Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:en pesis pariin viikkoon miehen pyykkejä. Ruoan laittaisin vaan itselle ja lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Millainen on miehen lapsuudenkoti? Tekeekö anoppi siellä kaiken? Kotoa se nimittäin lähtee, miten miehet suhtautuvat kotitöihin.
Nii-in, tässäkin miniät voivat syyttää anoppejaan :xmas:
Tämä ei kyllä ollut mikään neuvo :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivo iskee:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Millainen on miehen lapsuudenkoti? Tekeekö anoppi siellä kaiken? Kotoa se nimittäin lähtee, miten miehet suhtautuvat kotitöihin.
kirjoitin jo aloitukseen et on kotonaan joutunut kyllä osallistumaan kotitöihin.
ja nimimerkille "mä", kokeiltu on, sekin luki aloituksessa...
Alkuperäinen kirjoittaja vaikka onkin väärin:Miksi moititte miestänne siitä, että hän on mies? On yleinen miesten ominaisuus, etteivät kotityöt ja siivous tunnu meistä tärkeiltä asioilta. Emme muutu naiseksi vaikka miten yrittäisitte pakottaa. Olisi kaikille paljon helpompaa jos tekisitte itse naisten työt ja antaisitte meidän tehdä miesten töitä.
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:Oletko aina tehnyt alusta alkaen kotityöt itse. Jos ukkos on tottunut, että teet
kaiken niin ei kai se tee mitään.
Mä tein ukolle selväksi alusta alkaen, että minä en ole kotiorja vaan kotityöt tehdään
puoliksi.
Minä yleensä laitan ruuan ja pesen vessat ja kylppärit sekä keittiön.
Mies imuroi ja pesee lattiat ja vie matot ulos. Osaa myös pestä pyykkiä ja käyttää konetta.
Astianpesukoneen osaa täyttää molemmat ja kone pesee astiat. Vuorotellen laitetaan
astiat kaappiin.
Homma hoituu... Mies silittää omat paitansa. Minä en silitä toisten paitoja. Toki tarvittaessa
silitän. Samoin ukko mun paitoja housuja tms.
Mun ukko tekee myös pitkää päivää ja on johtavassa asemassa oleva henkilö.
Meillä kotityöt hoituu.
Älä tee mitään, älä imuroi, älä laita ruokaa. Anna paikkojen mennä kamalaan kuntoon.
Eikö sitten rupea tapahtumaan. Jos ei tapahdu niin ota kovat aseet käyttöön. Et tee mitään,
jos toinen ei tee.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Millainen on miehen lapsuudenkoti? Tekeekö anoppi siellä kaiken? Kotoa se nimittäin lähtee, miten miehet suhtautuvat kotitöihin.
Alkuperäinen kirjoittaja vaikka onkin väärin:Miksi moititte miestänne siitä, että hän on mies? On yleinen miesten ominaisuus, etteivät kotityöt ja siivous tunnu meistä tärkeiltä asioilta. Emme muutu naiseksi vaikka miten yrittäisitte pakottaa. Olisi kaikille paljon helpompaa jos tekisitte itse naisten työt ja antaisitte meidän tehdä miesten töitä.