V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja elämä kantaa:olikohan tapiola sellainen että siel on omavastuu sairautta kohden, eli aina kun uus sairaus tulee pamahtaa omavastuu.
meillä on ifi ja vuosiomavastuu vaan kaikkia sairauksia kohden
Alkuperäinen kirjoittaja lähivakuutus:kannattaa ottaa lähivakuutus kilpailutin kaikki noi kolme ja olin pyörtyä lähivaluutuksessa paljon paremmat ehdot.
Alkuperäinen kirjoittaja lähivakuutus:kannattaa ottaa lähivakuutus kilpailutin kaikki noi kolme ja olin pyörtyä lähivaluutuksessa paljon paremmat ehdot.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei minusta ainakaan Lähivakuutus:Alkuperäinen kirjoittaja lähivakuutus:kannattaa ottaa lähivakuutus kilpailutin kaikki noi kolme ja olin pyörtyä lähivaluutuksessa paljon paremmat ehdot.
Kannattaa katsoa millaiset ehdot on esim lapsien tapaturmavakuutuksissa. Otin kerran Lähivakuutuksesta tarjouksen, niin siellä oli lasten vakuutusten invaliditeetti 10 000. Se on ihan mitätön summa, ns. nimellinen. Se kun on se summa, josta lasketaan korvaus, mikäli lapselle tulee jossain tapaturmassa pysyvä haitta. Jos tulee pysyvä haitta, niin haittaluokka saattaa olla vaikkapa 8%. 10 000.sta tuo on siis 800?. Ei raha tuo terveyttä takaisin, mutta kyllä se helpottaa elämää. Jos invaliditeetti olisi ollut 100 000 niin vastaava summa ois tietysti 8000?.
Lähivakuutus oli myös muuttanut kotivakuutuksemme sellaiseksi tarjouksessaan, että siellä oli melko pieni kattosumma irtaimistolle. Se oli minusta tosi törkeää kun asiaan perehdyin. Meidän viisihenkisellä perheellä kyseinen summa olis tullut kasaan jo kaikkien perheenjäsenten henk.koht eri kausien vaatteista. Jos ois tuolainen vakuutus ja tulipalo tulis ja kaikki menis mitä on, niin ei tuollainen vakuutus olisi riittänyt.
Meillä on osa If:ssä ja osa Tapiolassa. If on hieman halvempi, ja ainakin tähän asti korvausasiat sujuneet ok, toisin kuin Tapiolassa.
Ja Tapiolassa se omaetu-systeemi on perseestä, koska jos esim. kaksi autoa toinen sinun ja toinen miehen nimissä, niin edut kertyy vaan sille kenen nimillä vakuutus on ja sehän on otettava sen nimelle kenen nimissä auto on.
Ei pidä paikkaansa, meillä on kaikki vakuutukset miehen nimissä vaikka auto on minun nimissä, eli hyvin sai kaikki niputettua yhteen vaikkei samaa nimee joka paperista löydykkää...Meillä on siis tapiolassa pojan vakuutus, meidän kummankin sairausvakuutukset, kotivakuutus ja 2 auton vakuutukset.