Idiootti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua, viallinen nanni!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua, viallinen nanni!

Vieras
Yhdessä Nan-purkissa oli joku vika, oli paksua ja takertui kiinni pullon seinämiin ravistettaessa. Haju oli kumman makea, jotenkin mehumainen. Tietääkö joku mistä voisi johtua? Vahingossa annoin sitä vauvalle (7 viikkoa) vähän, siis pari imaisua! Itsekin maistoin teelusikallisen ja olo on vähän huono, voi johtua kyllä myös säästä ja siitä etten ole paljoa syönyt. Tästä on nyt aikaa puolisen tuntia, vauva on pirteä. Auttakaa jos tiedätte!

meillä kerran sama homma paitsi että huomasin sen ennen kuin annoin vauvalle...siksi aina pitäisi ENSIN itse sitä korviketta maistaa ettei käy niin kuin sulle.
kuitenkin ravsititko tölkkiä ennen kun kaadoit pulloon??jos soitat nannin asiakaspalveluun he hyvittävät tämän...mulle ainakin postista tuli nannilta korvaus..

lisäys vielä..jos sulla tosi kova hätä eli et saa mielenrauhaa ni jos soittaisit myrkytyskeskukseen???siellä varmasti osaisivat neuvoa???

toivottavasti ei mitään vauvallesi tule!voimia!

No, soitin Kätilöopistolle ja huolta ei pitäisi olla. Huh! Nestleltäkin sain ihmisen kiinni ja eivät osanneet sanoa mikä siinä oli, ei ole kuulemma ollut aiemmin?! Lähetän purkin sinne tutkittavaksi. Vauva on onneksi ihan normaali. Ravistan kyllä aina ja maistan vastiketta ennen vauvalle antamista, mutta ero ei ollut suuri, vähän makeampi vain, sentään väsyneet hoksottimeni heräsivät ennen kuin enempää ehdin antaa. Vaan kyllä sitä tuntee itsensä taas typeräksi ja huonoksi äidiksi.

silloin kun meilläkin oli viallinen purkki annoin jonkun sarajnumeron sinne nestlen asiakaspalveluun ja he pahoittelivat tapahtunutta ja parin viikon päästä postista tuli viiden euronseteli.ei tarvinnut mitään purkkeja lähetellä.onpas tylsiä kun laittavat sut vielä takaisin purkin lähettämään..

älä pidä itseäsi huonona äitinä sen takia että vauva sai pari imasua sitä maitoa.jos kerran kaikki hyvin niin voit huokaista helpotuksesta:) hyvä että vauva voi hyvin!! jaksamisia sulle ja vauvalle:)

Meillä oli kerran sama juttu, niin voi kuulemma käydä jos purkkiin tullut vaukka pieni reikä josta päässyt ilmaa. 5euroa tuli postissa, kun olin soittanut asiasta.

Yhteistyössä