ideoita polttariohjelmaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa

Vieras
Kertokaahan ideoita mitä voitas tehdä kaverin polttareissa. Mukana ei montaa tyttöä ja pitäs olla mahdollisimman halpaa, elikkäs aateltiin että jos ite keksittäs esim erilaisia tehtäviä joita tehtäisiin?? Tai jotain... Lopuksi saunomaan ja istumaan iltaa tyttöjen kesken :)

Mulla oli morsiusrata pihalla =) Annettiin tarvikkeita suorittaa erilaisia rasteja. Kivaa oli eikä maksanu juuri mitään keneltäkää, kun esim tikkataulu sun muut löytyi joltain kotoota.

Mulla oli morsiusrata pihalla =) Annettiin tarvikkeita suorittaa erilaisia rasteja. Kivaa oli eikä maksanu juuri mitään keneltäkää, kun esim tikkataulu sun muut löytyi joltain kotoota.

Siis siinähän voi käyttää mielikuvitusta vaikka kuinka. Mä jouduin taivuttaa rautalangasta että rakastan miestäni, mulle annettiin siis rautalankaa. Sitte jouduin tyrmäämään mieheni, jolloin maahan oli laitettu mieheni kuva kepin päähän muiden entisten ihastusten keskelle ja piti saada osuma miehen kuvaan. Mulla polttarit oli talvella, tuo oli talviulkoilupäivä ja pystyttiin moneen hyödyntämään lunta. Teilhän vois olla esim joku uinti tai muu kesäinen juttu radassa mukana jos ootte rannan lähettyvillä.

Niin ja tietysti morsiussaunahan on ehdoton kaikkine perinteineen =) Oli aivan ihana juttu morsiamelle =)

Morsiusrataan pitäis kyllä kuulua kaikkia "vaimotaitoja", esim. palomiehen kanto (mies kotiin töistä/baarista), harsovaipan taittelu ja vauvalle laitto, kravatin sitominen (piste jokaisesta eri sidontatavasta), esteradan ylitys lastenvaunujen ja kahden kauppakassin kanssa samalla kännykkään puhuen, korkokengän irronneen koron korjaus (äidin omaa aikaa...), sukkahousuniksikisa (piste jokaisesta käyttökelpoisesta niksistä ja lisäpisteitä luovuudesta) jne. Meillä oli yhden kaverin polttareissa vähän vastaavat ns. vaimotaitokisat, mutta tietenkin minä silloinen sinkku menin ne voittamaan :) (Ja sillähän ei varmaan ollu mitään tekemistä sen kanssa että olin suunnitellut suurimman osan tehtävistä... :whistle: )

Yhteistyössä