Ideoita, miten saada lapsi nukkumaan?!? *vuodatusta*

Miten voi olla ihmisellä näin laho pää, etten muista vanhempien muksujen kohdalla olleen tällaista ongelmaa? Kenties luonto hoitaa pienimuotoisella muistinmenetyksellä sen, että ihmiset lisääntyvät useammin, kuin kerran...

Puolitoistavuotias neiti oppi tänään kiipeämään pinnasängystä pois. Viimeinen tunti on käyty väsytystaistelua tyyliin: vien tytön sänkyyn - hetki hiljaista - ryminää - poitsun huuto "Äitii! sisko tuli sängystäää!"- minä takaisin huoneeseen - neiti takaisin sänkyyn - hetki huutoa... ja sama rumba alusta. |O :headwall:

Tyttö on nukahtanut ilman aikuista siitä saakka kun imetys loppui, ei asetu viereenkään (tulee vain virkeämmäksi, pyrkii pois ja höpöttää.)
Ideoita, vai jatkanko niin kauan kunnes typy sammahtaa, joko sänkyynsä tai sen ulkopuolelle?!
 
no jos itse jaksaa niin sit varmaan kannattaa jatkaa tota rumbaa koska sit voi olla et ku huomaa et sieltähän voi lähtee ja saa seuraa ja leikkiä ni tulee jatkamaan jatkossakin... tai sit koitat nukuttaa viereen ja ehkä oli vaan virkee ilta eikä tuu toistuu... :hug:
 
Vieressä nukuttaminen ei ole vaihtoehto, muuten mulla on sängyssä kohta neljä lasta ja mies... neiti nukkui ekat 6kk vieressä, sitte siirtyi omaan sänkyyn eikä ole nukutteluja kaivannut aiemmin.
Tässä välissä on tarvinnut käydä viemässä typy sänkyyn vain kerran, ja nyt kuulostaa lupaavan hiljaiselta...

muoks. isojen lasten sänky odottaa varastossa uutta maalipintaa, ehkis tämän projektin toteutus alkaisi olla käsillä...
 

Yhteistyössä