idiootti,mieheni mun, mä olen vihainen

Hemmetin Raivostuttavaa

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
1 133
0
36
viime päivät on ollut aika hulinaa.
Torstaina mies meni töihin iltaan, olin neljän lapsen kanssa yksin ja hirveä kiire koko ajan kun piti saada juttuja valmiiksi kun siskoni häät olivat perjantaina. Menin torstaina nukkumaan klo 02 ja heräsin klo 04.
Perjantai meni sitten häiden merkeissä, hoidin velvollisuuteni kaasona enkä juhlinut, vaikka yritinkin parhaani mukaan hieman edes koittaa saada jotain hiprakkaa niin ei, mieheni kyllä joi. No kotiin tultiin lauantai aamuyöstä kolmen maissa, heräsimme klo 11 ja join kahvit ja aloitin lasten haku rumban, no mies nyt illalla päätti sitten naapurin kanssa ottaa hieman kuppia.
Heräsin kahdelta yöllä, kävinsanomassa että jospa kannattais mennä jo nukkumaan, ukko vaan naureskeli, koitin selittää että hei mäkin olen väsynyt, olis kiva päästä vähän helpommalla sunnuntai, juhlatkin vielä tänään ja lahja ostamatta ja mieheni lapsi ed.liitosta on meillä, sanoin että ei ole hauskaa että lapsi näkee isäänsä seuraavan kerran kahden viikon päästä eikä ole hauskaa että isi makaa sängyssä sunnuntain.
No miestä ei kuulunut ja en saanut unta siltä naurulta ja musiikilta, alko ottaa päähän ihan reilusti. Minäkään en ollut saanut nukuttua kunnolla, mies lähtee maanantaina aamuvuoroon, jään neljän lapsen kanssa yksin, maanantai iltana pitäisi lähteä sitten itse ekaa kertaa yövuoroon

No pääsin sitten nukkumaan 4,30 sen jälkeen kun olin taluttanut ukon sisälle ja siivonnu sen oksennukset.
Ja nyt oikeasti raivostuttaa, mies makaa ny tuolla sängyssä, minä heräsin reilu tunti sitten ja päätä särkee unenpuutteen takia.
Jään taas yksin näiden lasten kanssa ja jollain tavalla pitäisi kauppoihin näiden kanssa päästä ja synttäreille mennä.
Miksi hitossa sen piti mennä juomaan, eikö se yksi kerta ny riittäny.
Ei niinkuin yhtään ajatellut

kirjotan sille kirjeen jonka sit lukee tänään kun herää iltapäivällä
Helvetin hauskaa, mä luulin että saatais perheenä lähteä kävelemään tohon läheiseen puistoon tai jotain.

Taidan olla ny puhe lakossakin.

EI mulla mitään ukon juomista vastaan ole, mutta nää päivät on niin pahoja olleet. Ukko juo kun sitä huvittaa, jos mä haluan niin mä joudun pyytämään että voisiko hän huolehtia lapsista, mutta hän saa kun haluaa, ja vitut välittää mitä se meille muille tuottaa, varmaan lapsestakin on kivaa olla viettämättä aikaa isänsä kanssa, enemmän lapsi on minun kanssani ollut kuin oman isänsä, enkä minä ole se syy miksi lapsi tänne ylipäätänsä tulee

:kieh:

Todellakin on oikeutettua! Ajattelematonta käytöstä mieheltäsi :(
Jospa ei tosiaan osaa ajatella asiaa sun kantilta??Miehet on vähän tyhmänsorttisia toisinaan varsinkin kun on kyse viinasta! :|

Toivottavasti ukkos ottais opikseen ja hyvittelee sulle ainakin kaks viikkoa eteenpäin!!

juu, kiitoksia tuestanne
Oon tässä miettinyt, ollaan puhuttu vähän aikaa että ostettais mulle uusi läppäri kun toi helvetin HP on täys läpimätä, saa nähdä saisinko tietokoneen :D No toivossa on hyvä elää, mut voisinpa ainakin puhua asiasta. :laugh:

Oon kyllä siitä onnellinen, että meillä ei kumpikaan juo. Vaikka muuten välillä menee huonosti ja riidellään, niin viina olis kyllä vihoviiminen tähän suhteeseen. Jaksuja sinne, toivottavasti miehes huomaa kuinka on tullut hölmöiltyä ja alkaa miettiä juomisten ajoittelua vähän paremmin. Harmittaa sen lapsen puolesta, joka isiä on tullut katsomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:
Oon kyllä siitä onnellinen, että meillä ei kumpikaan juo. Vaikka muuten välillä menee huonosti ja riidellään, niin viina olis kyllä vihoviiminen tähän suhteeseen. Jaksuja sinne, toivottavasti miehes huomaa kuinka on tullut hölmöiltyä ja alkaa miettiä juomisten ajoittelua vähän paremmin. Harmittaa sen lapsen puolesta, joka isiä on tullut katsomaan.

