Ihan oikeasti: pitääkö silmälasipäiset miehet laseja yhdynnän aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nuuh";29452087]Ei toki. Meillä kuljetetaan yöpöytää mukanaan. Autoon oli kerran hieman hankala kaikkien 4 mahtua (2 aik+2 yöpöytää) mutta aika monen työnnön ja ähkäyksen jälkeen onnistuimme (punastuu...)[/QUOTE]

Ahaa. Siksköhän mies halus tila-auton? Ei oo vaan kehannu sanoa mulle yöpöyvistä ja laseista.. :snotty:

[QUOTE="nuuh";29452057]Eli pitääkö lukulasi-ihmiset päässä että näkee lähelle/läheltä? Ja kaukolasi-ihmiset...öö.. kuinka kaukana se yhdyntäkumppani teillä on?[/QUOTE]

No mulla on kaukolasit, mutta lähelle mä näen kyllä ihan hyvin :rolleyes: Sekä lasien kanssa että ilman. :D

Onko meillä siis sohvapöytä sen takia, että mää voin asettaa mun klasit siihen, kun aletaan hommiin? Okka. Onhan tuo kyllä muuten aika turha kapistus. Jos aloittaa olkkarista ja siirtyy myöhemmin makkariin, onko paha moka unohtaa lasit siihen sohvapöyälle?

Kyllä ne on parempi siirtää sinne yöpöydälle, sitä vartenhan se(kin) on hankittu. Kumppani voi vaikka kädestä taluttaa kammarin puolelle jos tuntuu ettei meinaa löytää tietä.

[QUOTE="Kukka";29452034]Kyllä me ainakin pidetään molemmat lasit päässä - siis mies ja minä. Näkee paikkoja, joita haluaa näkevänsä. Joskus kun miehellä on lasit poissa ja aletaan touhuamaan, niin hän sanoo "hetkinen, pistän rillit päähän". Ei tässä ole mielestäni mitään outoa.[/QUOTE]

Anteeks,ei sais nauraa,mut toi kuullostaa jotenki niin koomiselta tilanteelta..Jos mun mies kesken hommien tokasis "hetkinen,pistän rillit päähän",niin mä saisin varmaan kohtauksen,hillitömän naurukohtauksen..Ja mun miehellä on siis lukulasit,mut Luojan kiitos se ei niitä oo erehtyny vielä päähänsä pistää nainnin ajaks.Mä en voi mitään,kun mä näen silmissäni näyn,ett ukko jynssää rillit huurussa,voi ei ja anteeks.
Pakko lisätä,et mulla on optikolle meno itelläkin edessä,et ei sillä.Mut lasit jää yöpöydälle..

[QUOTE="Kukka";29452034]Kyllä me ainakin pidetään molemmat lasit päässä - siis mies ja minä. Näkee paikkoja, joita haluaa näkevänsä. Joskus kun miehellä on lasit poissa ja aletaan touhuamaan, niin hän sanoo "hetkinen, pistän rillit päähän".[/QUOTE]

:laugh: kippurassa

Mun mies käyttää koodikieltä, jos hän jättää lasit päähän, tiedän hänen haluavan takaapäin. Jos ottaa lasit pois, hoidetaan lähetyssaarnaajalla. Aurinkolasit päässä, minä olen päällä jne..

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Meillä taas jos mies jättää lasit päähän, niin mun tulee laittaa paperipussi päähän. Jos mies ottaa lasit pois päästä, vaalea peruukki riittää. Jos mies laittaa väripiilarit, saan esittää nukkuvaa. Jos miehellä aurinkolasit: ei seksiä tänään vaan mies lähtee painamaan naapurin jessicaa.
Lappu silmässä tarkoittaa takaapäin ottoa.
Suojalasit päässä tarkoittaa seksiä menkkojen aikana.
Hitsausmaski päässä tarkoittaa seksiä kun minä olen krapulassa.

[QUOTE="Kukka";29452034]Kyllä me ainakin pidetään molemmat lasit päässä - siis mies ja minä. Näkee paikkoja, joita haluaa näkevänsä. Joskus kun miehellä on lasit poissa ja aletaan touhuamaan, niin hän sanoo "hetkinen, pistän rillit päähän". Ei tässä ole mielestäni mitään outoa.[/QUOTE]

Kolisee varmaan kivasti.

Pidetään yleensä molemmat, on hauskempaa nähdä kunnolla. Ja mies näyttää niin järkyttävän hyvältä lasiensa kanssa, tuntuisi myös höpsöltä jos tietäisin ettei se voi nähdä mua kunnolla. En edes ymmärrä miten lasit vois olla minkäänlainen ongelma kun ne ei edes molemmilla haittaa mitenkään ja hyvin ovat kestäneet rankemmatkin ja kovakouraisemmatkin ilottelut. Jos ne nyt ei satu olemaan päässä kun hommat alkaa, niin yleensä ne napataan siitä viereiseltä pöydältä tai pistetään menemään ilman jos on hämärää/pimeää. Mitä niin väliä sillä on?

Yhteistyössä