V
"vieras"
Vieras
Mutta kertokaas nyt, onko tuo Kauneuskauppa Sädehtivä mielestänne ok?
Mua jotenkin tökkäsee toi kauneuskauppa. Mieluummin kauneuspuoti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta kertokaas nyt, onko tuo Kauneuskauppa Sädehtivä mielestänne ok?
Se on kyl aika pitkä nimeksi. Nyt kun asiaa mietii, joku lyhyt ja ytimekäs ois hyvä. Tuo kuulosta jotenkin vanhanaikaiselta.
Anteeks =)
No katsotaan vähän myöhemmin tuota Oy:tä, onhan siinä toki hyvät puolensa, mutta tämä on nyt ihan vain tällainen harrastusOlen minä ammattikorkeassa opiskellut liiketaloutta ja siellä kyllä aivopestiin yrittäjyyteen niin huolella, että melkein pakko on jonkunlainen pulju pistää pystyyn
Tämä kauneuskauppa ei ehkä aivan ole sinun alaasi, mutta mielelläni kyllä otan tosiaan vinkkejä vastaan!
Ammattikorkeaa & liiketaloutta olen minäkin opiskellut, ja kyllä - siellä aivopestään!
Minä kyllä melkein pistäisin osakeyhtiön pystyyn - jos toiminimi, tai mikä tahansa henkilöyhtiö syystä tai toisesta kaatuu, sinä vastaat henk.kohtaisilla varoillasi jälkipyykistä.
Ja joo - kauneuskauppa ei ole ihan vahvinta osaamisaluettani, mutta ehkä yrittäjyydestä itsestään osaan jotain vinkkiä antaa.(kirjanpidosta vähän huonosti, mutta muuten)