Alkuperäinen kirjoittaja just:Ystäväni on kolmen lapsen yh-äiti, lähihoitaja, käy työssä ja on siitä huolimatta toimeentulotukiasiakas. Palkat on liian pieniä!
Ja asuminen liian kallista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Ystäväni on kolmen lapsen yh-äiti, lähihoitaja, käy työssä ja on siitä huolimatta toimeentulotukiasiakas. Palkat on liian pieniä!
Alkuperäinen kirjoittaja Dulle:Alkuperäinen kirjoittaja just:Ystäväni on kolmen lapsen yh-äiti, lähihoitaja, käy työssä ja on siitä huolimatta toimeentulotukiasiakas. Palkat on liian pieniä!
Palkat pieniä mihin? Miksi Yh? Voisiko kouluttautua "uralla"?
Koska sellainen on LUUSERI ja mua Vtuttaa maksaa 30 prosenttia tuloistani tommoisten luusereitten takia ja niiden vajaaälyisten pentujen takia...Alkuperäinen kirjoittaja klementine:jotenkin aina hauska lukea täältä noita "haukkumisia" ihmisiä kohtaan jotka elävät näin ja etenkin kommentteja "mene töihin" yms..
miksi se on niin hirveän paha? jos esim ihminen ei ole töissä siksi että yksinkertaisesti ei ole töitä tarjolla, tai koulussa vaikka..öö..elämäntilanteen vuoksi?
=)
Alkuperäinen kirjoittaja .:Joo. Toi "ÖÖ" oli tosi kuvaavaa. Eli kun ei huvita, tai mikä syy milloinkin on. Elämäntapatyöttömät/opiskelemattomat suututtaa, kukas ne korvaukset maksaa jollei veronmaksajat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Siksi koska suomalaiset ovat niin pirun kateellista ja pahansuopaa porukkaa. Ihan sama mikä tilanne jollakin on, varmasti hän on sen itse aiheuttanut ja saa ylimitoitettua apua. :headwall:
Vaikea kuvitella että joku kadehtisi sossun rahoja... sen sijaan se, että ne rahat maksetaan työssäkäyvien veroista, jotka vaan nousevat, herättää närää...
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Mun mielestä siinä ei ole mitään.
Mua aina naurattaa noi "perkeleen pummit käyttävät meidän töissäkäyvien verorahoja"..
No ne verorahat menis nyt kuitenkin palkoista, niin mitä väliä.
Ja yhdyn IDUNNORIN kommenttiin, että onpa ilmeisesti suomalaiset vaan kateellisia ja pahansuopia!! Ihan oikeasti, katsokaa vähän itseänne..ei sielläkään ole kaikki niin täydellistä että voi muita manailla.
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Siksi koska suomalaiset ovat niin pirun kateellista ja pahansuopaa porukkaa. Ihan sama mikä tilanne jollakin on, varmasti hän on sen itse aiheuttanut ja saa ylimitoitettua apua. :headwall:
Vaikea kuvitella että joku kadehtisi sossun rahoja... sen sijaan se, että ne rahat maksetaan työssäkäyvien veroista, jotka vaan nousevat, herättää närää...
Niin eli kateellinen siitä että joku "käyttää SUn ansaitsemia rahoja perkele".
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Mun mielestä siinä ei ole mitään.
Mua aina naurattaa noi "perkeleen pummit käyttävät meidän töissäkäyvien verorahoja"..
Ja yhdyn IDUNNORIN kommenttiin, että onpa ilmeisesti suomalaiset vaan kateellisia ja pahansuopia!! Ihan oikeasti, katsokaa vähän itseänne..ei sielläkään ole kaikki niin täydellistä että voi muita manailla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Mun mielestä siinä ei ole mitään.
Jos kukaan ei kävisi töissä *niin mitä väliiiii*
Onko sinulla ammattia, oletko töissä? Aiotko mennä töihin? Oletko muuttanut työpaikan perässä?
Alkuperäinen kirjoittaja prkl:Koska sellainen on LUUSERI ja mua Vtuttaa maksaa 30 prosenttia tuloistani tommoisten luusereitten takia ja niiden vajaaälyisten pentujen takia...Alkuperäinen kirjoittaja klementine:jotenkin aina hauska lukea täältä noita "haukkumisia" ihmisiä kohtaan jotka elävät näin ja etenkin kommentteja "mene töihin" yms..
miksi se on niin hirveän paha? jos esim ihminen ei ole töissä siksi että yksinkertaisesti ei ole töitä tarjolla, tai koulussa vaikka..öö..elämäntilanteen vuoksi?
=)
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Dulle:Alkuperäinen kirjoittaja just:Ystäväni on kolmen lapsen yh-äiti, lähihoitaja, käy työssä ja on siitä huolimatta toimeentulotukiasiakas. Palkat on liian pieniä!
Palkat pieniä mihin? Miksi Yh? Voisiko kouluttautua "uralla"?
Idiooteista idiootein kysymys, miksi yh! No varmaan siksi että on eronnut, eikä ole löytänyt miestä. HAH HAH!
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Miettikää tilannetta, että ei olisi toimeentulotukea ja muita sosiaalietuuksia. Menisivätkö nämä kaikki "teidän verorahoillanne" elelijät töihin??? Ei todellakaan. Rikollisuus lisääntyisi ihan varmasti, kerjääminen yms. Kaikille ei kuitenkaan ole tarjolla töitä, kaikki eivät pärjää esim. siivoustöissä tai puhelinmyynnissä, missä eniten työpaikkoja olisi tarjolla. Kaikista ei ole työntekoon ollenkaan, mutta eivät silti pääse sairaseläkkeenkään piiriin. Kaikki eivät ole yhtä onniostuneita, mutta heilläkin on oikeus ihmisarvoiseen elämään ja toimeentuloon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Mun mielestä siinä ei ole mitään.
Jos kukaan ei kävisi töissä *niin mitä väliiiii*
Onko sinulla ammattia, oletko töissä? Aiotko mennä töihin? Oletko muuttanut työpaikan perässä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Alkuperäinen kirjoittaja prkl:Koska sellainen on LUUSERI ja mua Vtuttaa maksaa 30 prosenttia tuloistani tommoisten luusereitten takia ja niiden vajaaälyisten pentujen takia...Alkuperäinen kirjoittaja klementine:jotenkin aina hauska lukea täältä noita "haukkumisia" ihmisiä kohtaan jotka elävät näin ja etenkin kommentteja "mene töihin" yms..
=)
Luuseri ja vajaaälyinen sinäkin olet, kapeakatseinen nimittäin ja ilmeisesti myös kuvittelet, että elämässä tärkeintä on ainainen työnteko.
Minä haluan elättää itseni työllä, en toisten siivellä. Siivelläeläjän pitäisi hävetä!Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Alkuperäinen kirjoittaja prkl:Koska sellainen on LUUSERI ja mua Vtuttaa maksaa 30 prosenttia tuloistani tommoisten luusereitten takia ja niiden vajaaälyisten pentujen takia...Alkuperäinen kirjoittaja klementine:jotenkin aina hauska lukea täältä noita "haukkumisia" ihmisiä kohtaan jotka elävät näin ja etenkin kommentteja "mene töihin" yms..
=)
Luuseri ja vajaaälyinen sinäkin olet, kapeakatseinen nimittäin ja ilmeisesti myös kuvittelet, että elämässä tärkeintä on ainainen työnteko.
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:jotenkin aina hauska lukea täältä noita "haukkumisia" ihmisiä kohtaan jotka elävät näin ja etenkin kommentteja "mene töihin" yms..
=)