peesaan tätä ja aplle jaksuja :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Meidän rouva lähtisi kaupoille ja kävisi sanomassa minulle että hoida lapset!Ja varmasti ei siivoisi oksennuksia,tämä olikin aika outoa...?

olisin ne jättänyt siihen mutta mulla on siskoni kissat hoidossa pari viikkoa niin piti ne siivota, myöskin toinen syy on tuo keskimmäinen, jos olisi heränny niin ettei minua olisi herättänyt niin olisiko mennyt sorkkimaan sitä
Mä kyllä aion sanoa tänään että hoitaa muksut sitten kun herää niin pääsen ite nukkumaan
Inhottaa vaan että tänään se sit on ärtsynä ja huomenna valittaa koko päivän että väsyttää. Siinä vaiheessa sanon herralle että itseppä teki mitä teki. Mä hoidan täällä vähillä yöunien jälkeen neljää lasta joista 2 on hänen omaansa, ensi viikolla aloitan työt ja teen 2 iltaa ja 2 yövuoroa joten saapa luvan kestää. Mä en ole koskaan valittanut kun aiemmin töitä tein että väsyttää. Vaikka teimme samanpituisia työvuoroja n. 13h niin meissä on se ero että mies kun tulee tämmösen vuoron jälkeen kotiin niin se nukahtaa sohvalle, minä kun tulen niin mies menee tietokoneelle istumaan ja antaa mun hoitaa lapset yöpuulle....

No mulle on tulossa leikkaus ja olen sairaalassa muutaman päivän, saa nähdä miten mies pärjää silloin. Hieman olen omahyväinen asian suhteen, saa nähdä miten kovaa tää elämä kotonakin tuppaa välillä olemaan

Enhän minä silleen valita, meillä on tietty järjestys, kun minä olen ollut kotona niin minä hoidan lapset ja kodin ja siivoukset ynnä muut, vapaa päivinä mies osallistuu siivoukseen ja lasten hoitoon, nyt kun menen töihin niin en tiedä kuinka paljon tuo mies alkaa valittaa, vaikka hänen "luvallaan" töihin palaankin

Eilen vähän keskusteltiin, ei näe toiminnassaan mitään väärää mutta tuli kuitenkin hänestä marttyyri, eka sanoi että ei enää ikinä juo että on absolutisti tästä lähtien, illalla sanoi että juo kun minä olen poissa, totesin vain että kuule et juo jos minä olen poissa, kukaan känninen kun ei meidän lapsia hoida, johon totesi että niin silloin kun lapsetkin ovat poissa. Ei tainnu ukko muistaa että jos mä olen poissa niin hän kyl olis kotona lasten kanssa.

Sanoi eilen etten taida hänelle antaa tätä ikinä anteeksi, kyllä antaisin jos vain aidosti katuisi ja tajuaisi että olisi voinu joku toinen kerta juoda esim ensi viikonloppuna jos tarve olisi, silloin ei hänen lapsensa täällä ole, eikä omatkaan vain oma yhteinen jota kyllä hoidan.
Sanoin myöskin että musta se on just niin veemäistä että hän voi itse päättää alkaako kittaa kaljaa vai ei, koska luottaa siihen että minä hoidan lapset, mutta jos kyse olisi siitä että minä haluaisin(en pahemmin juo, aika harvoin, ei edes tekisi mieli) niin mä joudun häneltä varmistaa että onko ok .

Sanoin että vetuttaa että hän menee oman mielensä mukaan ja me muut saamme kärsiä
Se eilinen päivä kun meni sitten niin että lähdin 4 lapsen kanssa eka kauppaan ostaa lahja ja ruokaa, menimme synttäreille, pienin itki vaunuissa koitin sitä pysäkillä lohduttaa, 3 muuta juoksivat sinne tänne ja mä koko ajan huutelin perään ja jopa juoksin perään. Hirveä reissu se oli, kyllä se tuntukin mahtavalta tietää että mies makaa kotona krapulassa. Kotiin kun tultiin niin itse nukahdin sohvalle olin niin väsy.

