. Just ja just saa ruuan ostettua, esim. uusista vaatteista saa vain unelmoida jos haluaa syödä hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Miettikää tilannetta, että ei olisi toimeentulotukea ja muita sosiaalietuuksia. Menisivätkö nämä kaikki "teidän verorahoillanne" elelijät töihin??? Ei todellakaan. Rikollisuus lisääntyisi ihan varmasti, kerjääminen yms. Kaikille ei kuitenkaan ole tarjolla töitä, kaikki eivät pärjää esim. siivoustöissä tai puhelinmyynnissä, missä eniten työpaikkoja olisi tarjolla. Kaikista ei ole työntekoon ollenkaan, mutta eivät silti pääse sairaseläkkeenkään piiriin. Kaikki eivät ole yhtä onniostuneita, mutta heilläkin on oikeus ihmisarvoiseen elämään ja toimeentuloon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Alkuperäinen kirjoittaja prkl:Koska sellainen on LUUSERI ja mua Vtuttaa maksaa 30 prosenttia tuloistani tommoisten luusereitten takia ja niiden vajaaälyisten pentujen takia...Alkuperäinen kirjoittaja klementine:jotenkin aina hauska lukea täältä noita "haukkumisia" ihmisiä kohtaan jotka elävät näin ja etenkin kommentteja "mene töihin" yms..
miksi se on niin hirveän paha? jos esim ihminen ei ole töissä siksi että yksinkertaisesti ei ole töitä tarjolla, tai koulussa vaikka..öö..elämäntilanteen vuoksi?
=)
Luuseri ja vajaaälyinen sinäkin olet, kapeakatseinen nimittäin ja ilmeisesti myös kuvittelet, että elämässä tärkeintä on ainainen työnteko.
Jos kukaan ei tekisi töitä et sinkään nostaisi tukirahoja... se että käy töissä ja ansaitsee itse elantonsa ei suinkaan tarkoita sitä että työ on tärkeintä elämässä...
Joo, ei mullekaan jää mitään itselle ei, vaikka painan kahta vuoroa ja kovaa työtä. eikö sielläpäin ole siivous tai hoitoalan hommia edes? töissä kuitenkin haluan käydä, vaikkei se "kannattaisi"Alkuperäinen kirjoittaja Muku:Oon miettinyt ihan samaa mikä siinä on niin kamalaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Anni:Eikö teitä ollenkaan kuvota, että Kataisen Jyrki saa 7000e/kk palkkaa? Alexander Stubb 9000e/kk?
Alkuperäinen kirjoittaja prkl:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Miettikää tilannetta, että ei olisi toimeentulotukea ja muita sosiaalietuuksia. Menisivätkö nämä kaikki "teidän verorahoillanne" elelijät töihin??? Ei todellakaan. Rikollisuus lisääntyisi ihan varmasti, kerjääminen yms. Kaikille ei kuitenkaan ole tarjolla töitä, kaikki eivät pärjää esim. siivoustöissä tai puhelinmyynnissä, missä eniten työpaikkoja olisi tarjolla. Kaikista ei ole työntekoon ollenkaan, mutta eivät silti pääse sairaseläkkeenkään piiriin. Kaikki eivät ole yhtä onniostuneita, mutta heilläkin on oikeus ihmisarvoiseen elämään ja toimeentuloon.
"Kaikista ei ole työntekoon"...joka ei työtä tee -sen ei syömänkään pidä...
kaikki pystyvät töihin JOS haluavat...mutta kun ei näköjään ole haluja kaikilla...eli pois tuet niin halut voisivat palata!
Alkuperäinen kirjoittaja prkl:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Miettikää tilannetta, että ei olisi toimeentulotukea ja muita sosiaalietuuksia. Menisivätkö nämä kaikki "teidän verorahoillanne" elelijät töihin??? Ei todellakaan. Rikollisuus lisääntyisi ihan varmasti, kerjääminen yms. Kaikille ei kuitenkaan ole tarjolla töitä, kaikki eivät pärjää esim. siivoustöissä tai puhelinmyynnissä, missä eniten työpaikkoja olisi tarjolla. Kaikista ei ole työntekoon ollenkaan, mutta eivät silti pääse sairaseläkkeenkään piiriin. Kaikki eivät ole yhtä onniostuneita, mutta heilläkin on oikeus ihmisarvoiseen elämään ja toimeentuloon.
kaikki pystyvät töihin JOS haluavat...mutta kun ei näköjään ole haluja kaikilla...eli pois tuet niin halut voisivat palata!
Alkuperäinen kirjoittaja Anni:Eikö teitä ollenkaan kuvota, että Kataisen Jyrki saa 7000e/kk palkkaa? Alexander Stubb 9000e/kk?
Alkuperäinen kirjoittaja htr:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:jotenkin aina hauska lukea täältä noita "haukkumisia" ihmisiä kohtaan jotka elävät näin ja etenkin kommentteja "mene töihin" yms..
miksi se on niin hirveän paha? jos esim ihminen ei ole töissä siksi että yksinkertaisesti ei ole töitä tarjolla, tai koulussa vaikka..öö..elämäntilanteen vuoksi?
=)
Aina on töitä tarjolla! On ihmisiä joilla on lapsia ja opiskelevat ja käyvät töissä samanaikaisesti. Turha sepostella tekosyitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei mikään:Jo 18vuotiaasta, eli nyt kohta 6vuotta elänyt tttuella ja ei hävetä sitten yhtään. Ei kiinnosta työt, ei koulut.
Alkuperäinen kirjoittaja Anni:Alkuperäinen kirjoittaja prkl:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Miettikää tilannetta, että ei olisi toimeentulotukea ja muita sosiaalietuuksia. Menisivätkö nämä kaikki "teidän verorahoillanne" elelijät töihin??? Ei todellakaan. Rikollisuus lisääntyisi ihan varmasti, kerjääminen yms. Kaikille ei kuitenkaan ole tarjolla töitä, kaikki eivät pärjää esim. siivoustöissä tai puhelinmyynnissä, missä eniten työpaikkoja olisi tarjolla. Kaikista ei ole työntekoon ollenkaan, mutta eivät silti pääse sairaseläkkeenkään piiriin. Kaikki eivät ole yhtä onniostuneita, mutta heilläkin on oikeus ihmisarvoiseen elämään ja toimeentuloon.
ei mitään tukia pois!!! haluatko että rikollisuus lisääntyy? kun perheelle on leipä hankittava keinolla millä hyvänsä?? haluatko että sinun velaksi ostamasi auton kottero käännetään ja myydään pois jotta joku perhe saa RUOKAA?
Alkuperäinen kirjoittaja Kokki3:Joo, ei mullekaan jää mitään itselle ei, vaikka painan kahta vuoroa ja kovaa työtä. eikö sielläpäin ole siivous tai hoitoalan hommia edes? töissä kuitenkin haluan käydä, vaikkei se "kannattaisi"Alkuperäinen kirjoittaja Muku:Oon miettinyt ihan samaa mikä siinä on niin kamalaa?
Alkuperäinen kirjoittaja prkl:Alkuperäinen kirjoittaja Anni:Eikö teitä ollenkaan kuvota, että Kataisen Jyrki saa 7000e/kk palkkaa? Alexander Stubb 9000e/kk?
He ovat ansainneet sen...ei kuvota. Eivät ole pummeja eivätkä luusereita!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Anni:Eikö teitä ollenkaan kuvota, että Kataisen Jyrki saa 7000e/kk palkkaa? Alexander Stubb 9000e/kk?
Lähde politiikkaan ja pyri samaan...