Ihan oikeesti.. voiko toi triumphin laskuri pitää paikkansa??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla antaa 85B ja housut <38.Käytän liiveissä kyllä 80C kokoa..

Toi voi hyvinkin olla tarkmpi mitta toi laskurin. Kuppikokohan ei ole oikeastaan muuta kuin rinnanympärysmittojen (rintojen alta, rinnan päältä) välinen erotus.

Toi voi hyvinkin olla tarkmpi mitta toi laskurin. Kuppikokohan ei ole oikeastaan muuta kuin rinnanympärysmittojen (rintojen alta, rinnan päältä) välinen erotus.

Mutta eikös tuo 80C ja 85B ole rinnakkaiskokoja?

No enpä usko, ainakaan yläosan kohdalla. Mä en mitenkään sais tissejäni mahtuun mihinkään 75 A:han niinko toi laskuri väittää! Housukoon näytti <36 ja se on ihan ok, koska käytän 34 tai 36 riippuen housista.

Mutta eikös tuo 80C ja 85B ole rinnakkaiskokoja?

Juu, mutta monillahan on liian ieni ympärysmitta liiveissä. et voi olla parempi istuvuus noin...

Koot riippuu AINA valmistajasta. Mulla on parhaimmillaan ollu yhtä aikaa käytössä yhdeltä valmistajalta koon 50 housut ja toiselta koko 42!!!

Ei siinä mitään, mutta kun molemmat on oikeesti ollut sopivat. =) Tosin mun oikea ahterin koko oli tuolloin 44-46.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mulla oli sellain miesten mitta, siis metallinen josko se selittäisi edes jotain :D

:laugh: eikös sillä saa just tarkimmat mitat otettua? :laugh: :D

Jos se oli vähän mutkalla kuitenkin näissä mun kurveissa :snotty: :D

en silti suostu uskomaan :D

Joku aika sit just ostin h&mltä housut, myyjän opastuksella otin koot 42 ja 44 koppiin mukaan, noita 42 kokeilin ensin ja myyjä sano heti että noi on isot joten otin koon 40 :heart: :saint:

Testasin kanssa. Tuo liivikoko voi pitääkin paikkaansa. Ja varmasti pitääkin itse asiassa.

Mutta tuo housukoko valehtelee. Oikeasti ostin just neljä numeroa pienemmät housut itselleni (farkut) ja menee hyvin jalkaan. =)

Ei pidä paikkaansa ollenkaan. Laskurissa näkyvä naisen vartalo, jossa viivat näyttävät mistä mitat pitää ottaa, on myös aivan pielessä... :/

No oikeasti ne mitat otetaan
rinnan alta= ihan rinnan alapuolelta ja mittanauha kiertää vartalon ympäri samaa linjaa, muista seistä ryhdikkäästi kun mittaat.
Rinnan päältä= kun rintaliivit on päälläsi, niin siitä rinnan muhkeimmasta (korkeimmasta) kohdasta ja kiertää vartalon ympäri samassa linjasssa.
Vyötärön ympärys= navan yläpuolelta, vyötärön kapeimmasta kohdasta. Seiso ryhdikkäästi, mutta älä vedä vatsaa sisään.
Lantion ympärys= mitataan lantiolta, sen leveimmältä kohdalta.

Mulla mitat niin kuin arvelinkin 70e tai 75d, vaihtelee... Ja pöksyt 38

Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:
Ei pidä paikkaansa ollenkaan. Laskurissa näkyvä naisen vartalo, jossa viivat näyttävät mistä mitat pitää ottaa, on myös aivan pielessä... :/

No oikeasti ne mitat otetaan
rinnan alta= ihan rinnan alapuolelta ja mittanauha kiertää vartalon ympäri samaa linjaa, muista seistä ryhdikkäästi kun mittaat.
Rinnan päältä= kun rintaliivit on päälläsi, niin siitä rinnan muhkeimmasta (korkeimmasta) kohdasta ja kiertää vartalon ympäri samassa linjasssa.
Vyötärön ympärys= navan yläpuolelta, vyötärön kameimmasta kohdasta. Seiso ryhdikkäästi, mutta älä vedä vatsaa sisään.
Lantion ympärys= mitataan lantiolta, sen leveimmältä kohdalta.

Mulla mitat niin kuin arvelinkin 70e tai 75d, vaihtelee... Ja pöksyt 38

Aivan, ja nuo punaiset viivat tuolla laskurissa eivät todellakaan ole tuon naisen vyötärön kapeimmalla ja lantion leveimmällä kohdalla.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Testasin kanssa. Tuo liivikoko voi pitääkin paikkaansa. Ja varmasti pitääkin itse asiassa.

Mutta tuo housukoko valehtelee. Oikeasti ostin just neljä numeroa pienemmät housut itselleni (farkut) ja menee hyvin jalkaan. =)

:o neljä numeroa eroa? ettei olis housut tuumakokoa?

Sit ku mittaa rintojen päältä,niin sillä onko sulla päälläsi sopivat liivit vaikuttaa tulokseen paljon.Ehkäpä sulla on siis käytössäsi liian pienet liivit.
Ja itse välttämättä saa oikeaa mittaa rintojen alta,siks ois hyvä jos joku toinen mittais.

Ei ole. :) Kun ihan koko-kokoa. :D Ja samaa kokoa on itse asiassa kahdesta eri firmasta ostetut pökät, jotka menee kyllä jalkaan, että luulis, jos koko pitäskin olla neljä numeroa isompi, että sen huomais. =)

Ei ole. :) Kun ihan koko-kokoa. :D Ja samaa kokoa on itse asiassa kahdesta eri firmasta ostetut pökät, jotka menee kyllä jalkaan, että luulis, jos koko pitäskin olla neljä numeroa isompi, että sen huomais. =)

Jos sul on levee vyötärö,niin laskuri olettaa et persauksessakin on paljon läskiä?

Mitkäs koot nyt on kyseessä?

Yhteistyössä