idiootit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pistepirkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pistepirkko

Vieras
Mistä näitä toistensa mollajia oikein löytyy. Nuoria syrjitään ja käsketään mennä äidin helmoihin itkemään. Tämä palsta on kaikille jotka haluavat apua ongelmiinsa ja keskustella aiheesta mikä mieltä painaa. EI NIILLE TYHJÄPÄILLE jotka ovat niin surkeita lälläreitä että tarvitsee muita käydä haukkumaan. TSEMPPIÄ KAIKILLE ÄIDEILLE IKÄÄN KATSOMATTA!

elämäänne kyllästyneet valittajat menkää itseenne! Olette todella lapsellisia ja säälittäviä.

T:ÄITI1968

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 00:16 pistepirkko kirjoitti:
Mistä näitä toistensa mollajia oikein löytyy. Nuoria syrjitään ja käsketään mennä äidin helmoihin itkemään. Tämä palsta on kaikille jotka haluavat apua ongelmiinsa ja keskustella aiheesta mikä mieltä painaa. EI NIILLE TYHJÄPÄILLE jotka ovat niin surkeita lälläreitä että tarvitsee muita käydä haukkumaan. TSEMPPIÄ KAIKILLE ÄIDEILLE IKÄÄN KATSOMATTA!

elämäänne kyllästyneet valittajat menkää itseenne! Olette todella lapsellisia ja säälittäviä.

Älä nyt mollaa mollaajia!!!!

Joo, meidän on ymmärrettävä kaikkia. Niitä, jotka purkaa murheitaan täällä ja niitä jotka ovat empaattisia, auttavia ja ymmärtäviä ja tsemppaavat tätä onnetonta, sekä ymmärrettävä on niitä jotka mollaa heidän hätäänsä / näitä onnettomia sekä niitä jotka mollaa näitä mollaajia ja niitäkin, jotka nauraa näille mollaajan mollaajalle ja myös minua, kun ymmärän kaikkia osapuolia, minulla on niin suuri ja laaja elämänkokemus, josta olen opikseni ottanut, että ymmärrykseni riittää joka taholle. :saint: :p :laugh:

Ikäsyrjintä on persiistä, mutta tyhmyydestä saa aina rokottaa. Jos on joutunut jamaan oman typerän toiminnan seurauksena niin turha sitä itsetunnon ruisketta tai sääliä on hakea. Ryvetköön vain omassa tuskassaan.

Minusta tämä on kaikille ja jos tänne kirjoittaa ongelmistaan, pitää myös kestää ne negatiivisetkin kommentit. Ette voi määrätä, että muita kuin positiivisia viestejä, ei saa laittaa!

\

Olen kanssasi samaa mieltä! Minua on tultu jo moneen kertaan haukkumaan kun olen ongelmistani tänne puhunut, mutta mihkäs muuallekaan puhuisin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2006 klo 19:13 äiti1986 kirjoitti:
\

Olen kanssasi samaa mieltä! Minua on tultu jo moneen kertaan haukkumaan kun olen ongelmistani tänne puhunut, mutta mihkäs muuallekaan puhuisin..

Onhan noita monenlaisia kallonkutistajia kenelle ongelmiaan valittaa. Mut voihan tännekin, mut täytyy kestää myös palaute sellaisenaan kuin se tulee, eikä alkaa itkeen sitä sitte...

Yhteistyössä