Ihan oikeesti.. voiko toi triumphin laskuri pitää paikkansa??

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ja mulla ollut tähän saakka Bkupin rinnat mutta tuo sanoi että oikea koko olisi AA :snotty:

ja mulla on ihan oikeesti tissit :ashamed:

Sama täällä, oon käyttäny c-kuppia vuosia, ja tuon laskurin mukaan koko olisi AA :O

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ja mulla ollut tähän saakka Bkupin rinnat mutta tuo sanoi että oikea koko olisi AA :snotty:

ja mulla on ihan oikeesti tissit :ashamed:

Sama täällä, oon käyttäny c-kuppia vuosia, ja tuon laskurin mukaan koko olisi AA :O

:hug: Kohtalotoveri :D
Tieskö se sun housukoon?

No sekin kyllä oli vähän yläkanttiin, yleensä 40/42 oon käyttänyt niin tuon mukaan olis 44...

Housujen koko menee ainakin mulla metsään vyötärön takia, lantiomitalla ei tunnu olevan merkitystä. Näyttää siis mullakin isompaa kokoa housuissa kuin mitä käytän.

Heh, mie ostin tuossa reilu kuukausi sitten triumphin liivit, sellaiset missä ei ole täytteitä kupeissa ja niiden piti olla kokoa 75D, että ne eivät puristaneet.. muuten pidän 75B liivejä.. tuon laskurin mukaan mun liivien pitäisi olla 75AA.. pitäisi käydä oikeassa rintaliivi-liikkeessä mittauttamassa oikea koko..

Mulla antoi sekä tissiliiveissä että housukoossa sen koon, jota olen käyttänytkin. (En ole tosin niitä rintsikan mittoja liivikaupassa testannut, mutta mulle aikoinaan myyjä kertoi miten se koko oikeasti määritetään ja sen mukaan olen liivejä pitänyt). Tosiaan se tarpeeksi timakka ympäryskoko on ihan kriittinen, vaikka usein lähteekin sitten kaupasta tyhjin käsin kun ei ole kuppikoossa tarpeeksi pientä ympärysmittaa. Vaikken siis mikään erikoinen koko olekaan.

Mäkin kävin katsomassa. Liivikoko 80 AA. Käytän joko 80B (joissakin malleissa) tai 80A. Housuissa sain koon 44!! Käytän kokoja 40-42 alushousuissa ja väitän, että 44 on minulle liian suuri. Triumphia en ole tosin aikoihin ostanut.

Yhteistyössä