yllätin mieheni aamulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
itse olen kotiäiti, olen kotona vähän alle 2 vuotiaan lapsemme kanssa ja jään siis joka aamu nukkumaan kun mies lähtee töihin. tänään aamulla miehen herätyskello soi ja heräsin siihen. mies ei vielä ollut täysin hereillä kun aloin ottaa mieheltä suihin :) varmasti normaalia mukavampi herätys miehellä. mies sai, nousin ylös ja minä jatkoin uniani kunnes taapero tuli herättämään kahden tunnin päästä :)

on ihan liian vähän spontaania seksiä nykyään. seksiä harrastetaan muutenkin liian harvoin ja aina illalla kun lapsi saadaan nukkumaan. pitää oikeesti hieman yrittää nyt piristää meidän seksielämää kun siitä kuitenkin niin nautin.

Kivaahan toi jos se toiselle passaa.. Mua vois nussia nukkuvana enkä edes heräis siihen, sillä mulle aamu-uni on tarvehierarkiassani seksiä paaaljon ylempänä. Mut eipä miestä kiinnosta lahnaa paneskella eli odottaa mieluummin iltaan, vaikka joutuu sitten valvomaan. Ja itse en taasen koskaan herää vahingossa..

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Aika katala temppu mutta uskon että miehesi antaa sinulle anteeksi.

toivotaan niin :D

itselläkin tosi hyvä mieli. ennen meillä oli niin aktiivisti ja spontaania mutta on nyt vähän jäänyt. kiva kun mies lähti töihin vähän tyytyväisempänä :D saan toivottavasti hyväntuulisen ukon kotiin tänään :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Seksuaalista hyväksikäyttöä. Tekisin rikosilmon moisesta tempusta.

heh :D

No olisko kiva jos heräisit siihen kun ukkos vetelee sua kakkoseen lupaa kysymättä?

ei nyt ehkä ihan sama asia. mies tietää etten moiseen suostu ja minä taas tiedän ettei mies oo ikinä suihinotosta kieltäytynyt :D
no saa nähä, tuleeko mies poliisien kans kotiin :D

muuten tykkäisin kyllä itekin herätä hyväilyyn :)

Yhteistyössä