K
Kauppoja yli 700
Vieras
Aamu alkoi oikein kivasti, lapset oli reippaita eivätkä kiukutelleet ollenkaan aamupalalla ja pukiessa (harvinaista herkkua) ja jaksoivat vielä kävellä reippaasti päiväkodille ja kouluun (yleensä vähintään yksi kitisee että emmä jaksa) . Tulin töihin, avasin koneen, ja kävin lukemassa palautteen Huutiksessa. Ensimmäinen nega, ja miksi? No siksi, että ostajan mielestä on MINUN vikani että myymäni 86 cm Reimatecin välikausihaalari olikin ihan liian iso heidän vähän yli vuoden ikäiselle, ruikutti että jää tämä haalari käyttämättä ja täytyy ostaa toinen tai poika joutuu aloittamaan hoidossa ilman haalaria :O
Onko se jumankauta MUN vika jos akka ei osaa lukea ilmoituksessa olleita mittoja, tai käydä ihan vaikka kaupassa kokeilemassa 86 cm Reimatekkiä pilttinsä päälle?
Sitten se valitti vielä postikulujen suuruudestakin, vaikka mä en kyllä ole Itellassa töissä enkä voi valita paljonko ne veloittaa, alimman maksun mukaan lähetin.
Kele.
Eihän tuo suuren suuri asia ole, mutta ottaa kupoliin silti. En enää koskaan myy mitään keltanokille.
Onko se jumankauta MUN vika jos akka ei osaa lukea ilmoituksessa olleita mittoja, tai käydä ihan vaikka kaupassa kokeilemassa 86 cm Reimatekkiä pilttinsä päälle?
Sitten se valitti vielä postikulujen suuruudestakin, vaikka mä en kyllä ole Itellassa töissä enkä voi valita paljonko ne veloittaa, alimman maksun mukaan lähetin.
Kele.
Eihän tuo suuren suuri asia ole, mutta ottaa kupoliin silti. En enää koskaan myy mitään keltanokille.