Saa nähdä mitä tästäkin tulee

toi kuullostaa niin tutulle... ja et arvaakaan, kuinka monessa perheessä tuo on arkea. Miehet menee ja tulee ja tekee niinku huvittaa, KOSKA me ihanat naiset ANNAMME heidän tehdä niin. Pitäisi tehdä selväksi toimintatapa, ettei kumpikaan voi elää kuin olisi sinkku jos elää parisuhteesas ja varsinkin kun on lapsia. Mutta niinkuin täälläkin aina saa paskaa niskaa jos peräänkuuluttaa sitä kuria suhteeseen. Kun PITÄÄ olla se yksilön vapaus ja oikeus, juu. Tässä tuloksia sulta taas oikein urakalla. Mieli voi olla vapaa, mutta teot ei. Parisuhteessa pitää ottaa puoliso ja lapset huomioon KAIKESSA mitä tekee! Niinkauan kun naiset eivät nouse barrikaadeille pitämään kiinni oikeuksistaan, niin kauan noi äijät rellestää oman mielensä mukaan ton viinan ja harrastustensa ja muiden touhujensa kanssa. On se vaan niin hauskaa hoitaa lapset ja siivota ja pyykätä ja kokata ja kunnostaa pihaa ja ja ja kun mies viettää samaisen päivän esim GOLFFAAMALLA. Miksi miehillä on muka oikeus moiseen? Koska ne yrittää sitä ajatusta joukolla meille pakkosyöttää ja me NIELEMME sen. Pitää olla rohkeutta sanoa että se on loppu ny tää pelleily että kanna mies vastuusi ja ota moppi käteen sen mailan sijasta. Kasvaa se kunto siinäkin. Kun kaikki tekis saman loppuis äijiltä puolstuspuheet siitä kuinka kaveritkin saa mennä vapaasti ja kuinka kamala akka on kun yrittää rajoittaa ihanaa miestään jolle koko maailman pitäisi olla auki. huh. Ja aapeen tapauksessa herätti ihmetystä se , että juopotteluvieraita (ja vieraita yleensä) kutsutaan ILMAN että kysytään toisen mielipidettä????

jotain vikaa niissä miehissä/isissä täytyy ollakin kun ovat ex-iä. en huolisi sellasta ukkoa kirveelläkään jolla lapsi/ lapsia ekasta liitosta. liian usein nähnyt sivusta näitä ex-iä/isiä kun ystävät sekoilee niiden kanssa. ei osanneet hoitaa hommaansa ekassa liitossa isänä saati sitten uusioperheessä.

Alkuperäinen kirjoittaja nii-in:
jotain vikaa niissä miehissä/isissä täytyy ollakin kun ovat ex-iä. en huolisi sellasta ukkoa kirveelläkään jolla lapsi/ lapsia ekasta liitosta. liian usein nähnyt sivusta näitä ex-iä/isiä kun ystävät sekoilee niiden kanssa. ei osanneet hoitaa hommaansa ekassa liitossa isänä saati sitten uusioperheessä.

no meidän tapauksessa se oli mieheni ex joka jätti, mieheni olisi halunnut jatkaa sitä liittoa, ja mitä lapseen tulee, mieheni näkee lastansa kyllä, parin viikon välein on viikonloppu ja viikkoisin extraa kuten nyt lapsi on meillä vielä, ikävä vaan että mies on töissä. Eli aika paljon lapsi täälläkin on, joskus ihan vain sen takia että ikävä tänne tai hänen äitinsä ei jaksa.
tietty myös oma suhtautumiseni voisi tehdä sen että lapsi ei tulisi tänne mutta onneksi en ole sen sorttinen nyksä. Vaan hyväksyn lapsen.

Mies katui, lähetti jopa tänään pitkän anteeksi pyynnön meille kaikille ja annoin nyt anteeksi mutta sanoin että miettii seuraavan kerran

lisäystä vielä sen verran tuohon eksiin,nyksiin ja ed.liiton lapsiin että en olisi ottanut tätä miestä jos hän ei olisi hyväksynyt lapsiani, samaten hänellä, hän ei olisi alkanu seurustelemaan kanssani jos olisin vaatinut edellisen lapsen unohtamista. eli tavallaan olen onnekas siitä että on huomaavainen ja hyvä mies, kunhan sen järki välillä toimisi =)

Se on se, kun ei se päätä juodessaan että vetää perseet, kun voi hyvinkin uskoa ottavansa vaan yhden :headwall: Samaan aikaan se tietää sen, ettei voi ottaa vaan yhtä, kun yhdestä ei tuu kun kiukkuiseksi...Ei sitä käsitä vaikka kuinka läheltä kattois ja kuinka paljon aiheesta on tietoa, mitä se tarkottaa, että alkoholistin on pakko juda, se ei tahdo, mutta juo silti :/

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Se on se, kun ei se päätä juodessaan että vetää perseet, kun voi hyvinkin uskoa ottavansa vaan yhden :headwall: Samaan aikaan se tietää sen, ettei voi ottaa vaan yhtä, kun yhdestä ei tuu kun kiukkuiseksi...Ei sitä käsitä vaikka kuinka läheltä kattois ja kuinka paljon aiheesta on tietoa, mitä se tarkottaa, että alkoholistin on pakko juda, se ei tahdo, mutta juo silti :/

niinpä, olet ihan oikeassa , näinhän se menee