Ihan höpö olo

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Tekis mieli väittää, että tää on nyt se mun sika, mutta otapa selvää...

Viime pe mulla tuntui keuhkot. Ne ei siis olleet kipeät, eikä henkeä ahdistanut tai mitään, mutta jotenkin hengittäminen tuntui erilaiselta. Sitten tuli vilu, ei kuumetta kuitenkaan. Viime yönä mul oli maha kipeä, mutta ei oksettanut. Nyt koskee päähän.

Sen verran on kumma olo, että keskittymistä vaativa työskentely ei tahdo onnistua. Sairaaksi en kuitenkaan itseäni osaa kaskea.

Että tällaista tällä kertaa.

Mulla muuten ihan samaa. Hengittäminen on ollut jotenkin sellaista, että sen koko ajan tiedostaa, ei varsinaista kipua mutta pientä paineentunnetta keuhkoissa. Eilen päivällä särki päätä, illalla oli lihaskipua (lievää, ollut tavallisessa nuhakuumeessakin pahempaa) ja aamuyöstä heräsin hikoillen. Eikä ole ollenkaan sairas olo kuitenkaan.

"Kiva" että jollain muullakin tällaista, vähän jo mietin, olenko liian tutkalla tän possuhössötyksen takia ja kuvittelen kaikkea.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mulla muuten ihan samaa. Hengittäminen on ollut jotenkin sellaista, että sen koko ajan tiedostaa, ei varsinaista kipua mutta pientä paineentunnetta keuhkoissa. Eilen päivällä särki päätä, illalla oli lihaskipua (lievää, ollut tavallisessa nuhakuumeessakin pahempaa) ja aamuyöstä heräsin hikoillen. Eikä ole ollenkaan sairas olo kuitenkaan.

"Kiva" että jollain muullakin tällaista, vähän jo mietin, olenko liian tutkalla tän possuhössötyksen takia ja kuvittelen kaikkea.

No samat sanat :D

Mulla viime viikolla samat fiilikset. Päätä ja niskaa särki, ei mennyt särkylääkkeillä ohi. Oli kovin väsy ja vilutti. Maha oli ripulilla, kurkkukin vähän karhea ja pientä nuhaa. Eilen kuulin, että täällä päin olisi samoilla oireilla ollut testattua nasuflunssaa. Jos se minullakin oli, niin kiitän ja niiaan :flower:

Yhteistyössä