Idiootti huutisostaja pilasi aamuni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauppoja yli 700
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kauppoja yli 700

Vieras
Aamu alkoi oikein kivasti, lapset oli reippaita eivätkä kiukutelleet ollenkaan aamupalalla ja pukiessa (harvinaista herkkua) ja jaksoivat vielä kävellä reippaasti päiväkodille ja kouluun (yleensä vähintään yksi kitisee että emmä jaksa) . Tulin töihin, avasin koneen, ja kävin lukemassa palautteen Huutiksessa. Ensimmäinen nega, ja miksi? No siksi, että ostajan mielestä on MINUN vikani että myymäni 86 cm Reimatecin välikausihaalari olikin ihan liian iso heidän vähän yli vuoden ikäiselle, ruikutti että jää tämä haalari käyttämättä ja täytyy ostaa toinen tai poika joutuu aloittamaan hoidossa ilman haalaria :O
Onko se jumankauta MUN vika jos akka ei osaa lukea ilmoituksessa olleita mittoja, tai käydä ihan vaikka kaupassa kokeilemassa 86 cm Reimatekkiä pilttinsä päälle?
Sitten se valitti vielä postikulujen suuruudestakin, vaikka mä en kyllä ole Itellassa töissä enkä voi valita paljonko ne veloittaa, alimman maksun mukaan lähetin.
Kele.
Eihän tuo suuren suuri asia ole, mutta ottaa kupoliin silti. En enää koskaan myy mitään keltanokille.

Tiedän.
Ottaa päähän.
Laittoi vissiin palautteen suoraan, infoomatta ensin sulle mitään yksityisesti?

Minkälainen palautelista huutajalla on ennestään?Kieliikö vastaavista ongelmista?

Hyvällä tuurilla yp poistaa aiheettoman koston.

toi on kyllä ärsyttävää.. ei millään muotoa sun vikasi!laitapas ylläpitoon viestiä ja kysäse, että onkos tää nyt ihan ansaittu nega, jos puvussa ei muuta vikaa, kuin että on iso!! =)

Vastaa siihen negalla ja totea, että "koska ostaja syyttää minua lapsensa liian pienestä koosta ja siitä, että ei ole ennen ostamista tarkistanut sopiiko puku hänelle, niin on pakko antaa nega" =)

Kyllä varmasti harmittaa |O laitat sinne sen valituksen perään vastauksen vaan että mistäs sinun pitäis tietää sopiiko se haalari vai ei.

kiva kun ei koskaan tiedä ihmisistä,kuinka tollon kanssa joutuu tekemisiin |O

Kyllä muakin ottais päähän... mutta jos vastaat siihen palautteen alle, että mitat oli kyllä ilmoitettu, niin kyllähän muut huutislaiset tajuaa kuka tässä idiootti on.

jos postikuluista valitti niin miksi ylipäätänsä edes osti sen.. kyllä jotkus on kiittämättömiä. ehkä se puku ens talvena menee, silloin ei ainakaan tarvitse uutta ostaa.. juu ja ihmiset on tyhmiä jos eivät osaa mitata lastansa jos sinä olit mitat laittanu tarkasti... laita sinä myös negaa..

Mulla meni varsin hyvin alkanut aamu täysin pilalle.
a) Kollega alkoi heti aamusta hirveän naputuksen, pottuilun ja syyttelyn
b) tulin keskustelupalstoille rentoutumaan hetkeksi ja kas, heti tulee ziljoona haukkua ja v******* mm. äidinkielen taidostani.
Vaivun vielä itsesääliinkin. buhuu!

Kuulostaa aika älyttömältä. Jos olet laittanut mitat ja kaikki niin luulisi että olisi jättänyt huutamatta sitten ja ei toi ole syy antaa negaa palautetta ainakin mun mielestä se nega annetaan sitten jos toimitus myöhästyy tai tuote on ihan jotain muuta kuin mitä on kuvattu.

Iisisti nyt vaan siellä ;) Jos sulla on on noin paljon kauppoja kuin annat ymmärtää ni eihän tuo yks nega näy missään. Ja jos palautteesta käy vielä ilmi mistä syystä se on annettu ni ei sitäkään vähää huolta. Kun mä ostan huutiksesta ni ei paljon yks nega hetkauta jos kaikki muut on positiivisia kommentteja.

Noin yleisesti ottaen oon sitä mieltä, että huutiksen systeemi on pahasti pielessä kun ei negoja saa antaa ollenkaan. -Tää ei nyt suhun liity mitenkään. Eikö pitäisi olla niin että normaalisti sujunut kauppa on neutraali, okein hyvästä palvekusta jne. kuuluisi tuo positiivinen palaute ja nega sit jos on jotain todellista huomautettavaa? Olen kerran kysymättä antanut myyjälle NEUTRAALIN palautteen, koska omepelija uusi tuote haisi tupakalle. Myyjä veti tästäkin hirveet pultit.

Yhteistyössä