idiootti mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vvvv

Vieras
Mä en tajua miehen järjen juoksua. Ilmeisesti on väärin haluta omaa miestä ja olla harmissaan, jos se ei haluukkaan. Eilen suuttu siitä, ku harmittelin asiaa ettei se halunnu ja valitti, et oon aina tollanen. Kuulema meinaa pitää kunnolla taukoa mun kanssa olemisesta kun aina oon sellane.

Jaa riippuu kai vähän miten sen harmituksensa ilmaisee. Esim. se ei ole kivaa jos itteään ei jostain syystä huvita ja toinen näyttää sit kauhean nyrpeetä naamaa ja tietyllä tavalla syyllistää. Tietty eri jos on lähes aina haluton. Silloinkin tosin pitäisi kokeilla muuta kommunikointitapaa kuin syyllistämistä. Mut joo, varmaan oli idiootti kuitenkin. Haluamisessa ei mitään vikaa ole.

[QUOTE="vieras";28887576]Kyllähän se ottaa miehen itsetunon päälle kun tajuaa olevan nynnerö joka ei kykene tyydyttämään naistaan.[/QUOTE]

Hmm, voi olla noinkin. Mutta ottaako naisen itsetunnon päälle, kun se ei kykene edes alkamaan koko hommaan? Meillä näin.

Välillä tuntuu, et kaiken teen miehen mielestä väärin. Omasta mielestäni ihan normaalisti olin asian jälkeen, mut ei miehelle näköjään se kelpaa. No omapahan on ongelmansa jatkossa.

Yhteistyössä